Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!

Vierailija
03.12.2025 |

Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.

https://www.ts.fi/ihmisetjailmiot/6834099

Kommentit (1982)

Vierailija
1441/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpailu huomiosta kiristyy vuosi vuodelta. Överiksi mennyt tämä(kin) homma. 

Juu. Olen ihmetellyt, mikä suomalaisiin on mennyt, miksi täälläkin on jo niin paljon näitä huomionhakijoita. Toi on niin kansanluonteemme vastaista touhua, että en ymmärrä ettö mitä ihmettä täällä tapahtuu. Suomalaiset ei oo ikinä kaivanneet huomiota ja pitävät yksityisyydestö ja hiljaisuudesta, nyt joka paikka tulvii näitö rääkyviä itsensö mainostajia. Mitö on laitettu raanaveteen? Jopa presidentiksi äänestettiin pahimmanlaatuinen huomioh#ora. Ennen ei suomalaiset ois tollasen narsistin polkeneet kuin suohon.

Surullista, että suomalainen kansanluonne, meidän uniikkius katoaa maailmasta. Tilalle tulee tämä hälyseksuaalinen kansainvälisesti muodikas narsismi. 

Sosiaalinen media on kaiken pahan alku ja juuri. Sekä tietysti kaikista pahin niistä, eli TikTok.

Vierailija
1442/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisissa sanottiin tämän vuoden linnan juhlien teema on. Koulutus ja Sivistys

Toivoa sopii pukeutumisessakin sivistystä eikä mitään rivouksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tziisus, että hävettäisi, jos oma tyttäreni olisi tuollainen idiootti. En tarkoita seksuaalista suuntausta, vaan tuollaista huomiohakuista moukkamaista käytöstä arvokkaassa juhlassa. Tämä hempukka pilaa maineensa loppuiäksi. Onneksi ei saa jälkikasvua, nekin joutuisivat häpeämään.

Sä nyt anonyyminä solvaat jonkun ihmisen vanhempia rohkeesti. Vanhempiesi kasvatuksella mennään noin.

Ylimielisen kakaran on kasvattaneet hänen vanhempansa. Paraskin kommentoimaan...

Hyvin servattu gääl!

Vierailija
1444/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rohkeutta tarkalleen edustaa pillun tyrkyttäminen merkittävissä juhlissa?

Lukemalla se selviää. Monet on ihmetelleet että miten uskaltaa ja eivät itse uskaltaisi ja olisivat paniikissa, jos oma tytär pukeutuisi noin. 

Siinähän se tuli. Ihmiset on ihan kauhusta kankeita. Näissä pukeutumisasioissa suomalaisilla on erityisen heikko resilienssi. Osa kuulemma jo myötähäpeää sillä tavalla, että oura höyryää sormessa ja pyörii vinkuraa ilmoitellen suuresta stressitason noususta. 

Pitäisi viheltää erätauko. Jo nyt ottaa sydämestä, niin vielä on päiviä palautua, kun varsinainen ottelu alkaa kättelyineen. 

Aikaa valmentautua ja katsela kuvia että resilienssitaso nousee aihetta kohtaan. Liian suuresta stressistä ja alkoholista saatte sytärit. Ottakaa rennosti nyt ja paperipussi vierelle, jos tulee

Kukaan ei ihmettele, miten se uskaltaa. Moni sen sijaan ihmettelee, miten se kehtaa. Ja nämä ystäväiseni ovat kaksi aivan eri asiaa. 

Vierailija
1445/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan tuollainen olisi heitetty jo linnan ovelta pihalle. 

Vierailija
1446/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä itsenäisyyttä ja sotiemme veteraaneja kunnioitetaan. 

Vierailija
1447/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa juhlien kommentaattoria.

No niin...seuraavaksi kättelyvuoroon tulossa ...ööö kasvot ei näy, kukas tämä onkaan...ööö no se on joku, joka on vetänyt v*tun päähänsä...kaunis ja hyvin erikoinen pinkki sifonkiluomus..."

😄😄😄

Vierailija
1448/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielenvikainen?

Mitä mieltä olet mielenvikaisista ihmisistä? 

Onko ne huonompia kuin sinä ja onko heidän mielipiteellä samalaista painoarvoa kun sinun mielipiteillä ja jos menisitte shakkikoppiin ja hän voittaisi sinut, niin olisiko edelleen niin, että sinun mielipide on edelleen se parempi ja oikea?

Vai mitä oikein haet tuolla kommentilla? 

Minä kysyin oletko mielenvikainen? Mikä siinä oli niin vaikeaa ymmärtää? Vaihtoehtoja on kaksi, kyllä tai ei. Nyt täytyy esittää samalla kysymys: oletko tyhmä?

Minulla on lievä kehitysvamma mutta voittaisin sinut shakissa koska vain. 

Pelaan shakkia päivittäin 2h. Minä voitan sinut. Shakki on vähän kuin keskustelu. Pitää olla monta viestiä edellä toista ja lukea toisen persoona. En kuitenkaan pelaa pulujen kanssa shakkia, jos ymmärrät. 

Hyviin etiketteihin kuuluu käytöstavat ja muiden kunnioitus. Sinä en kunnioita vähemmistöjä lainkaan.

Sinun maailmankuvassa ketju ei ole yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. 

Sotien aikojen yhteishenki ei ole sinun ideologiaa. Kenteis olet idän trolli? Kuka tietää. 

Vierailija
1449/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seta menetti tuon puvun myötä minun kunnioitukseni. En arvosta ko. järjestöä ja pidän huoli, ettei moni muukaan. Pistetään törkeys jakoon!  

Ja minähän saan, koska olen sitä mieltä, ettei Linnan juhliin kuulu tuollainen pelleily. Minullakin on oikeus mielipiteeni ilmaista, turha on tästä setakomppaajien herneitä sieraimiin vetää. 

Valtio taitaa tuota puljua kokonaan rahoittaa?

Eiköhän monet suuryrityksetkin tee niin.

Vierailija
1450/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä me rahvas ihmettelemme suu auki pienen eliitin kemuja Suomessa. Ihan televisioivat ne.

Suomen seurapiirikerma häpäisee itsensä kaiken kansan nähden. Mikähän mahtaa olla seuraava räväytys? Räväkkää jengiä. Tuo jos mikä on rahvaanomaista. Kaiken arvostelun alapuolella.

Luojan kiitos, tästä ketjusta sentään käy ilmi, että suurin osa ihmisistä on vielä asiallisia ja ymmärtävät itsenäisyyspäivän arvon.

Varmasti suurin osa kansalaisista ei  edes katso sitä tai edes noteeraa sitä. 

Näkee katsojaluvuista. Nuorilla ja nuorilla aikuisilla ei edes ole tv;tä tai jos on niin se on pelaamista varten.

Kemut on verrattavissa euroviisuihin ja muuhn hömppään. Buumerit tykkää katsoa.

Vierailija
1451/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi niin usein naisen voimaantuminen, naiseuden juhliminen ja naiseudesta ylpeä oleminen tarkoittaa paljaan perseen, paljaiden rintojen näyttämistä,  yksityiskohtaista selostusta seksielämästään jne. Ja nyt sitten tämä pillupuku Suomen arvokkaimmasta juhlassa! Eikö meillä naisilla ole muuta antaa? Ja todellakin, sallittaisiinko miehelle vastaavanlainen mulkkupuku?

Vierailija
1452/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielenvikainen?

Onko ne huonompia kuin sinä ja onko heidän mielipiteellä samalaista painoarvoa kun sinun mielipiteillä ja jos menisitte shakkikoppiin ja hän voittaisi sinut, niin olisiko edelleen niin, että sinun mielipide on edelleen se parempi ja oikea?

Minä kysyin oletko mielenvikainen? Mikä siinä oli niin vaikeaa ymmärtää? Vaihtoehtoja on kaksi, kyllä tai ei. Nyt täytyy esittää samalla kysymys: oletko tyhmä?

Pelaan shakkia päivittäin 2h. Minä voitan sinut. Shak

Paljastit itsestäsi jo kaiken tarpeellisen.

Vierailija
1453/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on varsinainen kansankynttilä. Hyvin toki sopii tähän päivään. Kaikki elää niin pinnallisessa maailmassa kun kärsivällisyys riitä edes avaamaan kirjaa.

Sillä välillä kun sä availet kirjaa ja sivuja niin muut tekee töitä ja takoo miljoonia. 

Ihan miten ite tykkää tehdä. Se on sun elämäs.

Vierailija
1454/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielenvikainen?

Pelaan shakkia päivittäin 2h. Minä voitan sinut. Shak

Luuletko saavasi säälipisteitä kehitysvammaisuudestasi?

Vierailija
1455/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi:

63 204 kaatunutta tai kadonnutta

158 000 haavoittunutta

2 3773 500 vangittua

1 129 kuollutta siviiliä

He antoivat elämänsä, he antoivat terveytensä, että setalainen saa juhlia pillupuvussa. 

Kohta varmaan perustetaan "pyhän pillun kultti".

Vierailija
1456/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä me rahvas ihmettelemme suu auki pienen eliitin kemuja Suomessa. Ihan televisioivat ne.

Suomen seurapiirikerma häpäisee itsensä kaiken kansan nähden. Mikähän mahtaa olla seuraava räväytys? Räväkkää jengiä. Tuo jos mikä on rahvaanomaista. Kaiken arvostelun alapuolella.

Luojan kiitos, tästä ketjusta sentään käy ilmi, että suurin osa ihmisistä on vielä asiallisia ja ymmärtävät itsenäisyyspäivän arvon.

Varmasti suurin osa kansalaisista ei  edes katso sitä tai edes noteeraa sitä. 

Näkee katsojaluvuista. Nuorilla ja nuorilla aikuisilla ei edes ole tv;tä tai jos on niin se on pelaamista varten.

Kemut on verrattavissa euroviisuihin ja muuhn hömppään. Buumerit tykkää katsoa.

Missä sä olet kasvanut ja mitä sinulle merkitsee itsenäisyyspäivä? 

Vierailija
1457/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis pahin tossa keississä on että se saa juhlat ja kaikki juhlijat vaikuttaan pelleiltä temu juhlissa.siksi vieraan pitäisi aina miettiä myös muita,ei vaan itseään. siis tyyppi halventaa muut.

Jos koululainen tulee kouluun puettuna kuin pyhäkoululainen ja muut on pukeutuneet modernilla tavalla, niin muilla on oikeus tuntea tulleensa pelleiksi?

Se oikeuttaa kiusaamaan kun pukeutuu väärin?

Ok. Olen kokenut sen. Se on väärin. 

Erilaisuutta pitäisi kyllä oppia sietämään. Ei voi olla niin heikko resilienssi että toisen pukeutuminen sattuu sydämeen.

Vierailija
1458/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni mummoksi, kun tuo on musta typerä idea. Ei ole kunnioittavaa tilaisuutta kohtaan, enkä halua katsella tvstä sukupuolielimiä. 

Vierailija
1459/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis pahin tossa keississä on että se saa juhlat ja kaikki juhlijat vaikuttaan pelleiltä temu juhlissa.siksi vieraan pitäisi aina miettiä myös muita,ei vaan itseään. siis tyyppi halventaa muut.

Jos koululainen tulee kouluun puettuna kuin pyhäkoululainen ja muut on pukeutuneet modernilla tavalla, niin muilla on oikeus tuntea tulleensa pelleiksi?

Se oikeuttaa kiusaamaan kun pukeutuu väärin?

Ok. Olen kokenut sen. Se on väärin. 

Erilaisuutta pitäisi kyllä oppia sietämään. Ei voi olla niin heikko resilienssi että toisen pukeutuminen sattuu sydämeen.

Mene lieväkehitysvammailemaan johonkin muualle. Resilienssi resilienssi uliuliuli.

Vierailija
1460/1982 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielenvikainen?

Pelaan sh

Ei loukata ihmisiä. Pukua voi ja mielipiteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi