Jenni ei käy vessassakaan ilman miehen lupaa
https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000011663056.html
BDSM-suhteessa elävä Jenni palvelee kaikessa miestään, antaa tälle palkkansa, eikä käy vessassakaan ilman hänen lupaansa. Vastineeksi saa turvaa ja huolettomuutta. Ajatuksia? Mielestäni hyvin kieroutunutta molemmilta osapuolilta. Toistaalta taas ihmiset elävät elämäänsä hyvin erin tavoin. Tärkeintä kai, jos ovat onnellisia näin.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Raja ylittyy tuossa, että Jenni siirtää palkkansa miehen tilille.
Miehellä on siis paljon rahaa käytössään, varmaan säästöjäkin. Jos tulee ero, Jenni taas on täysin puilla paljailla.
Sairas valtakuvio.
Miksei verottaja reagoi tähän? Tuohan on lahjaveron alaista varojen siirtoa. Jenni saisi ostaa asioita verottomasti miehelle, mutta rahaa ei voi tuolla tavalla verottomasti lahjoitella yli 5000 euron summaa viidessä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on siis paljon rahaa käytössään, varmaan säästöjäkin. Jos tulee ero, Jenni taas on täysin puilla paljailla.
Sairas valtakuvio.
Miten menee laillisuuden suhteen, voisiko Jenni tuossa tapauksessa nostaa oikeusjutun miestä vastaan? Perusteethan on kai olemassa.
Ei voi, sillä Jenni on itse antanut luvan tälle toiminnalle, eli syytettä ei nostettaisi tai jos nostetaan, niin silloin Jenni häviää oikeustaistelun.
JOS heillä ei ole lapsia, niin mitäpä tuosta, ei kuulu kenellekään. Lapsettomat voivat elää vaikka tuollaisessa 24h/365 -alistussuhteessa, perheelliset ei.
Ja jos eivät ole naimisissa ilman avioehtoa, niin täytenä typeryksenä pidän tuollaista joka antaa palkkansa kumppanilleen. Eri asia, jos ovat naimisissa ja kaikki muutenkin yhteistä.
Itse en ikinä jaksaisi tuollaista, eikä tod olisi kiinnostusta sen enempää kontrolloida arjessa jotain toista aikuista ihmistä, kuin olla kontrolloitavanakaan. Kahden itsenäisen ihmisen suhde on ainoa, mikä mulle kelpaa. Enkä tarkoita tällä mitään seksitöntä siskoveli -hommaa, vaan hyvä seksuaalinen dynamiikka pitää olla, ja siihen mulla kyllä kuuluu molemminpuolinen itsenäisyys.
Fetissihän noilla selvästi on, ja siitä kielii myös halu paljastella asiaa julkisuudessa. Tämä julkisuuskin varmasti kiihottaa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas valtakuvio.
Miten menee laillisuuden suhteen, voisiko Jenni tuossa tapauksessa nostaa oikeusjutun miestä vastaan? Perusteethan on kai olemassa.
Ennakkotapaus. Ei ole tämän kaltaista varmaan ennen oikeudessa puitu.
Vierailija kirjoitti:
JOS heillä ei ole lapsia, niin mitäpä tuosta, ei kuulu kenellekään. Lapsettomat voivat elää vaikka tuollaisessa 24h/365 -alistussuhteessa, perheelliset ei.
Ja jos eivät ole naimisissa ilman avioehtoa, niin täytenä typeryksenä pidän tuollaista joka antaa palkkansa kumppanilleen. Eri asia, jos ovat naimisissa ja kaikki muutenkin yhteistä.
Itse en ikinä jaksaisi tuollaista, eikä tod olisi kiinnostusta sen enempää kontrolloida arjessa jotain toista aikuista ihmistä, kuin olla kontrolloitavanakaan. Kahden itsenäisen ihmisen suhde on ainoa, mikä mulle kelpaa. Enkä tarkoita tällä mitään seksitöntä siskoveli -hommaa, vaan hyvä seksuaalinen dynamiikka pitää olla, ja siihen mulla kyllä kuuluu molemminpuolinen itsenäisyys.
Fetissihän noilla selvästi on, ja siitä kielii myös halu paljastella asiaa julkisuudessa. Tämä julkisuuskin varmasti kiihottaa heitä.
Ei me tiedetä halusiko Jenni jutun julkisuuteen, Jennihän ei siitä päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas valtakuvio.
Onhan Jennillä pillu olemasssa = istuu pankin päällä.
Joskus vaan miettii näitä "pillu-aina-mielessä" ihmisiä.... mikähän mahtaa olla ÄO, käsittääkseni ihmisten on siitä luolamies-lisääntymis-elonjäämis vaiheesta jo kehittyneet pitkälle eteenpäin evoluutiossa, osa näemmä jäänyt vähemmän kehittyneeksi. Itse olisin aika huolissani itsestäni, jos kokisin tämän tyyppiset pillu-jutut tarpeelliseksi.
Sä kans voisit lopettaa sen nalkuttamisen 🙂 ja laittaa pillus tulille 🔥🔥🔥😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas valtakuvio.
Ei voi, sillä Jenni on itse antanut luvan tälle toiminnalle, eli syytettä ei nostettaisi tai jos nostetaan, niin silloin Jenni häviää oikeustaistelun.
Tämä on varsin kyseenalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me tiedetä halusiko Jenni jutun julkisuuteen, Jennihän ei siitä päätä.
Omasta vapaasta tahdostaan on kuitenkin tuossa suhteessa. Mies ei käy ihan täysillä kun jaksaa tuollaista kontrollia harjoittaa, ja naisella varmaan joku äärimmäinen turvattomuuden tunne taustalla. Fetissit harvemmin noin pitkälle menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas valtakuvio.
Muuten varmaan näin, mutta kun kyseessä on Jennin tienaamat rahat, jotks ovat nyt miehellä, niin en ole niinkään varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas valtakuvio.
Miksei verottaja reagoi tähän? Tuohan on lahjaveron alaista varojen siirtoa. Jenni saisi ostaa asioita verottomasti miehelle, mutta rahaa ei voi tuolla tavalla verottomasti lahjoitella yli 5000 euron summaa viidessä vuodessa.
Mätkyä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas valtakuvio.
Eräs tuttu nainen oli vähän samanlaisessa asemassa, kuten Jenni nyt on. Erosi miehestä ja alkoi vaatimaan rahojaan takaisin, mies ei tähän suostunut, joten nainen teki rikosimoituksen ja haastoi miehen oikeuteen. Oikeutta käytiin 2,5v ja nainen hävisi oikeustaistelun. Lopulta naiselle tuli maksettavaksi myös ne oikeudenkäyntikulut, noin 15000 €. Ei ole mitään halpaa huvia Suomessa käydä oikeustaistelua. Varsinkin jos häviää sen, sillä lasku on tästä suuri.
Nyt nainen on velkahelvetissä, kun ei tule koskaan maksamaan näitä 15000€. Tästä on jo 3v aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas valtakuvio.
Eräs tuttu nainen oli vähän samanlaisessa asemassa, kuten Jenni nyt on. Erosi miehestä ja alkoi va
Siis ihan oikeastiko tuollaisia idiootteja on olemassa, jotka antavat rahansa muille?
Toinen idioottilauma on nämä, jotka maksavat kaikesta puolet, ja tekevät silti kotitöistä lähes kaiken tai jopa kaiken. Käsittämättömiä luusereita, eikä noi miehet todellakaan rakasta ja välitä siitä naisesta ketä kykenevät kohtelemaan noin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska näissä hommissa aletaan rikkoa lakia? Vai aletaanko koskaan, kun kumpikin tähän suostuu.
Jenni laittaa palkkansa suoraan miehen tilille, ja mies päättää kaikesta Jennin elämässä. Kyllä tämä laillisuuden rajoja hipoo.
Kovasti palstavalaita kiukuttaa jonkun random naisen elämäntapa =)
Se on miehille varmasti vaikeaa ymmärtää, mutta me naiset ollaan pääsääntöisesti sen verran solidaarisia toisiamme kohtaan että halutaan että meillä kaikilla on asiat hyvin.
Juuti näin. Normaali, empaattinen ihminen myös osaa asettua toisen ihmisen asemaan.
No ei kyllä tässä ke
Totta. Monelle on vaikea ymmärtää, että laki ja normit eivät ole hirveän olennaisia ihmisen terveyden ja hyvinvoinnin kannalta.
Jos niin olisi, maailman kulttuurit olisivat suomalaisia ja Suomen laki maailman laki.
Ajatus on absurdi, koska sen perusteet ovat niin kehnot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska näissä hommissa aletaan rikkoa lakia? Vai aletaanko koskaan, kun kumpikin tähän suostuu.
Jenni laittaa palkkansa suoraan miehen tilille, ja mies päättää kaikesta Jennin elämässä. Kyllä tämä laillisuuden rajoja hipoo.
Kovasti palstavalaita kiukuttaa jonkun random naisen elämäntapa =)
Se on miehille varmasti vaikeaa ymmärtää, mutta me naiset ollaan pääsääntöisesti sen verran solidaarisia toisiamme kohtaan että halutaan että meillä kaikilla on asiat hyvin.
Tän takii naisist ei voi tulla johtajii, koska naiset ajattelee tunteel eikä järjel.
Mun olisi ihan helvetin vaikea suhtautua tuollaiseen mieheen esim. työyhteisössä. Alistuja voi jollain oudolla tavalla kokea roolinsa oikeaksi omista taustoistaan johtuen. Mutta se, että joku pystyy tuollaista tilannetta käyttää hyväkseen on vielä oudompaa. Ja kyllä, sama epätasa-arvo tökkii monessa uskonnossa.
Ihmiset hei, älkää nyt missään nimessä ikinä antako rahojanne toiselle. Ihan sama miten epätoivoisia kiimaisina olette, mutta älkää luovuttako taloudellista itsenäisyyttä toiselle ihmiselle - vaikka olisikin kumppani kyseessä. Joku yhteinen säästötili tms. on ihan eri asia kun antaa oma palkka toisen hallittavaksi.
Ja varmaan kiva maha- tai ripulitaudissa kysellä lupia vessaan, tai naisena kun menkat on täysillä päällä...
Ei voi kumpikaan olla mieleltään terve. Pikkulapsikin haluaa päättää enemmän kuin tämä nainen ja kukaan ei-psykopaatti/narsisti/tms ei halua kontrolloida niinkuin tämä mies
Jenni, taatusti:
-Nielee
-Antaa kakkosta
Vierailija kirjoitti:
Jenni, taatusti:
-Nielee
-Antaa kakkosta
No nuo asiat ei kuitenkaan niin erikoisia ole, että täytyisi autonomiansa menettää :D