Mitä te pudottelette lattioille kerrostalossa ja eikö lattiat ole ihan mutkalla?
Yläkerrassani asuu norsu, jolla jatkuvasti lipeää jotain käsistä. En ymmärrä, mitä hän paiskoo lattiaan. Siis kertokaa, mitä te heittelette lattioille ja eikö ne ole ihan hajalla ne lattiat?
Laturi nyt ainakin lipeää hänellä käsistä, mutta mitä muuta. Ihan kuin heittelisi jotain kuulia lattiaan. Raivostuttavaa. Ja siihen päälle vielä imurin paiskominen ja kantakävely. Joo, mun pitäisi asua ylimmässä kerroksessa tai sitten maalla.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itte tiputellu laturia, et tiedät miltä se kuulostaa?
Hauska kysymys. En ole pudotellut, mutta uskoisin näin, että se on laturi. En toki voi olla varma :DD
Miksi se olisi laturi? Laturi on kiinni töpselissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, raivostuttavaa on. Ja ihmeellistä, miten sitä tavaraa voi tippua lattialle ihan koko ajan. Ilmeisesti myös matot ovat pannassa, koska pienenkin tavaran tippuminen kuuluu niin selvästi. Toki ymmärrän, että joskus joku tavara vain lipsahtaa kädestä. Mutta että ihan jatkuvasti. Ei tällaista ennen ollut kerrostaloissa. Jokin on muuttunut.
Ei ollutkaan. En muista kärsineeni naapurin norsuilusta 90-luvulla. En 2000-luvun alussakaan. Ainoa häiriö jota silloin saattoi kuulla, oli musiikki. Nykyään norsujen seassa on vielä nistit ja äänekkäät ulkomaalaiset. Oikeasti on vaikea löytää enää asuttavaa kerrostaloa.
Ihan helppo on löytää. Uusissa taloissa ei kuulu pihahdustakaan naapureista koskaan.
No, tämä talo on r
20 vuotta vanha talo ei ole uusi lol
Vierailija kirjoitti:
Ei auta vaikka asuisit ylimmässä kerroksessa. Minä nimittäin asun ja kaikki kuuluu alakerrasta mun asuntoon. Suurimman osan päivää olen korvatulpat korvissa ja tv huutaa kun en jaksa kuunnella sitä ainaista kolistelua alakerrasta.
Mä pelästun aina, kun vierinaapuri tulee kotiin ja avaa ovensa avaimella. Se avaaminen kuulostaa ihan siltä kun joku tulisi mun ovesta sisään.
Onneksi mun naapurit ovat kivoja. En kylläkään yöllä tiputtele mitään. On psljon sairauksia ja etenkin väsyneenä törmäilen seiniin ja oven karmeihin. Tiskatessa menee joku astia melkein joka kerta rikki.
No, tämä talo on rakennettu 2005, ja silti kuuluu katosta ja seinistä läpi. Olen asunut tässä samassa asunnossa tuolta asti, ja mielestäni kolinat ja häiriöt ovat vain lisääntyneet ajan saatossa. Ei toki ihan niin pahasti kuin hyvällä ystävälläni, joka asuu 1970-luvulla rakennetussa talossa, jossa varmaan neulankin tippuminen lattialle kuuluu.