Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te pudottelette lattioille kerrostalossa ja eikö lattiat ole ihan mutkalla?

Vierailija
01.12.2025 |

Yläkerrassani asuu norsu, jolla jatkuvasti lipeää jotain käsistä. En ymmärrä, mitä hän paiskoo lattiaan. Siis kertokaa, mitä te heittelette lattioille ja eikö ne ole ihan hajalla ne lattiat? 

Laturi nyt ainakin lipeää hänellä käsistä, mutta mitä muuta. Ihan kuin heittelisi jotain kuulia lattiaan. Raivostuttavaa. Ja siihen päälle vielä imurin paiskominen ja kantakävely. Joo, mun pitäisi asua ylimmässä kerroksessa tai sitten maalla. 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on naukkukuutiossa, jossa naapurin hengityskin kuuluu seinien läpi. 

Itse asun ylimmässä kerroksessa uudessa kerrostalossa ja täällä ei kuulu mitään edes ulkoa.

Vierailija
42/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miksi ääniyliherkät heikkohermoiset ihmiset hakeutuvat asumaan pahvitaloihin? 

Köyhän vaikea saada muuta kaupungissa. Autoa ei kaikilla ole.

Enpä ole ikinä tarvinut autoa siihen, että hommaan itselleni kämpän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käveleekö ap vain päkiöillä kotonaan? Ilmeisesti. Kantapää ei saa koskea lattiaan.

Ap sipsuttelee villasukat jalassa varpasillaan kuin balleriina konsanaan :D

Vierailija
44/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän esim. nostelee puntteja. Jos vaikka tekee 150-200kg:n maastavetoja, niin kyllä siitä kolinaa kuuluu kun tangon tipauttaa polvien korkeudelta noilla painoilla.

Vierailija
45/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tanssitreenejä kotona. Varmasti kuuluu hyppelyn äänet naapuriin, mutta sellaista on elämä. 

Vierailija
46/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hakkaa vauvapalstalle viestiä niin, että näppis ryskää.

Vierailija
47/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrassani asuva kolistelee aina puolesta yöstä alkaen kello kahteen yöllä. Mystinen tapaus, koska käy päivätöissä, ei käy baareissa eikä omista edes lemmikkieläimiä, jotka voisivat selittää öiset asuntorallit.

Vierailija
48/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä voi ymmärtää. Entinen naapuri oli tuollainen ja raivohullu. Kun ei jaksanut itse enää tömistää menemään, alkoi tavaroiden viskely. 

Vierailija
49/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin koomista, että osa täällä selkeästi kuvittelee, että porukka ihan tahallaan heittelee tavaroita kotonaan. 

Vierailija
50/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin koomista, että osa täällä selkeästi kuvittelee, että porukka ihan tahallaan heittelee tavaroita kotonaan. 

Heitellään niitä, jos on vaikka lemmikkejä. Kaikenlaista palloa ja muuta tavaraa, millä lemmikkiä leikitetään.  

Vierailija
51/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan mun entiseltä naapurilta :D Tavaroiden pudottelu laminaatille alkoi joka aamu klo 7 ja jotain marmorikuulia tuossakin taloudessa vieriteltiin pitkin lattioita. Sen lisäksi lapsi juoksi ja tömähteli nurin ja vanhemmat hakkasivat kantapäitään lattiaan. Imurilla tietysti myös hakattiin huonekaluja ja jalkalistoja aivan raivolla.

Taitavat olla muuttaneet mun yläkertaan. En oikeasti käsitä, miten paljon ihmiset kykenevät kolistelemaan kerrostalossa. Ja etenkin ne ylimmässä kerroksessa asuvat.

Vierailija
52/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminaattilattia kerrostalossa (ja muuallakin) on ihan persiistä...

Vierailija
53/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan mun entiseltä naapurilta :D Tavaroiden pudottelu laminaatille alkoi joka aamu klo 7 ja jotain marmorikuulia tuossakin taloudessa vieriteltiin pitkin lattioita. Sen lisäksi lapsi juoksi ja tömähteli nurin ja vanhemmat hakkasivat kantapäitään lattiaan. Imurilla tietysti myös hakattiin huonekaluja ja jalkalistoja aivan raivolla.

Joo, ihan varmasti hakattiiin. Uskotaan. 

Voisit alkaa elää hillitymmin sen perheesi kanssa. Kukaan ei jaksa kuunnella tömistelyänne a kolisteluanne.

Vierailija
54/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen tanssitreenejä kotona. Varmasti kuuluu hyppelyn äänet naapuriin, mutta sellaista on elämä. 

Varmasti kuuluu, kun sinä 120-kiloinen tanssija hyppähtelet siellä.

Vierailija
55/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kuuluu, kun sinä 120-kiloinen tanssija hyppähtelet siellä.

Kiitos kohteliaisuudesta! Eipä ole kukaan koskaan noin paljon alakanttiin puhunut painostani :D

Vierailija
56/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin juuri pois vastaavanlaisesta helvetistä ja vasta nyt käsitän miten paljon voimia se söi. Tuollaista katon paukuttelua ei peitä vastamelukuulokkeet eikä korvatulpat yhdessäkään. Kroonisen stressireaktion tuollainen lopulta laukaisee. 

Vierailija
57/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viime viikolla pudotin vahingossa laatikollisen tuikkuja kun olin siivoamassa. Ja tänään hiusharjan.

Vierailija
58/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biletys illan jälkeen se kuuluisa tölkki pyramidi 4 aikaa aamuyöstä kun oksentamaan pitää mennä ja matkalla kompuroidaan lattialle sammuneeseen kaveriin.

T:Yläkerran ronsut. Tööt vaan sinnekkin.

Vierailija
59/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin juuri pois vastaavanlaisesta helvetistä ja vasta nyt käsitän miten paljon voimia se söi. Tuollaista katon paukuttelua ei peitä vastamelukuulokkeet eikä korvatulpat yhdessäkään. Kroonisen stressireaktion tuollainen lopulta laukaisee. 

Onnea sinulle! Odotan itsekin, että jonain päivänä pääsen asumaan hiljaisuudessa. Jatkuva stressireaktiossa eläminen ja sydämen hakkaaminen syö oikeasti voimia. Muuten ihana asunto, mutta yläkertalaiset tekevät asumisesta kolistelullaan ja tömistelyllään helvettiä. Kerran olivat viikonlopun pois, ja oli kuin olisin silloin ollut hermolomalla, kun kotona vallitsi täysi hiljaisuus.

Vierailija
60/69 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloloissa saattaa ääniä kuulua monelta suunnalta, ei vain ylhäältä/alhaalta.

Uskaltakaa elää, se on kuitenkin koti jossa olette.

Valittajia on kautta aikain ollut korva kiinni seinässä ja silmä sirrillään ovisilmässä.

Yksinasujilla varmasti nuo äänet naapureista korostuu kun kotona ei ole ääniä.

Keskittyy omiin tekemisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän