Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te pudottelette lattioille kerrostalossa ja eikö lattiat ole ihan mutkalla?

Vierailija
01.12.2025 |

Yläkerrassani asuu norsu, jolla jatkuvasti lipeää jotain käsistä. En ymmärrä, mitä hän paiskoo lattiaan. Siis kertokaa, mitä te heittelette lattioille ja eikö ne ole ihan hajalla ne lattiat? 

Laturi nyt ainakin lipeää hänellä käsistä, mutta mitä muuta. Ihan kuin heittelisi jotain kuulia lattiaan. Raivostuttavaa. Ja siihen päälle vielä imurin paiskominen ja kantakävely. Joo, mun pitäisi asua ylimmässä kerroksessa tai sitten maalla. 

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se kuulilla rullaava ääni muuten on??

Vierailija
22/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta vaikka asuisit ylimmässä kerroksessa. Minä nimittäin asun ja kaikki kuuluu alakerrasta mun asuntoon. Suurimman osan päivää olen korvatulpat korvissa ja tv huutaa kun en jaksa kuunnella sitä ainaista kolistelua alakerrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmaan laminaatit? Ne on yksiä p#rkeleitä.

Olen kömpelö ja käteni ovat päivän töistä aika kipeät. Pudottelen usein tavaroita, kun kädet ei vain pidä.

Useimmiten tippuu pienet, muoviset kastikepurkit kun otan niitä jääkaapista. Haarukat kun tyhjennän konetta. Avaimet kun ote lipeää taskusta ottaessa. Olohuoneessa ei ole pöytää, säilytän kaukosäädintä sohvan käsinojalla. Kun istun siihen, toisinaan epähuomiossa tönäisen säädintä ja kopsahtaa. Kun lapseni on paikalla, taaperoikäinen kun on, heittelee hän sitten jokaista tavaraa minkä käsiinsä saa. Joko leikkiessään tai ihan muuten vain.

Jos lohduttaa, yläpuolellani asuva on samanlainen mölyäjä kuin minäkin.

Vierailija
24/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se kuulilla rullaava ääni muuten on??

Geshakuulia lämmitellään käyttöä varten. 

Vierailija
25/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös tempauksen aika on alkanut! Tempaisin juuri 140 kg pään yläpuolelle ja tiputin lattialle. 

Vierailija
26/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosäädin on ainoa, minkä muistan joskus pudottaneeni lattialle, no ehkä joskus varmaan jotain muutakin. Mäkin kyllä välillä ihmettelen, kun naapurista kuuluu jysäyksiä, että mitä siellä oikein tapahtuu.

Vierailija
27/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaukosäädin on ainoa, minkä muistan joskus pudottaneeni lattialle, no ehkä joskus varmaan jotain muutakin. Mäkin kyllä välillä ihmettelen, kun naapurista kuuluu jysäyksiä, että mitä siellä oikein tapahtuu.

Sitä kauneinta tietenkin. Laidat ryskään kun pannaan menemään. 

Vierailija
28/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kakarat juoksee joka päivä usein monta tuntia putkeen miksi lapset ei ulkoile enää nykyään? Laiskat vanhemmat vai mikä on.

Vierailija
29/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuden tutkija kertoi, että kaupungistuminen lisääntyy. En usko. Itse muutan "maalle" omakotitaloon, heti, kun saan asiat järjestymään. Minua ei ole tehnyt kerrostaloasujaksi, en vaan kestä, jos ihmiset eivät osaa käyttäytyä sivistyneesti.

Nykyään ei auta vaikka ostaisi osakkeen arvotalosta, kun naapurin mummo kupsahtaa ja tilalle tulee air bnb asukkaita.

Vierailija
30/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin kakarat juoksee joka päivä usein monta tuntia putkeen miksi lapset ei ulkoile enää nykyään? Laiskat vanhemmat vai mikä on.

Hae sitä heidät pihalle leikkimään 10 tunniksi. Loppuu se sisällä juokseminen eikä sinunkaan tarvitse kuunnella töminää sisällä. Kätevää!

Vierailija
31/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen uskalsi päästä 4-5-vuotiaankin pihalle yksin leikkimään. Nykyisin ei uskalla. 

Vierailija
32/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen, miksi ääniyliherkät heikkohermoiset ihmiset hakeutuvat asumaan pahvitaloihin? 

Vierailija
33/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En asu kerrostalossa enkä ole edes norsu mutta jostain syystä tässä keski-iässä alkaa kaikki tavarat mennä lattian kautta. Suurin osa on kyllä hyvinkin pieniä ja keveitä (kynää, lapasta, kirjekuorta, leikkelepakettia, leipäpussin sulkijaa jne) eli ei niistä varmaan kerrostalossakaan hirveää meteliä alakertaan saisi aikaan, mutta jos yhtään lohduttaa niin tämä on aivan prsiistä.

Kyllä Ap sen kuulee. Näitä kaiken kuulevia naapureita kyllä löytyy joka taloyhtiöstä.

Vierailija
34/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon kuuntelin kärsin sitten menin esittelemään pesis mailaani jolla on ennenkin häiriköt hiljennetty. nyt hiljaista kiertää myös minut kaukaa. MENI PERILLE.

Vierailija
35/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosäädin tippuu silloin tällöin. Joskus satunnaisesti joku keittiötarvike. En kävele kengät jalassa kuin eteisessä enkä kolistelee jumppatarvikkeiden kanssa.  Ei ole kukaan valittanut metelistä.

Vierailija
36/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta vaikka asuisit ylimmässä kerroksessa. Minä nimittäin asun ja kaikki kuuluu alakerrasta mun asuntoon. Suurimman osan päivää olen korvatulpat korvissa ja tv huutaa kun en jaksa kuunnella sitä ainaista kolistelua alakerrasta.

Jaxuhali!

Vierailija
37/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miksi ääniyliherkät heikkohermoiset ihmiset hakeutuvat asumaan pahvitaloihin? 

Köyhän vaikea saada muuta kaupungissa. Autoa ei kaikilla ole.

Vierailija
38/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taas kanta-astuja sonni yläkerrassa?😆

Vierailija
39/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveleekö ap vain päkiöillä kotonaan? Ilmeisesti. Kantapää ei saa koskea lattiaan.

Vierailija
40/68 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kysymässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän