Sairaanhoitajan tatuoinnit?
Miten tuo Kehus on päässyt sh:ksi? Olen luullut, että näkyvät tatuoinnit estävät sen.
Onhan mies kaamean näköinen. No, se onkin Oulusta ja Oulussa, tämä selittänee ainakin osin asian.
En kyllä itse antaisi tuollaisen koskea minuun - jollen ole jo valmiiksi tajuton.
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laprassa tatuoitu naikkonen tuli ottamaan näytettä sanoin minuunhan tautinen et koske. kinasi ja kinasi ei ole muita. tirahti teko itkuun kun olin jo 5 kun kieltäytyi. lähdin kotiin ja tein valituksen lähettivät karhuja sanoin mennään sitten oikeuteen ei tarvinnut maksaa. sittemmin tatuoitu on erotettu
Tosi uskottava sepustus.. :D
Haukutko häntä valehtelijaksi ? Aika epäkohteliasta. Mutta mitä muuta sitä tatuoidulta voisikaan odottaa.
Tatuointi on esteettinen asia, mausta kiinni pitääkö sitä rumana, neutraalina tai nättinä.
Itse en pidä kasvotatuoinneista, mutta jos hoitaja hoitaa työnsä niin sillä ei ole mitään merkitystä.
Täysin toisarvoista muutenkin onko hoitaja ruma tai kaunis. Kunhan hoitaa työnsä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne tatuoinnit estäisivät työn laadukkaan suorittamisen, kerrotko meille?
Mene katsomaan vankilaan miten monella on tatskoja ja kysy sitten.
Ja tähän vielä kun lisää nahkatakin käytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Oulussa on herätty puolustelemaan kammotusta.
Mutta ei se sillä parane. Kammotus tuo ukko on noissa hommissa!
ap
Heippa! Tunnen monta lääkäriä, joilla on todella paljon tatuointeja. Kammaottaako nekin sinua?
Minäkin tunnen. Psyk.sh.
Minä tunnen potilaita murhanneen lääkärin ja useamman hoitajan joka on surmannut asiakkaita.
Lehdistä niistä aina lukee...
Mutta olihan Charles Mansonillakin tatuointeja ?
Ihan sama, vaikka ois vihreä ja päässä kasvais pelargoneja, jos on ammattitaito kohdillaan niin mitäs sitten!?
Vierailija kirjoitti:
laprassa tatuoitu naikkonen tuli ottamaan näytettä sanoin minuunhan tautinen et koske. kinasi ja kinasi ei ole muita. tirahti teko itkuun kun olin jo 5 kun kieltäytyi. lähdin kotiin ja tein valituksen lähettivät karhuja sanoin mennään sitten oikeuteen ei tarvinnut maksaa. sittemmin tatuoitu on erotettu
Mä olisin sanonut, että siinä tapauksessa ole hyvä, voit poistua, kiitos. En jää kinaamaan kenenkään kanssa, enkä itkemään. Ei meidän tarvitse ihan kaikkea ottaa vastaan. Sinulla on oikeus valittaa, mutta noin solvattuasi et kovin vahvoilla valituksinesi ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on useampi tatuointi ja osa näkyy. On molemmissa käsivarsissa sekä korvan takana tatuoinnit jotka näkyy kyllä. Juuri varasin tammikuulle uuden tatuointiajan jossa jatketaan olkavarren kuvaa alas käsivartta. Olen sairaanhoitaja ja töissä ikäihmisten parissa.
No, nytkö alkoi ilmoittautuminen. Ja oikein nyt käy ilmi, että sairaanhoitajat viihtyvät vauva.fi:n aihe vapaassa!
Sairaanhoitajat ei ole mitään suuria ajattelijoita.
Vauvapalsta sopii hyvin heille. Samoin tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukutko häntä valehtelijaksi ? Aika epäkohteliasta. Mutta mitä muuta sitä tatuoidulta voisikaan odottaa.
Metsään menit rassukka, mulla ei ole yhtään tatuointia. Mutta normaalijärjellä varustettu näkee tuosta sepustuksesta, että mielikuvituksen tuotetta.
Kukaan labrahoitaja ei maanittele aikuista suostumaan verikokeeseen, saatikka alkaisi itkemään. Jos ei halua antaa verinäytettä, niin se on moido! Ja mistä lähetetään karhuja? Ai siitäkö, ettei käyttänytkään verikoeaikaa? Niistä ei tule maksuperintää. Ja miksi muka tatuoitu erotettiin? Ai siksi kun sä et halunnut tatuoidun ottavan verikoetta? Kyllä on tyhmää porukkaa täällä.
Tunnustettakoon tässä nyt, että eräällä taukopaikan kahvilamyyjällä olivat voimakkaat kaula tatuoinnit! On sanottava, että väkisinkin tunki mieleen, ettei tuolla naisella ole kaikki ok. Ainoana tatuoituna myyjänä näky iski silmille! Tuli mieleen ne kommentit, mitä naisparka joutuu kuulemaan kaulansa takia palveluammatissa!
Miksi tatuoida kasvonsa ja kaulansa? Miksi tatuoida kyynel silmäkulmaan ja ihmetellä ihmisten kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla luo H A T E rystysissä?
Toisessa kädessä luki LOVE.
Ei minua haittaa toisten tatskat. Itse en ota niitä. En tunne yhtään vankilassa tatuoitua, mutta monta tatuoitua tunnen. Ei tarvitse mennä sairaalaan, jollei hoito kelpaa hoitajan ulkonäöstä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Heippa! Tunnen monta lääkäriä, joilla on todella paljon tatuointeja. Kammaottaako nekin sinua?
Minäkin tunnen. Psyk.sh.
Olin keväällä neljä kuukautta yliopistosairaalassa enkä nähnyt ensimmäistäkään tatuoitua lääkäriä. Ja en ollut missään kaihileikkauksessa.
Ei ole koskaan kiinnostanut hoitajien ulkonäkö pätkääkään. Minun puolesta olkoot vaikka sininen, ei voisi vähempää liikuttaa.
Jos ei hoito kelpaa niin s u k s i sitten v i t t u u n viemästä muiden kallista aikaa. Itsellä ei ole tatuointeja, mutta ei vähempää voisi kiinnostaa onko mun hoitaja tatuoitu vaikka päästä varpaisiin. Mä olen terveyspalveluissa hakemassa apua terveysongelmiin, en arvostelemassa ihmisten ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minäkin tunnen. Psyk.sh.
Olin keväällä neljä kuukautta yliopistosairaalassa enkä nähnyt ensimmäistäkään tatuoitua lääkäriä. Ja en ollut missään kaihileikkauksessa.
Näitkö montakin heistä alasti?
WT myös lääkäreillä ja muilla akateemisilla. Tyhmillä. Tulkoon syöpää.
Sain sydänkohtauksen vuonna 2017. Molemmilla ensihoitajilla oli tatskoja. Eipä vaikuttanut hoidon laatuun, mahtavia hoitajia olivat.
Pahoissa kivuissa olin kiitollinen paareilla kantamisesta, kipupiikistä, ystävällisestä juttelusta jne. En edes huomannut hoitajien ulkonäköä, enkä olisi välittänyt vaikka olisivat näyttäneet alieneilta.
Nykyään on muuten ylipäänsä vaikea saada sitä ambulanssia, tai kyytiä päivystykseen. Jos kykenee kävelemään, käsketään ottaa taksi.
Eli apua ei mitä ilmeisemmin ole vielä ikinä edes ollut ambulanssin tarpeessa uhosta päätellen.