Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajan tatuoinnit?

Vierailija
01.12.2025 |

Miten tuo Kehus on päässyt sh:ksi? Olen luullut, että näkyvät tatuoinnit estävät sen.

Onhan mies kaamean näköinen. No, se onkin Oulusta ja Oulussa, tämä selittänee ainakin osin asian.

En kyllä itse antaisi tuollaisen koskea minuun - jollen ole jo valmiiksi tajuton.

Kommentit (197)

Vierailija
101/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne oksettaa

Vierailija
102/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoksi ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaikki tatuoidut ovat sanoneet että tatuoinnit ovat heidän persoonansa ilmentymiä eli kertovat heistä ja heidän elämästään ja arvostuksistaan. 

Otetaas tämä lähtökohdaksi. 

Vierailija
104/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän menneisyydessä ap elää? Ei ole näkyvät tatuoinnit aikoihin estäneet töihin pääsyä.

Vierailija
105/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille tämän etelä-pohjalaisen pikkukunnan tk-hoitsuille vois tatuoida viikatemiehen otsaan ikään kuin Kaininmerkiksi.

Vierailija
106/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei esim Hesari kysynyt mitä tuo hate hänen sormissaan tarkoittaa?

Huomasitko, mussukka, että toisessa kädessä on Love?🥰

Vierailija
107/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain merimiehillä ja rikollisilla on tatuointeja

Merirosvoilla

Vierailija
108/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on nuo osa aika rumia. Liika on liikaa.  Jos minua tulisi hoitamaan, luottaisin hänen ammattitaitoon ja pitäisin suuni kiinni, mutta ei nuo kauniita ole.

Vierailija
109/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain merimiehillä ja rikollisilla on tatuointeja

Merirosvoilla

Väittävät, että entisaikaan valtamerille lähteneet ottivat ekalla reissulla ekassa satamassa tatuoinnin, monelle suomalaiselle se eka oli Kööpenhamina ja siellä olikin sataman alueella useita tai ainakin enemmän kuin yksi tattoo shop, jossa nahkaa nakuteltiin. Saattoi olla nakuttelija viinaa nauttinut niin kuin se nahkaansa kuvioittanutkin.

Näistä suomalaisten merimiestatuoinneista on kirjoitettu kirjakin. Paikoin kirjan teksti antaa todellakin roisia kuvaa merimiesten elosta, joten herkkien prinsessojen ei ehkä kannata uteliaisuudestakaan kirjaan tarttua.

Vierailija
110/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja päihde-ja mielenterveyspuolelta; tatuoinnit on ihan ok ja perus sekä hoitajilla, että asiakkailla. Itse henk. koht. musta käsi on tatuointi, jota en ymmärrä ja olisi ollut kiva tietää tarina tuon hate tatuoinnin takana. 

Vierailija
111/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja päihde-ja mielenterveyspuolelta; tatuoinnit on ihan ok ja perus sekä hoitajilla, että asiakkailla. Itse henk. koht. musta käsi on tatuointi, jota en ymmärrä ja olisi ollut kiva tietää tarina tuon hate tatuoinnin takana. 

Niin, siellä mt- ja päihdepuolella on moni muukin asia vähän eri mallilla kuin muilla alueilla.

Esim. asiakkaan aseman suhteen! Vaikka toki saattaa se asiakas työntekijäänkin asennetta näyttää.

Nahkuriin päin.

Vierailija
112/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että noin runsaasti ja näkyviin paikkoihin tatuoituja kyseisellä alalla on kuitenkin hyvin vähän.

Joten ei kannata olla erityisen "huolissaan" tai moralisoiva!

Vierailija
113/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyvät tatuoinnit kasvoissa, kaulalla ja käsissä vähentävät luottamusta. Näin se vain on. Valitettavasti. Kädessä lukee suurella "HATE". 

Myös LOVE löytyy. 💖🕸🕷

Vierailija
114/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se taida enää olla yhtä tarkkaa, miltä näyttää. Osa tietysti voi edelleen kauhistua.

Vierailija
115/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.

Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.

Vierailija
116/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja joka paikka täynnä ja työskentelen leikkaussali hoitajana maan suurimmassa keskussairaalassa. Ei vaikuta työhöni. Jos jollain on asian kanssa ongelma niin se ei ole millään tavalla minun ongelmani. Pyydä toinen hoitaja jos haluat minä otan lisää tatuointeja ja jatkan työtöni aivan kuten ennenkin. Ei vähempää voisi kiinnostaa mitä mieltä joku on ulkonäöstäni. En myöskään tee työtäni ihoni ulkonäöllä, vaan ammattitaidollani ja voit hakea hoitoa muualta jos minä en hoitajaksesi kelpaa, se ei vaikuta elämääni millään tavalla, eikä ole minulta millään tavalla pois. 

Vierailija
117/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ollut merillä aiemmin. 

Just. Ja vankilassa.

Sukevalla?

Vierailija
118/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, olet kuuskymppinen ja pieneltä paikkakunnalta? Kaikki itseäsi erilainen aiheuttaa ensimmäisenä epäilevän reaktion?

Mun isä on 79, pieneltä paikkakunnalta ja hänellä on kaksi yli 50-vuotiaana otettua tatuointia. :D Mun isä ei ole ollut merillä tai vankilassa.

Vierailija
119/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-127,3/5 Psyk.sh.

Vierailija
120/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja joka paikka täynnä ja työskentelen leikkaussali hoitajana maan suurimmassa keskussairaalassa. Ei vaikuta työhöni. Jos jollain on asian kanssa ongelma niin se ei ole millään tavalla minun ongelmani. Pyydä toinen hoitaja jos haluat minä otan lisää tatuointeja ja jatkan työtöni aivan kuten ennenkin. Ei vähempää voisi kiinnostaa mitä mieltä joku on ulkonäöstäni. En myöskään tee työtäni ihoni ulkonäöllä, vaan ammattitaidollani ja voit hakea hoitoa muualta jos minä en hoitajaksesi kelpaa, se ei vaikuta elämääni millään tavalla, eikä ole minulta millään tavalla pois. 

Ei sinulta, mutta hoidettavalta kyllä. Olette yököttävän ja likaisen näköisiä. Ei minun, minun, minun, MINUN ongelmani, eipä tietenkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme