Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajan tatuoinnit?

Vierailija
01.12.2025 |

Miten tuo Kehus on päässyt sh:ksi? Olen luullut, että näkyvät tatuoinnit estävät sen.

Onhan mies kaamean näköinen. No, se onkin Oulusta ja Oulussa, tämä selittänee ainakin osin asian.

En kyllä itse antaisi tuollaisen koskea minuun - jollen ole jo valmiiksi tajuton.

Kommentit (197)

Vierailija
141/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tuolla kirjoitti, että tatuoiduilla on aina mielenterveysongelmia ja tatuoinnit otetaan manioissa yhtäkkiä.

No mulla ei ole mielenterveysongelmia eikä siten myöskään manioita. Yhtäkään tatuointia en ole ottanut hetken päähänpistosta vaan jokainen on tarkkaan harkittu ja löytyy useampi ihan vain mulle suunniteltu kuva. 

Onko ne sun tatskat naamassa? Viittaavatko väkivaltaan?

Vierailija
142/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tuolla kirjoitti, että tatuoiduilla on aina mielenterveysongelmia ja tatuoinnit otetaan manioissa yhtäkkiä.

No mulla ei ole mielenterveysongelmia eikä siten myöskään manioita. Yhtäkään tatuointia en ole ottanut hetken päähänpistosta vaan jokainen on tarkkaan harkittu ja löytyy useampi ihan vain mulle suunniteltu kuva. 

Wau. Ihan mieletöntä. Kerro vielä että olet mensan jäsen ?

Niin olenkin. Vanhempani ovat molemmat Astronautteja. 

Yksi idiootti taas vittuilee, kun joku kirjoittaa asiallisesti ja toinen idiootti esittää olevansa mä joka kirjoitti alkuperäisen viestin. Ei teillä kyllä hyvin mene elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne sun tatskat naamassa? Viittaavatko väkivaltaan?

Huoh. Ei ole naamassa tatuointeja enkä viittaa väkivaltaa. Mä kommentoin nyt sitä, kun jonkun älypään mielestä kaikki tatuoidut on mielenterveysongelmaisia. 

Jumaliste, että täällä on tyhmää porukkaa.

Vierailija
144/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Oulussa on herätty puolustelemaan kammotusta.

Mutta ei se sillä parane. Kammotus tuo ukko on noissa hommissa!

ap

Heippa! Tunnen monta lääkäriä, joilla on todella paljon tatuointeja. Kammaottaako nekin sinua? 

Vierailija
145/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut sellaisille.

Vierailija
146/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne tatuoinnit estäisivät työn laadukkaan suorittamisen, kerrotko meille?

Jos hoitsuna olisi entinen rikoksia tehnyt linnakundi mur  han merkkeineen?  Joo ei haittaa.  Ei juuri tuo, mutta mikä tarkoitus on ottaa tuollaiset kammotatskat?

Mutta niinpäinkin on, ettei ole tatuoinnin tatuointia, mutta murhatuomion istuttuaan on kouluttautunut hoitajaksi. Eikä herätä mitään epäilyjä eikä turhia tunnekuohuja. Ja jos meinaat väittää, ettei ole mahdollista, niin usko pois, on, todellakin. 

Vierailija
147/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei esim Hesari kysynyt mitä tuo hate hänen sormissaan tarkoittaa?

Olisi voinut kysyä samalla.mitä tuo love hänen sormissaan tarkoittaa, eikös niin?

Vierailija
148/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

laprassa tatuoitu naikkonen tuli ottamaan näytettä sanoin minuunhan tautinen et koske. kinasi ja kinasi ei ole muita. tirahti teko itkuun kun olin jo 5 kun kieltäytyi. lähdin kotiin ja tein  valituksen lähettivät karhuja sanoin mennään sitten oikeuteen ei tarvinnut maksaa. sittemmin tatuoitu on erotettu

Vierailija
149/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi idiootti taas vittuilee, kun joku kirjoittaa asiallisesti ja toinen idiootti esittää olevansa mä joka kirjoitti alkuperäisen viestin. Ei teillä kyllä hyvin mene elämässä.

Kuullostaako tuo tekstisi

Typerys puuttuu vain mun käytökseen vaikka ennen kun on kaksi ääliötä jotka vittuilee mulle. Tyypillistä palstaa. :D Mä vittuilisin samalla tavalla vaikka mulla ei olisi yhtäkään tatuointia, jos mulle tullaan ensin vittuilemaan. Mä saan puolustaa itseäni vaikka se sua vituttaakin. 

Vierailija
150/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laprassa tatuoitu naikkonen tuli ottamaan näytettä sanoin minuunhan tautinen et koske. kinasi ja kinasi ei ole muita. tirahti teko itkuun kun olin jo 5 kun kieltäytyi. lähdin kotiin ja tein  valituksen lähettivät karhuja sanoin mennään sitten oikeuteen ei tarvinnut maksaa. sittemmin tatuoitu on erotettu

Älä valehtele.

Vierailija
151/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi idiootti taas vittuilee, kun joku kirjoittaa asiallisesti ja toinen idiootti esittää olevansa mä joka kirjoitti alkuperäisen viestin. Ei teillä kyllä hyvin mene elämässä

Tekisikö mielei hakata ja tappaa ! Niin arvelinkin...

Vierailija
152/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Heippa! Tunnen monta lääkäriä, joilla on todella paljon tatuointeja. Kammaottaako nekin sinua? 

Älä valehtele.

Vierailija
153/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, olet kuuskymppinen ja pieneltä paikkakunnalta? Kaikki itseäsi erilainen aiheuttaa ensimmäisenä epäilevän reaktion?

Olen maalta kotoisin, yli seitsemänkymppinen, monen lapsen äiti sekä isoäiti.

Jo pikkutytöstä lähtien on tatuoinnit kiinnostaneet ja kiehtoneet.

Itselläni ei ole, mutta tunnen todella monia, joilla on. Esim. nuoria aikuisia, korkeakoulutettuja sekä ammateissaan arvostettuja henkilöitä. Eräs erityisen läheinen minulle on keski-ikäinen nainen, jonka ammatillinen osaaminen on huippua. Hänellä on useita, upeita tatuointeja, joilla kaikilla on tärkeä merkitys hänen henkilökohtaisessa historiassaan.

Jos jollakulla on nihkeä suhtautuminen tatuointiin, ulottunee tuo jähmeys muillekin elämän alueille. Ei liittyne pelkästään ikään tai asuinpaikkaan.

"Missä siellä maalla silloin joskus 1960-luvulla sun lapsuudessa, pikkutyttöaikanasi, oli tatuointeja näytillä?" 

Jo 60-luvulla Suomessa oli televisio - myös maaseudulla, lehtiä ilmestyi ja todellakin, näin myös livenä miehiä, joilla oli tatuointi, yleensä näkyvillä oli vain yksi. En tiennyt, olivatko merimiehiä vai vankilasta lomallla, mutta sydämet ja kauniit naisfiguurit käsivarsissa olivat komeita. 

(Jos luulet, että 60-luvulla maaseudulla asuttiin yhä savupirteissä, niin itselläsi on syytä tarkistaa ja päivittää historiatietouttasi.)

Vierailija
154/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisikö mielei hakata ja tappaa ! Niin arvelinkin...

Oletko sä oikeasti noin sekaisin? Se, että mulla on tatuointeja ja vittuilen takaisin, kun mulle vittuillaan ei tarkoita sitä, että haluan hakata ja tappaa. En ole sellainen. Mene jo hoitoon tuon sairaan pääsi kanssa.

Vierailija
155/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju paljastaa sen että tatuointien vihaajat ovat ne pahiten sekaisin olevat 😌

Vierailija
156/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju paljastaa sen että tatuointien vihaajat ovat ne pahiten sekaisin olevat 😌

No kyllä. Silti heidän mielestään heissä ei ole mitään vikaa vaikka kirjoittelevat osa täysin sairaita juttuja. Vika on heidän mielestään vain ja ainoastaan tatuoiduissa. Jos tatuoitu kirjoittaa täysin asiallisesti, niin vain pään aukomista tulee takaisin. Tuoko on sitten asiallista käytöstä näiden tatuoimattomien mielestä?

Vierailija
157/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa tatuoinnit yhtään. Tekoripset kyllä. Meinaan olen siivonnut leikkaussaleja ja siellä oli yksi hoitaja pitkine tekoripseineen, että kun leikkaussalia pääs siivoamaan niin ripsiä oli salissa siellä täällä ja mietin onko niitä nyt sitten ommeltu sinne leikkaushaavan sisälle myös?

Höpö höpö! Sä et vaan erota leikkaushaavan ihon- ja verisuonten ompelulangan pätkiä ripsistä. Niitä mustia ja sinisiä pieniä langanpätkiä, joiden vahvuus vaihtelee hiusta ohuemmasta paksuun siimaan, on lähes joka leikkauksen jälkeen lattialla. 

Tätä nykyä ainakaan meidän leikkausosastolla irtoripsien tai ripsienpidennysten käyttö ei ole kielletty. Niistä ei ole ollut mitään ongelmaa, saati että siistijät olisivat niitä lattioilta löytänyt. Omat ripsetkin voivat irrota ihan milloin vain kun kasvu päättyy. 

t. leikkaussali sh joka ei käytä ripsilisäkkeitä

Vierailija
158/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä sanoisi tätä ääneen, mutta jos on paljon tatuointeja ja etenkin naamassa, niin herää ennakkoluuloja ihmisen osaamista kohtaan. Epäloogista, mutta joku primitiivireaktio. 

Ei se ole epäloogista, vaan ihan terve reaktio.

Vierailija
159/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo, urpompi, AP. 

Vierailija
160/197 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minäkin tunnen. Psyk.sh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi