Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50-vuotias nainen, kriteerisi uudelle kumppanille?

Vierailija
30.11.2025 |

No niin naiset, kertokaa kriteerinne.

Kommentit (233)

Vierailija
81/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täydellinen ole mutta kun lukee näitä niin itselläni on aika hyvä mies, pitää olla kiitollinen!

Vierailija
82/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, et tämän ketjun naiset eivät tule löytämään miestä, joka kriteerit täyttää.

Olen naimisissa ja tulin uteliaisuuttani katsomaan vaatimuslistaa.

Luulo ei ole tiedon väärtti! Itselläni on aivan upea suomalainen mies.

Hän on itsestään huolta pitävä, kohtelias, hyvä vanhempi ja puoliso, avulias ja auttava, rehellinen ja raitis. Samat kriteerit sopivat myös minuun, joten hyvin olemme tulleet juttuun jo vuosikymmeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä parisuhteessa ja siedän miestäni muutamista vioista huolimatta. Jos nyt kuitenkin mietin kriteereitä, niin täältä pesee:

1. Älykäs ja mielellään korkeakoulutettu

2. pitkä. Mielellään vähintään 185cm

3. Mukava ja miellyttävä luonne. Rakastaa juuri minua.

4. Helpppo tulla hänen kanssa toimeen (sietää oikkujani ja tasapainotaa)

Se sanoo mulle, että olen ihana ja rakastaa juuri minua.

Pitkä mies on näppärä. Löydät sen päätä pidempänä festareilta muutaman siiderin jälkeenkin.

Vierailija
84/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä. Jos keski-ikäisenä olen saanut eron hoidettua, miksi haluaisin ehdoin tahdoin lyödä käteni uudestaan siihen paskaan? 

Näin 40+ miehenä vähän samanlaisia ajatuksia. Vaimolla on ikää vähän enemmän ja viimeiset vuodet olleet kohtuu haastavia vaihdevuosien vuoksi. Kaikki se pitkä panostus avioliittoon tuntuu olevan nyt aivan samantekevää. En haluaisi enää muuttaa kenenkään kanssa saman katon alle jos meille ero vielä tulee. 

Ota veli hyvä nuorempi nainen! 

Vierailija
85/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empaattinen, lämmin, älykäs, keskustelukykyinen, naisia arvostava ja ystävällinen. Nämä kriteerit karsivat 95% sinkkuina olevista miehistä pois.

Ei kun sinun miesviha kartoittaa ne. Noilla miehillä on varaa edellyttää naiselta samaa. 

En vihaa ketään, miestä tai naista. Paitsi ehkä naapurimaan johtajaa.

Vierailija
86/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen

Hyvät sosiaaliset taidot

Kiinnostunut samoista asioista kuin minä

Samanlainen arvomaailma ja tulevaisuuden tavoitteet

Terveelliset elämäntavat

Henkisesti kypsä

Älykäs

Kiinnostunut itsensä kehittämisestä

Huolehtii henkilökohtaisesta hygieniasta ja kodin siisteydestä hyvin

Miellyttää omaa silmää ja kemiat kohtaa

Huolehtii ulkonäöstään, kiva tyyli

Huumorintajuinen, ei tosikko

Luotettava ja rehellinen

Positiivinen elämänasenne

Rakastaa matkustelua ja avoin uusille erilaisille kokemuksille

Hyvät käytöstavat, kunnioittava muita kohtaan

Osaa puhua tunteistaan ja hyvät konfliktin ratkaisutaidot

Ei ole saita eikä itsekeskeinen

Elämänhallinta kunnossa

Vierailija
87/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täydellinen ole mutta kun lukee näitä niin itselläni on aika hyvä mies, pitää olla kiitollinen!

Ei täällä parilliset aikaansa kuluta/tuhlaa.

Vierailija
88/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä parisuhteessa ja siedän miestäni muutamista vioista huolimatta. Jos nyt kuitenkin mietin kriteereitä, niin täältä pesee:

Pitkä mies on näppärä. Löydät sen päätä pidempänä festareilta muutaman siiderin jälkeenkin.

Allekirjoitan tämän todella pitkän miehen vaimona. Löydän mieheni mistä vaan, koska hän on muita pidempi. Erottuu aina massasta.

Vierailija
89/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä parilliset aikaansa kuluta/tuhlaa.

Kyllä minä kuvasin aviomieheni.

Vierailija
90/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empaattinen, lämmin, älykäs, keskustelukykyinen, naisia arvostava ja ystävällinen. Nämä kriteerit karsivat 95% sinkkuina olevista miehistä pois.

Onko oikeasti näin, että vain 5 prosenttia jää jäljelle?

Aika harva osaa/kiinnostaa keskustella syviä keskusteluja. 

Vierailija
91/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs näillä ketjun leideillä on itsellään tarjota näille kriteerimiehille? Antakaas kun arvaan: ryppyjä, hamppuista tukkaa, selluliittia, ylipainoa, pöhöä, ientulehdusta, hiivatulehdusta, ulkonevia peräpukamia, vinoja hampaita, riippurintoja, silmäpusseja, kaksoisleukoja, virtsankarkailuja, haluttomuutta ja kiukuttelua?

Vierailija
92/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäs näillä ketjun leideillä on itsellään tarjota näille kriteerimiehille? Antakaas kun arvaan: ryppyjä, hamppuista tukkaa, selluliittia, ylipainoa, pöhöä, ientulehdusta, hiivatulehdusta, ulkonevia peräpukamia, vinoja hampaita, riippurintoja, silmäpusseja, kaksoisleukoja, virtsankarkailuja, haluttomuutta ja kiukuttelua?

Myönnän, että muutamia ryppyjä löytyy ja rinnatkin vähän riippuvat isot kun ovat, mutta muut eivät listasta pidä paikkaansa. Edes selluliittiä ei minulla ole. 

Vierailija
93/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät käytöstavat! Ei lapsellista tiuskimista tai huutamista, taito keskustella myös kun harmittaa.

Valmius asetettua aloilleen vilkuilematta ympärille. Realistiset odotukset, toivoo tavallista kumppanuutta. Ymmärtää tämän usein vaativan kompromisseja puolin ja toisin.

Lapset hankittuna jos mielii hankkia. Viihtyy kuitenkin omien nuorten aikuisteni kanssa ja yhteisiä reissuja esim on mahdollista suunnitella. Ajatus lapsenlapsista ja heidän kanssa touhuamisesta tuntuu miehestä luontevalta.

Suurinpiirtein samanlainen musiikillinen kiinnostus, ja halu lähteä katsomaan yhdessä livekeikkoja. 

Ei ole tapana juoda örvelökänniä, jossa joutuu toisten huolehdittavaksi.

Luonto ja siellä liikkuminen voisi kiinnostaa.

On myös omia juttuja ja kiinnostuksen kohteita, minullakin on. Joka hetkeä ei tarvi olla yhdessä.

Vierailija
94/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysjärkinen, omillaan toimeen tuleva ja halukas sitoutumaan.

Äitisuhteen olis hyvä olla normaali.

Tuossa on todellisuudessa vasta pieni osa vaatimuksista. Pitää sattua muitakin asioita ns tyydyttävälle tasolle. Ei riitä vaikka täyttäisi nuo em asiat täysin.

Vierailija
95/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alla on oma komenttini ja täytän itse kaikki nuo kohdat, joten odotan samaa kumppanilta. 

Empaattinen

Hyvät sosiaaliset taidot

Kiinnostunut samoista asioista kuin minä

Samanlainen arvomaailma ja tulevaisuuden tavoitteet

Terveelliset elämäntavat

Henkisesti kypsä

Älykäs

Kiinnostunut itsensä kehittämisestä

Huolehtii henkilökohtaisesta hygieniasta ja kodin siisteydestä hyvin

Miellyttää omaa silmää ja kemiat kohtaa

Huolehtii ulkonäöstään, kiva tyyli

Huumorintajuinen, ei tosikko

Luotettava ja rehellinen

Positiivinen elämänasenne

Rakastaa matkustelua ja avoin uusille erilaisille kokemuksille

Hyvät käytöstavat, kunnioittava muita kohtaan

Osaa puhua tunteistaan ja hyvät konfliktin ratkaisutaidot

Ei ole saita eikä itsekeskeinen

Elämänhallinta kunnossa

Vierailija
96/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, akateemisesti koulutettu, työssäkäyvä, urheileva, lapsista ja koirista pitävä, tykkää matkustelusta ja kulttuurista, laittaa hyvää ruokaa, siivoaa, kuskaa lapsia harrastuksiin, on hyvä sängyssä, kiltti, hauska, söpö. Ei polta, ei tatuointeja, ei partaa. Eli hirveän ylipainoinen, ei yli 185 cm pitkä. 

Vierailija
97/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies voi laittaa sellaisen korkean piispan hatun festareille niin löydät hänetkin. 

Vierailija
98/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu Australiassa ja aikoo pysyäkin siellä.

Vierailija
99/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asenteella jää luu käteen, mutta senhän sinä jo tiedätkin.

Vierailija
100/233 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti näin, että vain 5 prosenttia jää jäljelle?

Aika harva osaa/kiinnostaa keskustella syviä keskusteluja. 

Mun miesystäväni (180 cm, 43 v, amistausta) kanssa käydään aika ajoin erittäin hyviä keskusteluja. Tärkeätä on, ettei kumpikaan dissaa toisen mielenkiinnon kohteita tai yllättäviä ajatusjuoksutuksia. Avoin mieli on kokemukseni perusteella oikeasti tosi harvinainen ominaisuus kumppanissa. N50.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi