40-50-vuotias nainen, kriteerisi uudelle kumppanille?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Haittaako pieni iskävatsa?
Nelikymppinen mies
Itse tykkään! N42
Hänen tulee olla nainen, ja muutenkin hyvä ihminen.
Älykäs, hyvässä kunnossa ja hyvän näköinen 40-55v, ihana ja lämmin ihminen, varakas, akateeminen ei riitä, tarvitsee olla syvyyttä ja oikeanlaiset arvot. Jos tällaista ei löytyisi, olisin mielelläni yksin. Nyt olen naimisissa.
Luulen, et tämän ketjun naiset eivät tule löytämään miestä, joka kriteerit täyttää.
Olen onnellisesti naimisissa, mutta jos olisin sinkku, olisi vain yksi vaatimus.
Vahva kemia. Ulkoisilla asioilla yms ei ole merkitystä. Mulla on yleisesti ottaen ihan kelpo miesmaku että voin luottaa kipinään. En kuitenkaan olisi yhteen muuttamassa jne tuossa aikuisessa suhteessa, niin kaikenmaailman kotityötaidoilla tai työtilanteilla ei olisi niin hirveästi merkitystä.
Ja en etsisi mistään tinderistä, jos tulisi livenä vastaan niin kiva, jos ei ni sit ei.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, et tämän ketjun naiset eivät tule löytämään miestä, joka kriteerit täyttää.
Samaa mieltä, harvassa on tarpeeksi laadukkaat miehet. Yksin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunne-elämältään tasapainoinen (ei sis ole ihminen, jonka ympärillä pitää kävellä munankuorilla)
hyväksyvä (ei siis tuomitseva tai mustavalkoinen minkään asian suhteen)
Hyvät vuorovaikutustaidot ja hänen kanssaan pystyisi puhumaan kaikesta.
Ois kiva, jos pitäis mökkeilystä ja sen hommista.
Löysin viisikymppisenä juuri tuollaisen miehen, nyt ollaan jo naimisissa ja aiomme olla yhdessä loppuelämämme. Kyllä niitä hyviä ihmisiä on vapaanakin, tosin ei kovin pitkään eron jälkeen. Molemmat olimme eronneet pitkistä liitoista 2 ja 3 vuotta ennen tapaamistamme.
Sivusta: Kun näin mieheni 8v sitten treffipalstalla tiesin heti, että tuon tyyppinen hyvä ja järkevä mies menee kuin kuumille kiville. O
En tiedä. En minä ainakaan. Olin ihan deekiksellä, mutta laittauduin paljon. Meikkasin, hienot vaatteet, hoikka ja suosittu. Hän siis ilmeisesti halusi jännän. Raitistuin, kun oltiin oltu puoli vuotta yhdessä. En halunnut menettää häntä.
Yksisarviseen verrattavat. Mulla on loistomies, ja jos jäisin yksin, jatkaisin yksin, en tyytyisi yhtään vähempään.
Vierailija kirjoitti:
Empaattinen, lämmin, älykäs, keskustelukykyinen, naisia arvostava ja ystävällinen. Nämä kriteerit karsivat 95% sinkkuina olevista miehistä pois.
Ei kun sinun miesviha kartoittaa ne. Noilla miehillä on varaa edellyttää naiselta samaa.
Tässä kriteerit joista en jousta yhtään :
varallisuus vähintään 100 milj euroa
pituus vähintään 195cm
munan koko vähintään 22cm
lapseton
valmis palvelemaan ja kehumaan minua
viettää elämäänsä minua varten eikä omia menoja
ikä 25-35
nämä kriteerit karsii huonot yksilöt pois koska Saan joka päivä satoja kosintoja. En jaksa huonoja miehiä.
t: n51
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni jättäisi minut tai kuolisi niin uutta kumppania en ottaisi. Tv. Rouva 54v.
Miksi? Miksi et eroa?
Olen kyllä parisuhteessa ja siedän miestäni muutamista vioista huolimatta. Jos nyt kuitenkin mietin kriteereitä, niin täältä pesee:
1. Älykäs ja mielellään korkeakoulutettu
2. pitkä. Mielellään vähintään 185cm
3. Mukava ja miellyttävä luonne. Rakastaa juuri minua.
4. Helpppo tulla hänen kanssa toimeen (sietää oikkujani ja tasapainotaa)
Se sanoo mulle, että olen ihana ja rakastaa juuri minua.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Jos keski-ikäisenä olen saanut eron hoidettua, miksi haluaisin ehdoin tahdoin lyödä käteni uudestaan siihen paskaan?
Suomi on täynnä keski-ikäisiä naisia, jotka eivät ymmärrä yksinkertaisiakaan kysymyksiä. Ehkä tämä onkin ongelman juurisyy.
Miehen kuuluu pitää aina naisensa puolta kaikissa tilanteissa ja aivan ketä tahansa vastan. Tuo on kriterini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Jos keski-ikäisenä olen saanut eron hoidettua, miksi haluaisin ehdoin tahdoin lyödä käteni uudestaan siihen paskaan?
Suomi on täynnä keski-ikäisiä naisia, jotka eivät ymmärrä yksinkertaisiakaan kysymyksiä. Ehkä tämä onkin ongelman juurisyy.
Minkä ongelman?
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu pitää aina naisensa puolta kaikissa tilanteissa ja aivan ketä tahansa vastan. Tuo on kriterini.
Näin juuri. Myös miestä itseään vastaan. Ts. miehen pitää huolehtia, ettei ole naisen elämässä riski ja rasite.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuota ei ole, niin mitä ihmettä se kellään asuu?
Helppohoitoinen, vähäruokainen, kevyt, lämmittää mukavasti sängyssä, neljä jalkaa ja kuono, ei lähde karvoja.
Olen 50 v nainen. Takana 25 vuoden liitto. Kynnys ollut tooooodella korkea uuteen suhteeseen. Vuosi sitten löysin paljon parjatusta Tinderistä kaltaiseni miehen. Seula oli tiukka, mutta löysin mitä halusin. Tässä oli minun vaatimuslista miehelle.
Sinkku
Päihteetön (ei alkoa, tupakkaa, huumeita tmv)
100% uskollinen (ei edes suhteen alettua tsätti- ja deittisaitteja)
Lapset täysi-ikäisiä
Ei mt-ongelmia tai mitään vakavia sairauksia
Ei riippuvuuksia (pelit, seksi tmv)
100% väkivallaton (ei henkistä, fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa)
Talous kunnossa ja elättää itsensä (ei tarvitse olla ns hyvätuloinen)
Empaattinen, kiltti, huomioiva
Ei mustasukkainen
Halukas harrastamaan ja matkustamaan kanssani
Tekee kotihommat omatoimisesti ja koti siisti ja raikas
Ei painosta ja pakota seksiin
Haluaa seksiä 2-5 kertaa viikossa
Siisti ulkonäkö (hiukset ja parta leikattuna, puhtaat ehjät vaatteet)
Positiivinen ja optimistinen luonne
Ei vaadi yhteenmuuttoa
Nyt kun löysin tällaisen niin en helpolla päästä irti.