40-50-vuotias nainen, kriteerisi uudelle kumppanille?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni jättäisi minut tai kuolisi niin uutta kumppania en ottaisi. Tv. Rouva 54v.
Sama jos vaimoni jättäisi minut tai kuolisi. Uuden puolison etsintä on loputtoman vaikeaa. Alkaisi taas alusta se vänkääminen minkälainen miehen pitää olla naisen mielestä, yksi kymmenien vuosien koulutusjakso riittää. Toista en enää jaksa, olen mielummin yksin ja harrastan ne vähät vuodet mitä jäljellä ehkä on. Ainakin sitten saa mennä ja tulla miten haluaa, nykyåän se ei onnistu kuin osittain.
Ihminen, joka on osannut olla toisen ihmisen kanssa enemmän tai vähemmän harmoniassa kymmeniä vuosia on yleensä jo siinä määrin "kouliutunut", että mitään uudelleenkoulutusleiriä ei tarvita. Seuraavalla kierroksella tietää, mitä piirteitä arvostaa, ja voi tehdä valintoja sen mukaan.
Rauhallinen ja positiivinen, mutta innostuva. Elämään ja korkeampaan uskova. Hauska.
Mies, joka olisi vastuuntuntoinen ja huolehtivainen. Älykäs. Keskusteleva. Taitava käsistään.
Fyysinen. Liikkuva ja seksuaalinen.
Ja tietysti omillaan toimeen tuleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HK:n sininen. Matt Barrilla.
Valinta kriteerit vaihtelevat ja ovat yksilöllisiä. Arvelisin kuitenkin että liika on lähes aina liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla rikas koska itse olen köyhä. Omillaan toimeen tuleva, siisti luonnosta pitävä, jolle riittää hyvät kengät jaloissa. Asiansa hoitanut. Rehellinen ja elämään myönteisesti suhtautuva savuton ja raitis.
Köyhyys miehellä on vähän eri asia, naisella se ei niin haittaa. Mutta normaali taloustilannekin riittää kyllä jos muuten järkevä.
Ei ikinä enää mammanhameen alla kasvanutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut alusta, enkä lue. Onks tässä 11 sivua kriteerejä miehille? Melkosta!
Katsos ihmiset ovat erilaisia ja naiset ovat ihmisiä. Jokainen nainen on yksilö ja hänen kriteerinsä miehelle ovat erilaiset kuin jollain toisella naisella.
Siksi joka iässä pätee periaate lika barn leka bäst. Eli samantyyppiset miehet ja naiset sopivat yhteen keskenään.
Jos olet keskivartalolihava mies, joka onnmatalasti koulutettu ja köyhä ja harrastuksena alkoholi ja tupakka, niin sinulle sopii samanikäinennkeskivartalolihava nainen, joka on matalasti koulutettu ja köyhä ja jolla on harrastuksena alkoholi ja tupakka. Jne.
Minä olen keskiverto keskivartatalolihava mies. Nuo muut ominaisuudet puuttuvat. Olen siis aika hyvässä asemassa. Kelvannen sangen monelle naiselle, koska olen kunnollinen ja varsin sivistynyt. Sydämen sivistynyt. Alkoholistia en kelpuuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä enää mammanhameen alla kasvanutta.
Tai äitiään vihaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut alusta, enkä lue. Onks tässä 11 sivua kriteerejä miehille? Melkosta!
Katsos ihmiset ovat erilaisia ja naiset ovat ihmisiä. Jokainen nainen on yksilö ja hänen kriteerinsä miehelle ovat erilaiset kuin jollain toisella naisella.
Siksi joka iässä pätee periaate lika barn leka bäst. Eli samantyyppiset miehet ja naiset sopivat yhteen keskenään.
Jos olet keskivartalolihava mies, joka onnmatalasti koulutettu ja köyhä ja harrastuksena alkoholi ja tupakka, niin sinulle sopii samanikäinennkeskivartalolihava nainen, joka on matalasti koulutettu ja köyhä ja jolla on harrastuksena alkoholi ja tupakka. Jne.
Minä olen keskiverto keskivartatalolihava mies. Nuo muut ominaisuudet puuttuvat. Olen siis aika hyvässä asemassa. Kelvannen sangen monelle naiselle, koska olen kunnollinen ja varsin si
Kehopositiiviset, liittykää yhteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä teitä arvoisat tähän ketjuun kirjoittaneet naiset voi tavata? Useammankin kirjoituksen kohdalla tulee match ja harmittaa, kun reaalielämässä tapaan sitten naisia, joiden kanssa ei ole kemiaa tai muuten ei vain tule sen vakavampaa.
Miten tämä nyt näin menee, että minä kohtaan vääriä naisia ja minulle sopivat naiset eivät kohtaa minua. Pitääkö tässä kehitellä jokin uusi treffisovellus.
M44
Minut voi tavata kulttuuritapahtumissa tai deittisovelluksissa.
Minäkin olen deittisovelluksessa, mutta emme sitten ole siellä kohdanneet.
Kulttuuritapahtumat on sen verran laaja käsite, että käymme varmaan eri tapahtumissa. Ensi kesänä ajattelin kokeilla kavereiden kanssa lavatansseja.
M44
Sellainen jolle riittää tapaaminen kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kesänä ajattelin kokeilla kavereiden kanssa lavatansseja.
M44
Eikö ne ole niitä tapahtumia, joissa äijät käyvät välillä kulman takana kulauttamassa huikat kirkasta vahvaa viinaa salapullosta. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kesänä ajattelin kokeilla kavereiden kanssa lavatansseja.
M44
Eikö ne ole niitä tapahtumia, joissa äijät käyvät välillä kulman takana kulauttamassa huikat kirkasta vahvaa viinaa salapullosta. Ei jatkoon.
Kerron sulle nyt salaisuuden, ethän kerro kenellekään.
Kaikki miehet eivät ole samanlaisia. Eli, jos joku juo lavatansseissa kossupullosta huikat kulman takana, niin kaikki miehet eivät niin tee. Enkä ole koskaan ollut edes lavatansseissa.
M44
Minut voi tavata kulttuuritapahtumissa tai deittisovelluksissa.