40-50-vuotias nainen, kriteerisi uudelle kumppanille?
No niin naiset, kertokaa kriteerinne.
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunne-elämältään tasapainoinen (ei sis ole ihminen, jonka ympärillä pitää kävellä munankuorilla)
hyväksyvä (ei siis tuomitseva tai mustavalkoinen minkään asian suhteen)
Hyvät vuorovaikutustaidot ja hänen kanssaan pystyisi puhumaan kaikesta.
Ois kiva, jos pitäis mökkeilystä ja sen hommista.
Löysin viisikymppisenä juuri tuollaisen miehen, nyt ollaan jo naimisissa ja aiomme olla yhdessä loppuelämämme. Kyllä niitä hyviä ihmisiä on vapaanakin, tosin ei kovin pitkään eron jälkeen. Molemmat olimme eronneet pitkistä liitoista 2 ja 3 vuotta ennen tapaamistamme.
Sivusta: Kun näin mieheni 8v sitten treffipalstalla tiesin heti, että tuon tyyppinen hyvä ja järkevä mies menee kuin kuumille kiville. Onneksi olin nopea! Hän ehti olla siellä vaan 2 viikkoa. Hyvistä miehistä on kyllä hirveä pula, kun vähän ikääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako pieni iskävatsa?
Nelikymppinen mies
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-50 v naiset on rumia. Kun katselee tinderiäkin niin ei ole nättejä naisia tarjolla. Hapannaamoja lähes kaikki tai sitten lihavia. Liikkuvana miehenä haluan että nainen lähtee lenkille minun kanssani aamulla.
Miksi naisen pitäisi lähteä juuri aamulla mukaan?
Koska illalla harrastetaan fifty shades of grey juttuja makkarissa.
Miehelläni on selvästi andropaussi, minkä lisäksi hänen lievät nepsypiirteensä ovat alkaneet vanhemmiten voimistua. Lopputuloksena on niin rasittava, jurottava, murahteleva, uppiniskainen aikuislapsi, että mahdollisen avioeron jälkeen nauttisin kyllä täysin rinnoin sinkkuudesta, luultavasti loppuelämäni. N44
Elämäni pitäisi olla parempaa hänen kanssaan kuin ilman häntä. Ystävällinen, kiltti, rauhallinen, älykäs. Vaikea sanoa mitään kovin tarkkoja kriteereitä, kun toisia voi kompensoida toisilla. Esimerkiksi jos on sottapytty (ja joudun siivoamaan hänenkin sotkujaan), mutta järjestää kaikkia ihania treffejä ja suunnittelee yhteistä tekemistä, ja minun ei tarvitse.
Mukava ja rauhallinen mies. Myös alkoholia juodessa miehen pitää olla tyyni kuin meri. Olen tavannut miehiä jotk juodessaan ovat vaarallisia ja agressiivisia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Jos keski-ikäisenä olen saanut eron hoidettua, miksi haluaisin ehdoin tahdoin lyödä käteni uudestaan siihen paskaan?
Näin 40+ miehenä vähän samanlaisia ajatuksia. Vaimolla on ikää vähän enemmän ja viimeiset vuodet olleet kohtuu haastavia vaihdevuosien vuoksi. Kaikki se pitkä panostus avioliittoon tuntuu olevan nyt aivan samantekevää. En haluaisi enää muuttaa kenenkään kanssa saman katon alle jos meille ero vielä tulee.
Että hän aidosti pitää minusta, meillä on hauskaa yhdessä, voin luottaa häneen, molemmat tunnemme vetoa toisiimme.
Tällaisia ihmisiä ei ole olemassa ja lisäksi itselläni ei ole mitään tarjottavaa kumppanille, joten en halua kumppania. En mä huonolla suhteella mitään tee.
Kukaan ei kelpaa koska en halua uutta miestä tai naista. Ihana vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen mies
Haittaa ! Sillä on tapana kasvaa
Mukava, ystävälinen, epäitsekäs ja kunnioittava.
Lisänä vielä suht'puhelias.
Samat piirteet löytyvät myös itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
40-50 v naiset on rumia. Kun katselee tinderiäkin niin ei ole nättejä naisia tarjolla. Hapannaamoja lähes kaikki tai sitten lihavia. Liikkuvana miehenä haluan että nainen lähtee lenkille minun kanssani aamulla.
.. miten naisesi ehtii aamulla lenkkeiöemään? Eikö ihanne naisesi ole töissä? Oma työ alkaa seisemältä, menen työmatkan pyörällä. Iltavuoro taasen 14-15.00 välillä. Etkö itse tee töitä?
Pitää huolta hygieniastaan, alkoa voi ottaa mutta harvoin, ei polta eikä pössyttele, osaa tehdä ruokaa ja sitä myös joskus tekee sekä osallistuu myös kotitöihin eikä oleta että minä teen aivan kaiken, pitää eläimistä, on ystävällinen ja huumorintajuinen, joitakin samoja kiinnostuksenkohteita kanssani, täyspäinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on selvästi andropaussi, minkä lisäksi hänen lievät nepsypiirteensä ovat alkaneet vanhemmiten voimistua. Lopputuloksena on niin rasittava, jurottava, murahteleva, uppiniskainen aikuislapsi, että mahdollisen avioeron jälkeen nauttisin kyllä täysin rinnoin sinkkuudesta, luultavasti loppuelämäni. N44
Eroa hänestä oitis ja ota sinäkin tummaihoinen kumppani, ne osaa käyttäytyä ja ovat parempia.
Olen parisuhteessa eikä siis ajankohtaista. Mutta jos olisi niin:
omillaan toimeentuleva
elämännälkäinen
empaattinen
leikkisä/hauska
aktiivinen/puuhakas
kiinnostunut kulttuurista
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen mies
Ei todellakaan. Söpöhän se on. On naisillakin äiskä-vastaava. Itsellänikin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunne-elämältään tasapainoinen (ei sis ole ihminen, jonka ympärillä pitää kävellä munankuorilla)
hyväksyvä (ei siis tuomitseva tai mustavalkoinen minkään asian suhteen)
Hyvät vuorovaikutustaidot ja hänen kanssaan pystyisi puhumaan kaikesta.
Ois kiva, jos pitäis mökkeilystä ja sen hommista.
Löysin viisikymppisenä juuri tuollaisen miehen, nyt ollaan jo naimisissa ja aiomme olla yhdessä loppuelämämme. Kyllä niitä hyviä ihmisiä on vapaanakin, tosin ei kovin pitkään eron jälkeen. Molemmat olimme eronneet pitkistä liitoista 2 ja 3 vuotta ennen tapaamistamme.
Sivusta: Kun näin mieheni 8v sitten treffipalstalla tiesin heti, että tuon tyyppinen hyvä ja järkevä mies menee kuin kuumille kiville. Onneksi olin nopea! Hän ehti olla siellä vaan 2 vii
Kerro millainen on hyvä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen mies
Ei haittaa, mutta raitis pitää olla. Saunakalja/-siideri toisinaan on ok, mutta ei todellakaan joka saunassa käynnin jälkeen. Ruokaviiniksi naamioitua tissuttelua en myöskään hyväksy.
Mieluummin saa kuitenkin olla pikkuisen iskävatsaa kuin ylikireä panta pään ympärillä. Nenäkarvoista pääsee tarvittaessa helposti eroon, tympeästä asenteesta vaikeammin.