Naiset, tekosyynne olla iskemättä sitä arkaa kilttimiestä?
Se nurkassa punasteleva mies voi olla aarre joka odottaa löytäjäänsä..
Kommentit (369)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta perässä raahattava, huono itsetuntoinen luuseri mielenterveys ym. ongelmineen.
Onneksi ei tarvitse, kun mies löytyy jo ihan omasta takaa ja nimenomaan mies: kiltti, rehellinen, väkivallaton ja selkärankainen, joka kykenee keskustelemaan sekä sosiaaliseen kanssakäymiseen, eikä edes mustasukkainen tai muutenkaan takertuja.
Tehokkaat lääkkeet on kuule keksitty jo ajat sitten kaikenlaisiin nuppivikoihin. Että keksit vain tekosyitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikäs onkaan sen aran, punastelevan, "kiltin" miehen naisihanne? 18-25 tai ainakin alle 30-vuotias IG-heruttaja, jolla pitää tietysti olla isot tissit, hyvä takapuoli ja hyvä kroppa. Tai sitten sen pitää muuten olla missi tai malli. Mikään vähempi ei tietenkään noille miehille kelpaa.
Minulle riittää kun sinulla ei ole lapsia.
Ahaa , eli kunhan ei ole lapsia ja on pillureikä= kelpaa mikä vaan. Tuohan se on naisista ihanaa olla pikkureikä, joka kelpaa vain siksi.
Ei kannata ihmetellä, miksi naiset eivät sinusta innostu. Aina nämä kilttimiehet ovat näitä, joille nainen on reikä, hyötyesine heille käyttöön.
En ole terapeutti enkä myöskään äidin rooliin että " Tulehan Timo pois sieltä nurkasta ja leikkimään reippaasti toisten kanssa".
Mies hakekoot lääkkeet ja terapiaa ennen kuun koittaa deittailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta perässä raahattava, huono itsetuntoinen luuseri mielenterveys ym. ongelmineen.
Onneksi ei tarvitse, kun mies löytyy jo ihan omasta takaa ja nimenomaan mies: kiltti, rehellinen, väkivallaton ja selkärankainen, joka kykenee keskustelemaan sekä sosiaaliseen kanssakäymiseen, eikä edes mustasukkainen tai muutenkaan takertuja.
Tehokkaat lääkkeet on kuule keksitty jo ajat sitten kaikenlaisiin nuppivikoihin. Että keksit vain tekosyitä...
Yksinäiselle incelille, jota kukaan ei halua riesakseen, kaikki itselleen epämiellyttävät asiat ovat tekosyitä. Ei yllätä. Luuseri nyhverö on luuseri nyhverö, eikä muuksi muutu. Paska ei muutu suklaaksi, vaikka miten itsellesi uskottelisit.
Kilttimies juoksee karkuun ennen kuin minä pääsen edes iskuetäisyydelle.
Kilttimies haluaa jännänaisen, mutta ei kuitenkaan liian jännää.
Saanko kysyä, missä nurkassa se mies on punastelemassa? Jossain pubissa vai? En käy pubeissa, niin tuskin tapaan tätä ihmistä. Viimeksi kun olen ollut juhlimassa, oltiin ystäväporukalla laivalla. Siellä on niin paljon väkeä, että ei tulisi mieleenkään alkaa rynniä edes tajusin katsomassa, onko joku jossain punastelemassa. Ja toinen juttu, että minulla on 3 lasta, mikä helposti karkottaa miehet. Viimeksi kun noin vuosi sitten olin juttusilla, joku tuli samaan pöytään, alkoi keskustella. Hän kyseli, mites jatkot, eihän tässä kiire ole. Vastasin, että minulle sopii, koska lapset on isänsä luona, mutta ystävästäni en tiedä. Se mies meni ihan hiljaiseksi. Sen jälkeen ei jatkoista tullut puhetta. Enkä minä oikeastaan ole kiinnostunut parisuhteesta, koska se olisi ainoastaan hankalaa, jos miehellä ei ole kokemusta kouluikäisistä lapsista. Jos minulla olisi seurustelusuhde, kyllä se tässä elämäntilanteessa olisi pelkästään seurustelua, ei yhdessä asumista eikä uusperhettä, eikä missään nimessä lisää lapsia.
Nämä "kilttinä miehenä" itseään kauppaavat ovat vailla instabeiben tai only fansin tasoista typykkää, joka auliisti ryhtyy heille kodin hengettäreksi, äidin korvikkeeksi, palvelijaksi, seksileluksi, kynnysmatoksi, terapeutiksi, tarvittaessa jopa nyrkkeilysäkiksi, ilmaiseksi ja vailla omaa tahtoa sekä omia mielipiteitä, tottakai, luopuen kaikista haaveistaan, harrastuksistaan sekä tavoitteistaan ym. mistä tämä "kiltti mies" ei pidä, eli sille on ihan syynsä, miksei heillä ole kauheasti kysyntää naisten keskuudessa ja naiset ovat mielummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa iskeä kuin vyön alle ja se on likainen temppu.
Taas kilttistä lyödään...
Sitähän se otsikossa toivoi: Kaikki syyt olla hakkaamatta kilttistä ovat tekosyitä.
Minä iskin nuorena kiltin miehen itselleni. Yhdessä edelleen onnellisesti ja kaksi lasta.
T. N44
Miksi olisi naisten vastuulla järkätä pillupalvelut saamattomille, luonnevikaisille surkimuksille joita kukaan ei halua?
Terve mies hoitaa kyllä itse hurmaamisen. Ellei mies kykene EDES siihen, se ei ole terve vaan evoluution hylkytavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein motivoi raahata kotiin sellaista ukkoa, jolle pitää ensin kirjasta näyttää mikä on klitoris ennenkuin aletaan hommiin.
No minä itse (m) aikanani asian kirjoista ja netistä selvitin. Ei löydy enää tekosyytä miehelle olla tietämätön siitä miten seksiä harrastetaan ja millaiset asiat naisista hyvältä tuntuvat.
Eka kerta kolmekymppisenä ja sen kerroin etukäteen mutta nainen ei jälkeenpäin oikein halunnut uskoa että oli mun eka kerta. Kirjaviisaudellakin voi joskus pärjätä.
Joo, olin ujo eikä naisihanteeni ollut mikään parikymppinen instabeibe kun ei ollut mitään instagramia edes olemassa. Itseäni lähes 10 vuotta nuoremman kanssa silti tuolloin yhteen päädyin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikäs onkaan sen aran, punastelevan, "kiltin" miehen naisihanne? 18-25 tai ainakin alle 30-vuotias IG-heruttaja, jolla pitää tietysti olla isot tissit, hyvä takapuoli ja hyvä kroppa. Tai sitten sen pitää muuten olla missi tai malli. Mikään vähempi ei tietenkään noille miehille kelpaa.
Juuri näin. Vieläpä sellaisten ihnisten suusta, jotka eivät edes kotoaan kykene poistumaan. Teihin verrattuna se nurkassapunastelija on supertähti.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein motivoi raahata kotiin sellaista ukkoa, jolle pitää ensin kirjasta näyttää mikä on klitoris ennenkuin aletaan hommiin.
Tuonko kirjan, niin säkin näet?
Vierailija kirjoitti:
En kunnioita miestä, joka on itseäni heikompi. Siinä se syy. Miehen pitää tehdä aloite ja kyetä johtamaan. Muuten hommasta ei tule mitään. Koettu on.
Eli nainen on aloitekyvytön, perässä raahattava nyhverö? No sen nyt tietää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta hyväntekeväisyyttä tällaisissa asioissa. Joko ihminen osaa itse tehdä itsensä kiinnostavaksi tai sitten pysyköön näkymättömänä.
Jos niitä sosiaalisesti lahjakkaita, fiksuja, huumorintajuisia, koulutettuja, urheilullisia kumppaniehdokkaita on ihan riittämiin, niin miksi pitäisi ehdoin tahdoin hankkia riesoikseen joku äitihahmoa etsivä perässähinattava tohvelisankari..
Mitään noista kun et ole, etkä saa...
Vierailija kirjoitti:
Mielummin olen tavoiteltu kumppani, enkä se johon mies tyytyy.
Mies aina tyytyy...
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kivireki. Arkuuttaan voi työstää sen verran, ettei tarvitse enää nurkissa punastella ja jättää kaikki vastuu vuorovaikutuksesta toisten harteille.
Puhut kaikista naisista....kaikki vastuu vuorovaikutuksesta jätetään miehelle...
Vierailija kirjoitti:
Koska viihdyn sellaisten miesten seurassa, jotka ovat itsevarmoja ja joilla on hyvät keskustelutaidot.
Ovat hyviä valehtelijoita. Pääset ehkä sen oikean nyrkin ja hellan väliin.
Aloittaja on varmasti sama kuin kotitreffi-jankkaaja. Usko jo,ettei naisia kiinnosta.
Ed Geinikin oli kiltti ja hiljainen mies.