Naiset, tekosyynne olla iskemättä sitä arkaa kilttimiestä?
Se nurkassa punasteleva mies voi olla aarre joka odottaa löytäjäänsä..
Kommentit (369)
Olen lukenut parit elämänkertakirjat rikollisista ihmisistä. He saavat kirjeitä naisilta vankilaan, ja Steen Kristensen sai vissiin ennätysmäärän naisilta kirjeitä vankilaan.
Se kertoo jotain. Naisista.
Voisitko nyt lähteä hakemaan tyttöystävää ulos raittiiseen ilmaan, eikä aina jatkaa tätä samaa tarinaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut parit elämänkertakirjat rikollisista ihmisistä. He saavat kirjeitä naisilta vankilaan, ja Steen Kristensen sai vissiin ennätysmäärän naisilta kirjeitä vankilaan.
Se, että uskot kaikkien naisten olevan samanlaisia kuin muutaman sekopään kertoo taas jotain sinusta...
Jos aikuinen on vielä noin arka, kertoo paljon myös tunnepuolesta, voi olla pahoja tunnelukkoja, häpeää itsestä sekä alemmuudentunnetta, jotka kaikki vaikuttavat parisuhteeseen, seksiin, kommunikaatioon ym. En haluaisi "hoidettavaa" suhteeseen, edes siihen seksi sellaiseen, vaan tasavertaista ihmistä, jolla tunnepuoli on myös kunnossa ja elänyt sellaista elämää ja tehnyt sellaisia tekoja, että on itsensä kanssa sinut ja arvostaa terveellä tavalla itseään sekä muita, alentamatta ketään heikosta itsetunnosta kenties johtuen. Nämä hiljaiset ja ns.kiltit voivat olla näistä syistä johtuen hyvinkin manipulointia ja hallitsevia kun tutummaksi tulevat. Mieluummin normaalilla tunne-elämällä varustettu ja ei elämää rajoittavia hankaluuksia saa olla. Sanotaanko hyvä, vilpitön ihminen, sen kyllä hoksaa ekan 10 min aikana, näin😅
Vierailija kirjoitti:
Olet lukenut pari kirjaa ja heijastat niiden kirjojen tekstit -kaikkiin- naisiin? Aijai, aika kapeakatseista elämää tiedossa, sinulle siis.
Tunteet tarttuu. En kaipaa aran ihmisen tunnemaailmaa rinnalleni.
Vierailija kirjoitti:
Ja millä lailla arka mies olisi parempi kuin sosiaalisesti lahjakas mies?
Sosiaallisesti lahjakas pettää todennäköisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Oletko koskaan käyttänyt tätä viestiä missään muussa ketjussa, ja kuinka kauan? Miksi se on tallennettu sulle itsellesi talteen sanasta sanaan? Luuletko, että kukaan syttyy tälläisestä - itseäsi lukuunottamatta? Mene peilin kanssa naimisiin.
Hän tuuttaa tätä joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Se ruma ja epäsuosittu voi tarttua joka oljenkorteen saadakseen kokemuksia vaikka olisi suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tunteet tarttuu. En kaipaa aran ihmisen tunnemaailmaa rinnalleni.
Sama juttu minulla. Ahdistuneen ja epävarman rinnalla omatkin ahdistukset ja epävarmuudet lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Se ruma ja epäsuosittu voi tarttua joka oljenkorteen saadakseen kokemuksia vaikka olisi suhteessa.
Ei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukenut myös kirjoja rikollisista naisista? Heillä on ihan sama juttu. Kertooko se jotain miehistä?
En halua perässä vedettävää mykkää jonka kanssa normaali keskustelu ei onnistu vaan joka sana pitää nyhtää ulos,jonka kanssa ei voi lähteä elokuviin tai keilamaan koska tätä ahdistaa ja joka ei todennäköisesti osaa suudella eikä panna, vaan rytkyttää reisien välissä naamaa nuollen.
ei ole mitään arkaa kilttimiestä
Olen jo naimisissa kiltin ja luotettavan miehen kanssa. Tosin oman miehen kiltteys ei ole vässyköintiä...
Minkä ikäinen miehenkaltainen olio olet ap?
No ei vaikuta järin kiinnostavalta, kun viikosta toiseen punastelee jossain nurkassa. Normaalit ihmiset käy töissä ja ulkona.
Vierailija kirjoitti:
ei ole mitään arkaa kilttimiestä
On niitä paljonkin etenkin tällä palstalla
Se kilttis punastelija voi olla sarjamrhaaja tai kilahtaa jostakin mitättömästä asiasta ottaa puukon ja puukottaa hengiltä mistäs sitä tietää näistä kilttiksistä.