Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tekosyynne olla iskemättä sitä arkaa kilttimiestä?

Vierailija
30.11.2025 |

Se nurkassa punasteleva mies voi olla aarre joka odottaa löytäjäänsä..

Kommentit (369)

Vierailija
41/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Arka kilttimies", jonka mielestä hän on oikeutettu naiseen, ja sitten kun ei misogynistisen persoonallisuutensa takia saa naista, niin hän haukkuu heitä pinnallisiksi ja huoriksi, ja vaatii muun muassa naisten oikeuksien kaventamista.

Ei kiitos.

Mikä tietysti osoittaa, että se mies ei ole yhtään kiltti.

Vierailija
42/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka on arka ja istuu vain nurkassa, kielii siitä, että hän ei ole valmis kohtaamaan omia ongelmiaan ja kehittämään itseään. Hän odottaa, että muut mukautuvat hänen pelkoihinsa ja epävarmuuksiinsa, sen sijaan että ottaisi vastuuta omasta kehityksestään. Tämä ei ole viehättävä ominaisuus kenessäkään. Jos haluat naisia, niin tee itsellesi palvelus ja mene vaikka kirjastoon, lainaa kirja, joka käsittelee sosiaalista kammoa, käy puhetaidon kurssilla tai keskustele asiasta vaikka lääkärin/psykologin kanssa. Mutta älä syyllistä muita, koska se on sinun ongelmasi, ei muiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan minun ex miesystävältä. Hänkin mainosti itseään kilttimiehenä, ei ollut. Ja samanlainen uhriutuja kun sinäkin. Jos naisen haluat, niin ujous ei ole este, vaan tyhmyys ja jankuttaminen. Keksisit joskus vähän muutakin tekemistä.

Mullakin oli sellainen lyhyt tuttavuus, oli omistusasunto, korkeakoulutus, ulkonäköä ja rahaa, mutta jotenkin hän vain oli universumin uhri, ja erityisesti naisten. Oli niin kiinni vanhemmissaan, että se oli varmaan joku lapsuusiän ratkaisematon juttu, miksi oli koko ajan kuin pieni lapsi.

Vierailija
44/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut pakit kun olen näitä kilttejä miehiä yrittänyt iskeä, ja palstalla minulle kerrottiin että se johtuu siitä kun painan yli 60kg (tämä on lihavan raja kuulema). Joten oletan olevani vapautettu tästä velvollisuudesta jatkossa. 

Vierailija
45/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikäs onkaan sen aran, punastelevan, "kiltin" miehen naisihanne? 18-25 tai ainakin alle 30-vuotias IG-heruttaja, jolla pitää tietysti olla isot tissit, hyvä takapuoli ja hyvä kroppa. Tai sitten sen pitää muuten olla missi tai malli. Mikään vähempi ei tietenkään noille miehille kelpaa.

Minulle riittää kun sinulla ei ole lapsia.

Entä yli 45v jolla ei ole lapsia, eli ei tee niitä sinunkaan kanssasi? 

Vierailija
46/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikäs onkaan sen aran, punastelevan, "kiltin" miehen naisihanne? 18-25 tai ainakin alle 30-vuotias IG-heruttaja, jolla pitää tietysti olla isot tissit, hyvä takapuoli ja hyvä kroppa. Tai sitten sen pitää muuten olla missi tai malli. Mikään vähempi ei tietenkään noille miehille kelpaa.

Kyllä nyt naisten pitäisi tälle täällä ulisevalle pohjimmiltaan naisia vihaavalle inkkelulle tajuta itseään ja pimpsalooraansa tarjota, varsinkin niiden missien ja ig pyllistelijöiden. Se 'ujous' on oikeasti sitä, että nämä.vihaavat naisia, ja ovat vttuuntuneita, kun ei ole pilluhaaremoa tyrkyllä mistä valita, varsinkaan missintasoisia. Jos tavis tai läski-rillipää näitä lähestyisi, niin se olisi näille loukkaus-näkeehönsen täälläkin miten suorastaan ovat vihaisia, kun joku ruma ä, lihava nainen on KEHDANNUT tykätä heistä Tinderissä!!!!

Vierailija
47/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuin nainen on tyytyväinen elämäänsä sinkkuna ja voi hankkia lapsia myös ilman parisuhdetta. 

Jos mies ei näytä tuovan naisen elämään mitään "lisää" niin miksi ihmeessä nainen kiinnostuisi. 

Tuoko se kilttimies mielenkiintoista keskusteluseuraa, harrastuskaveria, kumppanuutta, jotain? 

Tätä ei nää "kilttimies" jankkaajat tunnu tajuavan. Sulla pitää olla jotain annettavaa. Ei riitä, että olet ja hengität. 

millä tavalla naisen elämä on sun kanssa parempaa kuin sinkkuna.

Vierailija
48/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt on niin väärin, kun kauniit nyoret naiset eivät tyrkytä itseään näille, mene väkisin kotoa hakemaan. Kyllä, muut eivät oikeasti kelpaa.

Vierailija
49/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka on arka ja istuu vain nurkassa, kielii siitä, että hän ei ole valmis kohtaamaan omia ongelmiaan ja kehittämään itseään. Hän odottaa, että muut mukautuvat hänen pelkoihinsa ja epävarmuuksiinsa, sen sijaan että ottaisi vastuuta omasta kehityksestään. Tämä ei ole viehättävä ominaisuus kenessäkään. Jos haluat naisia, niin tee itsellesi palvelus ja mene vaikka kirjastoon, lainaa kirja, joka käsittelee sosiaalista kammoa, käy puhetaidon kurssilla tai keskustele asiasta vaikka lääkärin/psykologin kanssa. Mutta älä syyllistä muita, koska se on sinun ongelmasi, ei muiden.

Mulla oli sellainen naispuolinen tuttu, joka oli myös ujo ja arka mutta tosi kontrolloivalla tavalla. Kaikkien piti koko ajan pyöriä sen ujouden ympärillä kunnes hän suvaitsi sanoa jotain. Se ei musta ollut oikeaa ujoutta vaan sellaista kontrollia, että puhuu tosi vähän, niin kaikkien on ikäänkuin pakko kuunnella ja kiinnittää kauheasti huomiota, että kun tuo nyt kerrankin puhuu. 

Mutta se ei tosiaan ollut ehkä sitä oikeaa arkuutta, koska hänellä oli vaikka paljon kavereita ja tosi sosiaalinen.

Vierailija
50/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hyi, håvetkäämme nyt kaikki naiset!!!! Muistakaa tarjota itseänne jokaiselle miehelle ensi viikolla, että kukaan ei mieltään pahoita. Se on mesiån naisten velvollisuus huolehtia että kaikilla maailman miehillä on mukava ja ihna olla ja kaikki saa pillua ja seuraa-biis siitä, mitä me itse halutaan. Muistakaa, olemme olemassa vain miehiä varten!!!!

Vierailija
51/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää kun sinulla ei ole lapsia.

Hanki nukke. Sillä ei ole eikä tule lapsia ja saat omistaa sen. Voit vaikka kirjoittaa siihen nimesi.

En mä halua elättäjäksi jännämiesten sulle siittämille lapsille.

Älä pelkää, ei sun tarvii koskaan elättää ketään. Olet ikuisesti yksin.

Vierailija
52/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyy kotoa jo ovimatto.

Vierailija
53/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt naisten pitäisi tälle täällä ulisevalle pohjimmiltaan naisia vihaavalle inkkelulle tajuta itseään ja pimpsalooraansa tarjota, varsinkin niiden missien ja ig pyllistelijöiden. Se 'ujous' on oikeasti sitä, että nämä.vihaavat naisia, ja ovat vttuuntuneita, kun ei ole pilluhaaremoa tyrkyllä mistä valita, varsinkaan missintasoisia. Jos tavis tai läski-rillipää näitä lähestyisi, niin se olisi näille loukkaus-näkeehönsen täälläkin miten suorastaan ovat vihaisia, kun joku ruma ä, lihava nainen on KEHDANNUT tykätä heistä Tinderissä!!!!

Joo, on kyllä törkeää! Miten joku tavis, ruma, lihava kehtaa edes laittaa tykkäyksen jollekin tavismiehelle Tinderissä! Hävetkää naiset. Sama juttu se, että missi, mallit ja ig megabeibet eivät mene iskemään ja tarjoamaan itseään miehille!

Vierailija
54/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen itsekin arka ja ujo. En osaa iskeä ketään. Tykkään kyllä ujoista miehistä, koska tunnen että ovat samanlaisia kuin minä. 

Mutta kumpikaan ei uskalla iskeä. 

Kerran laivalla tällainen mies tuli mun luokse ja seurasi perässä kuin koiranpentu. Hän oli varmaan pari tuntia kanssani puhumatta sanaakaan. Ei tarjonnut drinkkejä, oli vaan siinä vieressä ja annoin olla. Halusin olla ystävällinen, kun yleensä mua seinäruusua ei miehet huomaa.

Sitten lopulta sanoin hänelle: "et sä minulta pillua saa." Heti nousi pystyyn kuin tikanpoikanen ja käveli pois. 

Olisi edes vähän jutellut jotain, mä yritin välillä puhua, mutta ei hän osannut keskustella ollenkaan.

No, olen kiitollinen tästäkin kokemuksesta. Hän sentään kiinnitti edes jotain huomiota minuun😆.

Vierailija
55/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Oletko koskaan käyttänyt tätä viestiä missään muussa ketjussa, ja kuinka kauan? Miksi se on tallennettu sulle itsellesi talteen sanasta sanaan? Luuletko, että kukaan syttyy tälläisestä - itseäsi lukuunottamatta? Mene peilin kanssa naimisiin. 

Vierailija
56/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina saanut pakit kun olen näitä kilttejä miehiä yrittänyt iskeä, ja palstalla minulle kerrottiin että se johtuu siitä kun painan yli 60kg (tämä on lihavan raja kuulema). Joten oletan olevani vapautettu tästä velvollisuudesta jatkossa. 

Noniin, tämähän on helpottavaa kuulla. Eli jos ei itse ole kaunis ja haluttava, niin ei tarvitse yrittää niitä punastelijoitakaan.

Vierailija
57/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Olen aina yrittänyt ujoja ja jopa syrjäytyneitä miehiä ja aina saanut rukkaset. Nuo miehet ovat kaikkein vaativampia naisen ulkonäön suhteen. 

Enkä edes ole mikään kananpersetukka, ihan naisellisen näköinen, mutta en mallin mitoissa. Parhaimmillaankin olen saanut jonkinlaisen keskustelu yhteyden netissä ja kaksi suostui jopa tapaamaan. Toiselta kolmekymppiseltä vein neitsyyden.

Sen jälkeen ei heistä kuulunut mitään. Voisi edes viestiä laittaa, että ei natsannut. 

Tää jolta meni neitsyys ei edes tavaroitaan hakenut luotani. Ihan kuin olisin joku potentiaalinen sarjamurhaaja! Olen ihan tavallinen työssä käyvä nainen. 

Harmittaa että viehätyn juuri ujoista, ne on niin pirun hankalia tyyppejä. 

Vierailija
58/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noutaja tulee.

Vierailija
59/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Olen aina yrittänyt ujoja ja jopa syrjäytyneitä miehiä ja aina saanut rukkaset. Nuo miehet ovat kaikkein vaativampia naisen ulkonäön suhteen. 

Enkä edes ole mikään kananpersetukka, ihan naisellisen näköinen, mutta en mallin mitoissa. Parhaimmillaankin olen saanut jonkinlaisen keskustelu yhteyden netissä ja kaksi suostui jopa tapaamaan. Toiselta kolmekymppiseltä vein neitsyyden.

Sen jälkeen ei heistä kuulunut mitään. Voisi edes viestiä laittaa, että ei natsannut. 

Tää jolta meni neitsyys ei edes tavaroitaan hakenut luotani. Ihan kuin olisin joku potentiaalinen sar

Seksiä oli silti pakko harrastaa, voi luoja mikä typerys munahaukka.

Vierailija
60/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta nyhveröt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän