Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tekosyynne olla iskemättä sitä arkaa kilttimiestä?

Vierailija
30.11.2025 |

Se nurkassa punasteleva mies voi olla aarre joka odottaa löytäjäänsä..

Kommentit (369)

Vierailija
21/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kilttimies äänestää kuitenkin perussuomalaisia tai kokoomusta.

Vierailija
22/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on niin arka, että odottaa nurkassa naista iskemään, niin saa kyllä pysyä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on niin arka, että odottaa nurkassa naista iskemään, niin saa kyllä pysyä yksin.

Samaa mieltä. Miehellä pitää olla aloitekykyä, jos hän aikoo pariutua jumalauta.

Vierailija
24/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen vaimonsa ei pitäisi siitä, ja loputkin harrastusporukasta alkaisi varmaan paheksua minua. Enkä itsekään tykkää varattujen miesten iskemisestä. Lisäksi hän on aivan liian vanha minulle.

Vierailija
25/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä lailla arka mies olisi parempi kuin sosiaalisesti lahjakas mies?

Vierailija
26/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
27/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty enää miehiä, koska olen oppinut että siten saa vaan miehen joka tyytyy minuun koska olen tarjolla. Siinä saa sitten huonon suhteen jossa mies näe vaivaa odotellessaan parempaa. Jos miestä oikeasti kiinnostaa, mies lähestyy itse ja näkee vaivaa.

Vierailija
28/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isken vain miehiä jotka saa pöksyt kostumaan. Nysväke ei sitä tee.

Vierailija
29/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä on sinun tekosyysi olla iskemättä sitä naista josta olet kiinnostunut? Aivan.

Vierailija
30/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse iskeä kilttimiestä, sillä jos päädytte naimisiin, kohta työtön tukien varassa elävä puolisosi ei saakaan tukia jos sinulla nainen on ehtinyt kertyä omaisuutta. 

Hallitus valmistelee Kelan maksaman työttömyyskorvauksen ja asumistuen yhdistämistä muiden tukien kuten sairauspäivärahan kanssa yleistueksi. Neliosaisen lakipaketin ensimmäinen osa tulee voimaan keväällä 2026. Tavoitteena on asteittain kaikkien Kelan tukien yhdistäminen tarveharkintaiseksi tueksi, joka tarkoittaa sitä, että varallisuusraja 10 000 euroa tulee jatkossa koskemaan myös työttömyyskorvausta, jolle ansiosidonnaiselta putoaa 500 päivän jälkeen ja kaikille suomalaisille tarvittaessa myönnettävää sairauspäivärahaa.

Jatkossa siis jokainen joutuu ensin käyttämään tähän asti kerrytetyn omaisuutensa ja on vasta sen jälkeen oikeutettu Kelan tukiin. 

Kun keskiluokka joutuu tämän piiriin ja tilisäästöjen jälkeen realisoimaan asuntojaan asuntojen hinnat laskee, kun kauppa ei käy, jonka takia se minkä varaan keskiluokka on laskenut koko elämänsä hupenee 1/3 tai 1/2 ilmaan. Remontteja kun täytyy tehdä samaan tahtiin kuin ennenkin ja lainan kulut juoksee. Rikkaat ostelee sitten halvat asunnot itselleen ja vuokraa kalliilla entisille asujille. 

Nyt keskiluokan pitäisi ryhdistäytyä ja alkaa kapinaan! 

Vierailija
31/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nurkassa punastelu on noloa. Mies voi hankkia itselleen keskustelutaitoja ja itsetunnon, niin sitten valita jutteleeko itse muille vai viettääkö rennosti aikaa itsekseen. 

Vierailija
32/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikäs onkaan sen aran, punastelevan, "kiltin" miehen naisihanne? 18-25 tai ainakin alle 30-vuotias IG-heruttaja, jolla pitää tietysti olla isot tissit, hyvä takapuoli ja hyvä kroppa. Tai sitten sen pitää muuten olla missi tai malli. Mikään vähempi ei tietenkään noille miehille kelpaa.

Minulle riittää kun sinulla ei ole lapsia.

Vierailija
33/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arka kilttimies", jonka mielestä hän on oikeutettu naiseen, ja sitten kun ei misogynistisen persoonallisuutensa takia saa naista, niin hän haukkuu heitä pinnallisiksi ja huoriksi, ja vaatii muun muassa naisten oikeuksien kaventamista.

Ei kiitos.

Vierailija
34/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Ole hiljaa, miestissi.

Vierailija
35/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikäs onkaan sen aran, punastelevan, "kiltin" miehen naisihanne? 18-25 tai ainakin alle 30-vuotias IG-heruttaja, jolla pitää tietysti olla isot tissit, hyvä takapuoli ja hyvä kroppa. Tai sitten sen pitää muuten olla missi tai malli. Mikään vähempi ei tietenkään noille miehille kelpaa.

Vau, mitkä vaatimukset. Pitääkö naisen olla yhtä kokematon kuin sinä?

Vierailija
36/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki nukke. Sillä ei ole eikä tule lapsia ja saat omistaa sen. Voit vaikka kirjoittaa siihen nimesi.

Vierailija
37/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan minun ex miesystävältä. Hänkin mainosti itseään kilttimiehenä, ei ollut. Ja samanlainen uhriutuja kun sinäkin. Jos naisen haluat, niin ujous ei ole este, vaan tyhmyys ja jankuttaminen. Keksisit joskus vähän muutakin tekemistä.

Vierailija
38/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itsekin ujo, en uskalla tehdä aloitteita. Joten suhteeseen päädyn aina miehen kanssa joka osaa tehdä aloitteen. 

Vierailija
39/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo miestissi on sama eri ketjuihin samaa lähettävä kuin se joka kertoo treffeistä, joissa mies haluaa yhtyä kauppakeskuksen vessassa ja se söpö tarina mummosta joka päätyy siihen että keitellään kissaa! Raskasta, ei ole hyvää huumoria.

Vierailija
40/369 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki nukke. Sillä ei ole eikä tule lapsia ja saat omistaa sen. Voit vaikka kirjoittaa siihen nimesi.

En mä halua elättäjäksi jännämiesten sulle siittämille lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä