Naiset, tekosyynne olla iskemättä sitä arkaa kilttimiestä?
Se nurkassa punasteleva mies voi olla aarre joka odottaa löytäjäänsä..
Kommentit (369)
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut parit elämänkertakirjat rikollisista ihmisistä. He saavat kirjeitä naisilta vankilaan, ja Steen Kristensen sai vissiin ennätysmäärän naisilta kirjeitä vankilaan.
Se kertoo jotain. Naisista.
Kaikista naisistako?
Kuten sekin, että miehet sarjamurhaa ja päätyy vankilaan, sekin kertoo varmasti jotain (sun logiikalla) kaikista miehistä?
Molemmat on marginaalia mutta ei se mitään, kiva keksiä että naiset ei tykkää kuin rikollisista. Katso ympärillesi prisman jouluruuhkassa, siellä on pilvin pimein niitä kilttimiehiä puolisoidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen on vielä noin arka, kertoo paljon myös tunnepuolesta, voi olla pahoja tunnelukkoja, häpeää itsestä sekä alemmuudentunnetta, jotka kaikki vaikuttavat parisuhteeseen, seksiin, kommunikaatioon ym. En haluaisi "hoidettavaa" suhteeseen, edes siihen seksi sellaiseen, vaan tasavertaista ihmistä, jolla tunnepuoli on myös kunnossa ja elänyt sellaista elämää ja tehnyt sellaisia tekoja, että on itsensä kanssa sinut ja arvostaa terveellä tavalla itseään sekä muita, alentamatta ketään heikosta itsetunnosta kenties johtuen. Nämä hiljaiset ja ns.kiltit voivat olla näistä syistä johtuen hyvinkin manipulointia ja hallitsevia kun tutummaksi tulevat. Mieluummin normaalilla tunne-elämällä varustettu ja ei elämää rajoittavia hankaluuksia saa olla. Sanotaanko hyvä, vilpitön ihminen, sen kyllä hoksaa ekan 10 min aikana, näin😅
Tämäkin varmasti totta.
Itse olin se kilttityttö, ihan yhtä rauhassa sain olla kuin ap:n mielestä kilttipojat. Olinkohan jo peräti 28 vai 29, kun vasta tapasin nykyisen puolisoni. Yli 20 vuotta oltu naimisissa.
Paljon piti tehdä itseni kanssa töitä, sisäisesti ja ulkoisestikin. Se 18-vuotias nörttityttö, sosiaalisesti kömpelö, töksäyttelevä, töykeä, mukanokkela mutta oikeasti nolo, ei päätynyt kenenkään kanssa yhteen - ei edes oikeastaan juttusille.
Ap, itsestäsi se lähtee....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millä lailla arka mies olisi parempi kuin sosiaalisesti lahjakas mies?
Sosiaalisesti lahjakkaat ihmiset voivat olla parempia luomaan syviä ja kestäviä suhteita, koska he ymmärtävät, miten kommunikoida ja luoda yhteyksiä. He voivat päinvastoin olla taitavampia ja empaattisempia kumppaneita.
Uskollisuus on myös monimutkainen ja henkilökohtainen ominaisuus, joka ei perustu pelkästään siihen, kuinka hyvin osaa käyttäytyä sosiaalisissa tilanteissa. On monia muita tekijöitä, kuten arvojen, tunnesiteiden ja sitoutumisen taso, jotka vaikuttavat siihen, kuinka uskollinen henkilö on suhteessa.
Se, että sosiaalisesti arka ihminen saa kenties vähemmän tilaisuuksia pettää, ei myöskään tarkoita etteikö hän haluaisi pettää jos tähän olisi mahdolisuus. Se, että haluaa pettää, mutta ei onnistu siinä ei sekään ole yhtään jalompaa kuin se itse pettäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millä lailla arka mies olisi parempi kuin sosiaalisesti lahjakas mies?
Sosiaallisesti lahjakas pettää todennäköisemmin.
Sosiaalisesti lahjakkaat ihmiset voivat olla parempia luomaan syviä ja kestäviä suhteita, koska he ymmärtävät, miten kommunikoida ja luoda yhteyksiä. He eivät välttämättä ole pettäjiä, vaan voivat päinvastoin olla taitavampia ja empaattisempia kumppaneita.
Uskollisuus on monimutkainen ja henkilökohtainen ominaisuus, joka ei perustu pelkästään siihen, kuinka hyvin osaa käyttäytyä sosiaalisissa tilanteissa. On monia muita tekijöitä, kuten arvojen, tunnesiteiden ja sitoutumisen taso, jotka vaikuttavat siihen, kuinka uskollinen henkilö on suhteessa.
Se, että sosiaalisesti arka ihminen saa vähemmän tilaisuuksia pettää, ei tarkoita etteikö hän haluaisi pettää. Se, että haluaa pettää mutta ei onnistu siinä ei sekään ole yhtään jalompaa kuin se itse pettäminen.
Tienaakos tämä kilttimies paljonkin, vai veikö häntä viisi vuotta nuorempi, mutta kymmenen kertaa karismaattisempi märkäkorva palkankorotuksen jälleen hänen nenänsä edestä?
Särähtää korvaan aikuinen mies, joka luonnehtii itseään araksi ja kiltiksi, ja kertoo punastelevansa nurkassa. Eikö tuollaista harrasta jotkut ekaluokkalaiset? Ja lemmikkieläimet. Aikuisella ihmisellä nuo kertovat siitä, että mt-ongelmia on kaksin verroin enemmän, kuin keskiverto jännägangsterilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo miestissi on sama eri ketjuihin samaa lähettävä kuin se joka kertoo treffeistä, joissa mies haluaa yhtyä kauppakeskuksen vessassa ja se söpö tarina mummosta joka päätyy siihen että keitellään kissaa! Raskasta, ei ole hyvää huumoria.
Yhden lajinjankuttaja, jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Tuo miestissi on sama eri ketjuihin samaa lähettävä kuin se joka kertoo treffeistä, joissa mies haluaa yhtyä kauppakeskuksen vessassa ja se söpö tarina mummosta joka päätyy siihen että keitellään kissaa! Raskasta, ei ole hyvää huumoria.
Yhden lajin jankuttaja, jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Koska viihdyn sellaisten miesten seurassa, jotka ovat itsevarmoja ja joilla on hyvät keskustelutaidot.
Tämä. Olen sosiaalinen ja käyn paljon ulkona syömässä ja kahvilla, näen ystäviä. Nykyisiä ja uusia. Ei mun elämääntyyliin sovi mikään uuvatti, joka ei saa suutaan auki punastumatta.
Ujoudesta voi päästä yli. Hankkikaa ammattiapua, jos ujous estää teitä elämästä.
Se kiltteys katoaa aina kun vieraat lähtee ja ovi menee kiinni.
Tuskin naisilla on tähän mitään tekosyitä, vaan aitoja. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta ja sekä jännä- että kilttimies saavat siihen tyytyä. Ei siitä neuvotella eikä sitä tarvitse perustella, ettei joku mies - tai nainen - kiinnosta.
Siis ei se mikään tekosyy ole, että ei kiinnosta ja en halua. Ei sitä sulle tarvi selitellä eikä perustella se on oma asiani.
Tämä on taas näitä ketjuja, jotka saa naiset pörräämään kuin ampiaiset rikotun pesän ympärillä🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet tarttuu. En kaipaa aran ihmisen tunnemaailmaa rinnalleni.
Sama juttu minulla. Ahdistuneen ja epävarman rinnalla omatkin ahdistukset ja epävarmuudet lisääntyy.
Ei kyllä kiinnosta kannatella ketään. Kyllä aikuisen pitää pystyä siihen itse. Äkilliset kriisit on asia erikseen. Silloin tuetaan toisia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas näitä ketjuja, jotka saa naiset pörräämään kuin ampiaiset rikotun pesän ympärillä🤩
Tämä on taas niitä ketjuja, joissa äijä puhuu paskaa ja siihen vastataan. Joskus hävettää olla mies ja kuulua samaan viiteryhmään ap:n ja sinun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas niitä ketjuja, joissa äijä puhuu paskaa ja siihen vastataan. Joskus hävettää olla mies ja kuulua samaan viiteryhmään ap:n ja sinun kanssa.
No suurimmalla osalla suomalaisnaisia on väkivaltainen mies, niin väliäkö sillä, mitä joku täällä ketjussa enää kirjoittelee. Se on aika pieni tekijä enää väkivallan rinnalla.
Koska olen naimisissa rohkean, ystävällisen kiltin miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lienee kyllä ihan trolli.
"Seksiä oli silti pakko harrastaa, voi luoja mikä typerys munahaukka."
Jep jep, naisen pitäisi iskeä miehiä mutta sitten kun hän tekee niin, on "typerys munahaukka". Onpa kumma ettei naisia innosta hankkia tällaista lempinimeä.