Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia

Vierailija
29.11.2025 |

Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?

Kommentit (206)

Vierailija
81/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen itse lapseton enkä kaipaa mitään uusperhettä. Olisin joku ylimääräinen siellä kuitenkin.

Vierailija
82/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen vela ja seurustelen vain toisen velan kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies ja suhde on täysin uniikki.

Samoin kuin lapsi ja hänen

persoonansa. 

Entäs minun ja lasten välinen kemia? 

Miehen ex, anoppi?

kokonaisuus avioidaan. Sen mukaan

> tilannekoht. päätös. 

En ennalta torppaa ollenkaan! 

Vierailija
84/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi.

Vierailija
85/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
86/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, ehkä, jos lapset olisivat vähintään teinejä. Oma on jo aikuinen. Mitään yhteenmuuttoja ei kuitenkaan olisi tulossa, ja ihan itse mies hoitaisi huollon ja viihdytyksen.

Vierailija
87/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä sitten jos kaikilla chad-miehillä on jo lapsia ja vain jämämiehet on lapsettomia?

Vierailija
88/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä sitten jos kaikilla chad-miehillä on jo lapsia ja vain jämämiehet on lapsettomia?

Minulle yh-mammana kelpaisi hyvin kiltti lapseton jämämies, mieluiten itseäni n. 5 vuotta nuorempi.

Vierailija
89/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle yh-mammana kelpaisi hyvin kiltti lapseton jämämies, mieluiten itseäni n. 5 vuotta nuorempi.

Painat 150 kiloa? Minä en lapsettomana miehenä kelvannut neljän lapsen yyhoolle. Kukahan helvetti tuollaisenkin ä***n huolii.

Vierailija
90/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni enne olisin sanonut että ehdoton ei ja on se edelleen ei, mutta jos mies on muuten tosi kiva ja hyvä ihminen, niin kyllä. En kuitenkaan muuttaisi koskaan tämän kanssa yhteen saati menisi naimisiin. Todennäköisesti menis pinkan pohjalle. Olen itse lapseton, koska en voi saada lapsia ja olen tiennyt sen lapsuudesta, mutta silti se on mulle kova pala, kun en voi saada lasta, niin toisella on siinä.

Vierailija
91/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
92/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
93/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla ei ole lapsia, eikä ole tulossa, enkä halua elämääni muidenkaan lapsia ja lapsenlapsia. Lisääntyneellä miehellä ja minulla on erilaiset elämänarvot.

Vierailija
94/206 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en todellakaan. Omani ovat 16 ja 20. Haluni tehdä elämääni mitään lisäjoustoja lasten vuoksi on aivan kellarissa. En oikeastaan haluaisi tehdä elämääni mitään epämukavuutta edes miehen muodossa, saati hänen lapsiensa. 

Vierailija
95/206 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painat 150 kiloa? Minä en lapsettomana miehenä kelvannut neljän lapsen yyhoolle. Kukahan helvetti tuollaisenkin ä***n huolii.

Kielenkäyttösi jo kertoo, miksi et kelpaa minkäänlaiselle naiselle.

Vierailija
96/206 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti en. En halua luoda minkäänlaista suhdetta miehen lapsiin, joten seurustelussa mennään aikuisten ehdoilla. Lapset eivät ole tervetulleita minun kotiini, minun arkeeni, minun elämääni. Jos pysyvät poissa jaloissa (esim. miehen exällä on yksinhuoltajuus) niin sitten voin harkita seurustelua tämän miehen kanssa.

Noilla kriteereillä tuskin " tarvitsee" seurustella kenenkään kanssa!

Vierailija
97/206 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
98/206 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
99/206 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini sanoi aina että ei ikinä ottaisi miestä jolla lapsia. Nyt hän on jumissa tällaisen miehen kanssa. Kiroaa asiaa joka kerta. Lapsi on uhannut tätä väkivallalla ja kai yrittänyt käydä käsiksikin.

Vierailija
100/206 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tällaisen keskustelu jo 2000-luvun alussa, ne naispuoliset, jotka eivät lähtisi ovat aina vain lisääntyvä joukko.

Olin itse silloin kaksikymppinen, enkä muista tässä tavanneeni matkan varrella paljonkaan onnellisia uusperheitä, tai joissain hetkissä ovat varmasti ja toivottavasti olleet, mutta eronneita suurin osa paria poikkeusta lukuunottamatta. Leskillä oman ikäisistä uudet puolisot pysyy paremmin matkassa. Ja niin, meidän ikäisissä on jo leskiä.

Itse eroperheessä kasvaneena teininä pahin ahdistuksen aihe oli, että äiti ottaa siihen jonkin vieraan ukon. Vielä jos olisi tullut muksujakin mukana. No onneksi ei tullut, seurusteli kyllä, muttei muuttanut kenenkään kanssa yhteen. Tästä syystä en omiakaan uusperhetilanteeseen haluaisi, haluan että voivat kasvaa rauhassa.

Muuten kyllä pidän kovasti lapsista, tulen jopa teinien kanssa hyvin toimeen eikä mahdollisen uuden seurustelukumppanin lapset ajatuksen tasolla haittaisi. Olisi sitä paitsi ihan kiva ajatus olla ylimääräinen aikuinen kuitenkin ilman varsinaista kasvatusvastuuta. Ne on toki ikäviä tilanteita, missä muksut oireilee, mutta selviäisin siitäkin. Yhteen en kuitenkaan muuttaisi. En haluaisi olla se nainen, joka tunkeutui heidän lasten isän kotiin ja muutti kaiken. Eli lasten ehdoilla pitäisi toimia, mutta vuoroviikkoisän kanssa se kyllä sujuisi. 

Olen kyllä jo sen ikäinen, ettei oman ikäisillä kovin pieniä lapsia enää yleensä ole. Joten tuollainen visio tuntuu kovin kaukaiselle.