Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia

Vierailija
29.11.2025 |

Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?

Kommentit (200)

Vierailija
101/200 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti en. En halua luoda minkäänlaista suhdetta miehen lapsiin, joten seurustelussa mennään aikuisten ehdoilla. Lapset eivät ole tervetulleita minun kotiini, minun arkeeni, minun elämääni. Jos pysyvät poissa jaloissa (esim. miehen exällä on yksinhuoltajuus) niin sitten voin harkita seurustelua tämän miehen kanssa.

Jos miehen exällä olisi yksinhuoltajuus niin en ikinä edes haluaisi tutustua kyseiseen 'mieheen'. Eiköhän se kerro tarpeeksi kyseisestä miehestä?

Minulla oli eron jälkeen yksinhuoltajuus. En ikimaailmassa olisi uskonut, että siihen asti hyvä isä saattoi hylätä lapsensa vain siksi, että kuvitteli tekevänsä minulle kiusaa.

Vierailija
102/200 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä sitten jos kaikilla chad-miehillä on jo lapsia ja vain jämämiehet on lapsettomia?

Minulle yh-mammana kelpaisi hyvin kiltti lapseton jämämies, mieluiten itseäni n. 5 vuotta nuorempi.

Sinulla on lapsi, mutta seurustelukumppanilla ei saisi olla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/200 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en halua lapsia. Vielä vähemmän toisen lapsia.

104/200 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti en. En halua luoda minkäänlaista suhdetta miehen lapsiin, joten seurustelussa mennään aikuisten ehdoilla. Lapset eivät ole tervetulleita minun kotiini, minun arkeeni, minun elämääni. Jos pysyvät poissa jaloissa (esim. miehen exällä on yksinhuoltajuus) niin sitten voin harkita seurustelua tämän miehen kanssa.

Jos miehen exällä olisi yksinhuoltajuus niin en ikinä edes haluaisi tutustua kyseiseen 'mieheen'. Eiköhän se kerro tarpeeksi kyseisestä miehestä?

Minulla oli eron jälkeen yksinhuoltajuus. En ikimaailmassa olisi uskonut, että siihen asti hyvä isä saattoi hylätä lapsensa vain siksi, että kuvitteli tekevänsä minulle kiusaa.

Sinulle kävi hyvä tuuri. Sitähän pääsee itse paljon vähemmällä, kun ei tarvitse exän kanssa olla yhtään tekemisissä. Lapsen kannalta toki sääli. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
105/200 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, riippumatta lasten iästä. Ei olisi tasavertainen suhde kun kumppani on minulle numero 1, ja minä olisin kumppanille numero N lasten jälkeen. Enkä ylipäänsä halua elämääni mitään lapsiin liittyvää säätöä ja sairastelua. Ja lisääntyminen on niin vastoin arvojani että en voisi tuollaista miestä kunnioittaa. Aikuisetkin lapset voi tehdä omia, jolloin miehen elämässä olisikin taas pieniä lapsia. Ei, ei missään nimessä. 

Vierailija
106/200 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Ei kiinnosta mitkään uusioperhe kuviot.

Vierailija
107/200 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä suonut, että lapsilla olisi säilynyt hyvät välit isäänsä. Nyt kun lapset ovat aikuisia niin ovat kyllä isänsä kanssa hiukan tekemisissä, mutta vieraita ovat toisilleen. Ex on kyllä sitä mieltä, että minä heidät vieraannutin, omassa kuvioista häipymistä ei näe syynä mihinkään.

Vierailija
108/200 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä suonut, että lapsilla olisi säilynyt hyvät välit isäänsä. Nyt kun lapset ovat aikuisia niin ovat kyllä isänsä kanssa hiukan tekemisissä, mutta vieraita ovat toisilleen. Ex on kyllä sitä mieltä, että minä heidät vieraannutin, omassa kuvioista häipymistä ei näe syynä mihinkään.

Tämä siis vastauksena Kaffepullalle. Jostain syystä lainaus ei toiminutkaan.

109/200 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näinhän se menee. Mutta usko pois, parempi näin. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
110/200 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vuoroviikkosysteemi tarkoita sitä, että lapset olisivat aina toisella vanhemmalla viikon. Vanhemmat asuvat usein lähekkäin, koska koulu. Eli lapset ramppaa kahden kodin väliä miten sattuu monena päivänä jollei joka päivä, huolimatta siitä, kumman viikko on. Miten tällaisessa perheessä vietetään kahdenkeskistä aikaa? Kysyy epätietoinen.

Siellä sen mlkkuajan perään vingutaan.

Vierailija
111/200 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei seuraa kuin ongelmia, joita en kaipaa.

Vierailija
112/200 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tässä oikein on, ystäväni isä myös hylkäsi lapsensa kun nämä olivat teinejä koska halusi tehdä äidille kiusaa.

Vierailija
113/200 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserimies (pelkuri, narsisti, omien lastensa kiusaaja, omien lastensa hylkääjä) on niin huono isä, että lapset eivät "menetä" mitään vaikka isä kuolisi. Avioero parantaa lasten elämää. Isä on vielä elossa, joten äiti voi vaatia yksinhuoltajuuden ja sitten lypsää elatusmaksuja lasten isältä. 

Vierailija
114/200 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
115/200 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan seurustelisin vain sellaisen miehen kanssa jolla on lapsia. Koska itsellänikin on, ja oon huomannut että ymmärrämme toisiamme paremmin jos on sama elämäntilanne. Lapsettomien keski-ikäisten miesten kanssa mulla on aika vähän mitään yhteistä.

Vierailija
116/200 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te ymmärrätte että yli 30-vuotiaat lapsettomat miehet on jämämiehiä? 

Ei ole vahvoja leukaperiä, ei alle 15 prosentin rasvaprosenttia tai näkyviä vatsalihaksia. 

Asia ei ole koulutussidonnainen koska jämämiehissä on myös kouluttautuneita ja taloudellisesti hyvin menestyneitä mutta eivät ulkonäönsä vuoksi ole älyllisesti samantasoista naista löytäneet elämäänsä.

Vierailija
117/200 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kommentteja. Sitten ihmetellään, ettei miehelle kelpaa yh-äippä. Näin se toimii toisinpäinkin nähtävästi.

Koska yh-äippä haluaa vahvaleukaisen jänniksen. Jämämies ei kelpaa yh-äipälle. 

Vierailija
118/200 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
119/200 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää 2 vuotta niin miehellänikin on enää vain aikuisia💪 

Pitkät 10 vuotta tässä on yhdessä soudettu.

Vierailija
120/200 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoroviikko isän tai yksinhuoltaja isän kanssa voisin hyvin seurustella. Vastuutaan pakenevan "isän" joka näkee lapsiaan silloin tällöin jos silloinkaan, kiertäisin hyvin kaukaa. 

Tämä. Mieluummin tapailen miestä, vaikka hänen lapsensa olisivatkin mukana elämässä. Minua ei haittaa, minulle omat ja toisen lapset on samanarvoisia (mutta sitten molemmille on samat säännöt).

Enemmän huolestuttaisi isä, joka ei tapaa lastaan, koska sitten ei varmasti välitä minunkaan lapsista. Isäksi ei tarvitse ruveta, mutta ei voi myöskään lapsia inhota, jos elämässäni aikoo olla. Tai sitten jos hyväksyisi minun lapset, mutta ei omaansa, niin minusta tuntuisi hirveän pahalta sen miehen lapsen puolesta. En voisi.

Minua ei haittaa hoitaa ruoka pöytään toisenkin lapselle/lapsille ja pestä pyykkejä. Siinä ne samalla menee kuin omatkin, mutta tosiaan edellytyksenä, että lapsella on samat säännöt ja myös mies kohtelee tasa-arvoisesti. Yhteen en ole kenenkään kanssa muuttamassa, koska en usko, että etenkään lapseton mies haluaisi pysyvästi osaksi lapsiperhearkea, niin kuin täällä naiset on kirjoitelleet.

Ihmiset, jotka eivät halua yh-iskiä, jättäkee ne meille yh-mammoille :) Minulle kelpaa hyvä isämies mennen tullen, ja lapset myös. Kunhan sitä yhteistäkin aikuisten aikaa on myös, niin ei haittaa "koko paketin" aikakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä