Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia
Kommentit (206)
Sellainen kuvio vaatii ymmärrystä, että se suhde tarvitsee oman aikansa ja panostuksensa. Kerran jo olin se, jonka toiveet ja tarpeet tulivat koko ajan viimeisenä kiinnostuslistalla. Mukava apu arkeen minusta olisi ilmeisesti ollut.
Totesin, etten halua tällaista elämää, ja suhde päättyi siihen.
Mua ainakin mietityttäisi, että riittääkö sillä miehellä fyrkkaa? Jos ajatellaan, että mies saisi palkkaa vaikka 2800e/kk, ja maksaa elareita yht 400€/kk, ja joutuu pitämään isoa asuntoa lasten takia, niin mitä siitä enää jää jäljelle yhteiseen tekemiseen naisystävän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kuvio vaatii ymmärrystä, että se suhde tarvitsee oman aikansa ja panostuksensa. Kerran jo olin se, jonka toiveet ja tarpeet tulivat koko ajan viimeisenä kiinnostuslistalla. Mukava apu arkeen minusta olisi ilmeisesti ollut.
Se mies ei sitten ollut sinusta oikeasti kiinnostunut parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Miten teidän suhde sai alkunsa? Milloin tajusit kuvion juonen?
En, koska en pystyisi suhtautumaan lapsiin neutraalisti. Joko he ärsyttäisivät, tai sitten kiintyisin heihin, mikä sekin olisi huono juttu mahdollisen eron sattuessa.
En todellakaan. Jos naisella itsellään olisi lapsia, silloin hän on tavallaan jo liannut itsensä, joten toisen lapset mennee siinä samassa.
Itse en ole äitityyppiä enkä halua lapsia elämääni lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, todennäköisesti ei ollutkaan. Yhteenmuuttoa olisi puuhannut jo hyvin varhain (en suostunut), mutta kuten jo sanoin, niin todennäköisimmin siksi, että olisin ollut vähän kuin kotiapulainen arjessa. Ei siksi, että olisi mitään rakkauden tapaistakaan minua kohtaan tuntenut.
Voisin seurustella, mutta nimenomaan vain seurustella. Ei yhteen muuttamista ennen kuin lapset isoja.
Tämä ihan siitä syystä että olen itse kasvanut uusperheessä ja siinä oli jatkuvasti kiistelyjä biologisten vanhempien ja isäpuolen välillä, että mitä asioita lapselle pitäisi opettaa, mitä pitäisi sallia/kieltää.
Kolme ihmistä kasvattamassa joista jo kaksikin kiistelee keskenään ja yksi on sitä mieltä, että hänen sanomisilla ei ole väliä.
Traumat siitä. En halua osallistua muiden lasten kasvatukseen. Seurustella voi silti, mutta en olisi mikään äitipuoli, enkä puuttuisi lasten asioihin, tapelkoon ne keskenään.
Ennen lapsia en olisi seurustellut, mutta nykyään seurustelisin. Oma ex-mies lähti toisen naisen matkaan, kun ei pikkulapsiarki huvittanutkaan. Itse olen aina halunnut nimenomaan yhteisen perhe-elämän, mieluiten ydinperheessä, mutta itsestäni riippumattomista syistä se mahdollisuus minulta vietiin. En usko, että vela-mies olisi kiinnostunut parisuhteesta, joka kietoutuu perhe-elämän ympärille. Luultavasti mies, jolla on lapsia, ymmärtäisi mitä on tekemässä ja olisi suuremmalla todennäköisyydellä perheellisestä elämäntyylistä kiinnostunut. Toki tässä tapauksessa olisi edettävä varovaisesti, toista kertaa en haluaisi lasten perhettä rikkoa. Kyllä minulle kelpaisi myös lapseton mies, joka haluaisi kanssani yhteisen lapsen, mutta tällaiset todennäköisemmin ovat kiinnostuneita lapsettomista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Keskiverto kiinnostunut mies alkaa laiminlyömään omia lapsiaan uuden rönttösen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy kelpaavan isät. Eikä myöskään äidit.
Se on tasa-arvoa se.
Lapsia omaavat eronneet kelpaavat kyllä toisilleen. Vakka kantensa valitsee.
Ihmeen vihamielisiä naisia. Minulla on lapsia ja seurustelen miehen kanssa, jolla on lapsia. Kaikki tullaan kivasti toimeen. Asutaan kyllä omissa kodeissa tällä hetkellä.
Hyviä kommentteja. Sitten ihmetellään, ettei miehelle kelpaa yh-äippä. Näin se toimii toisinpäinkin nähtävästi.
En, koska en halua.