Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia

Vierailija
29.11.2025 |

Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?

Kommentit (200)

Vierailija
121/200 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on aikuisia niin kyllä. Muutamalla ikäiselläni tutulla miehellä (+55) on alaikäisiä lapsia, toinen kierros menossa ja eroa pukkaa taas. En lähtis

Vierailija
122/200 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vuoroviikkosysteemi tarkoita sitä, että lapset olisivat aina toisella vanhemmalla viikon. Vanhemmat asuvat usein lähekkäin, koska koulu. Eli lapset ramppaa kahden kodin väliä miten sattuu monena päivänä jollei joka päivä, huolimatta siitä, kumman viikko on. Miten tällaisessa perheessä vietetään kahdenkeskistä aikaa? Kysyy epätietoinen.

Siellä sen mlkkuajan perään vingutaan.

Niin? Enkö saisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/200 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan seurustelisi. Jos lapset ovat jo aikuisia, ehkä. 

Miksikö? En tahdo olla vanhemman / vanhempipuolen roolissa kenellekään ja lapsilla olisi kuitenkin mielestäni oikeus tutustua vanhemmalleen tärkeään ihmiseen.

Vierailija
124/200 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikö? En tahdo olla vanhemman / vanhempipuolen roolissa kenellekään ja lapsilla olisi kuitenkin mielestäni oikeus tutustua vanhemmalleen tärkeään ihmiseen.

Miksi lapsia kiinnostaisi mitä isä tekee pippelillään?

Vierailija
125/200 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa tähän tilanteeseen ajatuneena, vaikka alunperin sovittiin vain-aikuisten suhteesta, ja että en mitenkään osallistu kumppanin lasten elämään, ei enää IKINÄ mitään lapsivirityksiä. 

Tapaus yksi: miehen 21-vuotias lapsi ilmestyi asumaan isänsä luo yllättäen toiselta paikkakunnalta. Sen jälkeen isä ei työnsä lisäksi muuta tehnyt, kun passasi lastaan. Odotti yö- ja päiväkaudet, koska lapsi palaa kotiin, jotta pääsee taas hyysäämään. 

Tapaus kaksi: suhteen alussa mulle valehdeltiin, miten säntillisesti lapset on äidillään. Oikeasti lapset teki niin kun itse halusivat, isä ei saanut mitään kuria asiaan, äitiä kiinnosti enemmän uusi miesystävänsä. Jossain vaiheessa mies oli päässään alkanut unelmoimaan, että kun mulle jää enemmän aikaa kun multa nuorimmainen alkoi olemaan poissa kokonaan, tulen piiaksi hänelle ja näille kurittomille kakaroille. Siinä vaiheessa toivotin heille kivaa loppuelämää ilman mua. Olisi ollut edes rehellinen siitä, ettei enää haluakaan aikuisten suhdetta, mutta valitsi olla epärehellinen pska. 

Mulle ei valehdella enää mistään lapsiin liittyvästä, olen sulkenut täysin pois lapset jos ikinä enää vaivaudun yrittämään seurustelua. 

99% miehistä, joilla on kotona lapsi(a), etsii piikaa, vaikka muuta väittää. Älä usko. Ikinä. 

Vierailija
126/200 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
127/200 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon lapsivihamielisiä naisia täällä, onneksi on myös ihania naisia joiden elämään lapset mahtuvat!

Vierailija
128/200 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei vaikka kuinka mukava olisi. Olen itse vela, haluan viettää elämäni ilman lapsia.

Vierailija
129/200 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon lapsivihamielisiä naisia täällä, onneksi on myös ihania naisia joiden elämään lapset mahtuvat!

Niinhän ne alussa sanoo, mutta odotapa yhteenmuuttoa niin on helvetti irti. En sellaista naista tiedä jolta ei olisi sen jälkeen sorsiminen tullut kuin luonnostaan. 

Vierailija
130/200 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos jättää lastensa äidin tai yrittää erottaa heidät äidistään on alinta saastaa. Repii lapset kappaleiksi ja luistaa omista perhevelvollisuuksistaan. En olisi edes tuollaisen miehen kaveri.

Vierailija
131/200 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on aikuisia niin kyllä. Muutamalla ikäiselläni tutulla miehellä (+55) on alaikäisiä lapsia, toinen kierros menossa ja eroa pukkaa taas. En lähtis

Jos on kerran sössinyt perheen ja avioliiton niin hyvin suurella todennäköisyydellä sössii toisenkin. Lisäksi kun kuuntelee miesten selityksiä näistä, niin vastuunotto on 0 ja syytetään naista. Oma pipuli yleensä koko perheen ja suvun keskipiste ja kaikki revitään kappaleiksi jos pipulia ei hierota, jne. Tietenkään syitä siihen, miksi nainen ällöttyy pipulista, ei käsitellä. Jotkut sanovat jopa avioitumisen tai lasten jälkeen, että "valitsivat väärän naisen", tai että ongelmat tulivat esiin vasta kun oli tekemisissä miehen kanssa 24/7, jne... Eli mitään peiliin katsomista tai realismia ei ole. Eikä käsitetä edes sitä, että miehellä ja naisella on täysin erilaiset tarpeet. Plus tietysti rikotaan kaikkien yksityisyys ja lörpötellään jopa tuntemattomille eroasiat ja mustamaalataan lasten äidit sun muuta aivan järkyttävän alhaista paskaa.

Vierailija
132/200 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsia kiinnostaisi mitä isä tekee pippelillään?

Ei yleensä kiinnostakaan. Mutta isällä on usein tarve näyttää lapsille, että TÄMÄ nainen antaa minulle pillua ja häntä rakastan ja kunnioitan toisin kuin pihtariäitiänne, joka teidät loi. Miesten alhaisuutta.

Vierailija
133/200 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritin, ei toiminut. Kumppaneiden pitää olla toisilleen ykköset. En itse halunnut lapsia enkä niistä pidä, niin aika toivotonta yrittääkään sellaista suhdetta. 

Vierailija
134/200 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon sellaisia, joita ei haittaa apinamainen sekoiu eivätkä erota omaa lasta toisten lapsesta. Onhan noita ja oppivat sitten kantapään kautta. Onneksi aika moni havaitsee ongelmat kokeilemattakin.

Vierailija
135/200 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne alussa sanoo, mutta odotapa yhteenmuuttoa niin on helvetti irti. En sellaista naista tiedä jolta ei olisi sen jälkeen sorsiminen tullut kuin luonnostaan. 

Jep, väkivaltaa ja alistamiskäytöstä myös. Lapsen todennäköisyys altistua väkivallalle kasvaa 90-kertaiseksi kun vanhempi pariutuu uudelleen. Siis ei kaksinkertaistu eli todennäköisyys kasva 200% vaan 90-v itun-kertaistuu :)

Vierailija
136/200 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Miehen pitää sitoutua sataprosenttisesti muhun ja mun lapsiin.

Vierailija
137/200 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tuota myös. Et oltaisiin toisillemme ne "ykköset", vaikka olis lapsia. Ihan kuten ydinperheessä vanhemmat on se tiimi yhdessä. Miksei voi olla sen uuden kumppanin kanssa, vaan lapset aina eka? Jopa isojen lasten kohdalla.

Vierailija
138/200 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kolme lasta. Tyttö ja kaksi poikaa. Minulla myös, koska ne ovat yhteisiä.

Eli vastaus on kyllä. Olemme ydinperhe, ja se taitaa tänä päivänä olla poikkeus.

Vierailija
139/200 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
140/200 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Lapset määrää esim missä ja miten asutaan, lomaillaan, jne. 

Tämä on juuri se syy, miksi miehenä en ole halunnut ruveta parisuhteeseen noiden sinkkuäitien kanssa. Pari sellaista on suorastaan suuttunut minulle asiasta. Eivät voi ymmärtää, että miksi emme voisi olla yhdessä isommassakin kuvassa, kun muutoinkin meillä on niin mukavaa. Jos minä alan parisuhteeseen ja aidosti sitoudun siihen ja uhraan sille elämäni, niin kuin olen valmis tekemäänkin, niin silloin se suhde ei ole sellainen, jossa kuljen mukana vain muiden ehdoilla.

Olet tehnyt aivan oikein. Monien lapsellisten ihmisten on näköjään mahdotonta ymmärtää, että toinen aikuinen ei halua olla parisuhteessa vain toisten mahdollistajana ja palvelijana, eläen muiden ehdoilla ilman omia toiveita ja mielipiteitä. Tyhjän saa pyytämättäkin. Minullakin on lapsi, mutta tajuan sentään sen verran, että jos eroaisin lapseni isästä, en voisi vaatia uutta miestä vain kiltisti hiihtämään perässä minun ja lapseni oikkujen mukaisesti. Moni tuntuu tätä näköjään odottavan. Jos ei ymmärrä, mitä parisuhde tarkoittaa eikä ole toiselle aikuiselle mitään muuta annettavaa, kuin loputtomasti vaatimuksia, niin eikö silloin kannattaisi pysyä ihan vain sinkkuna ja keskittyä niihin lapsiin 100 %?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä