Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia

Vierailija
29.11.2025 |

Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?

Kommentit (206)

Vierailija
61/206 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta ei kelpuuta yh-miehiä yh-naisten kumppaneiksi.

Vierailija
62/206 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä tiedoilla: EN. Mutta kyllä itsekin aikoinani menin yhteen miehen kanssa, jolla on lapsia - kuten itsellänikin. Ehdimme elää uusperhe-elämää onneksi vain muutaman vuoden mutta jokainen hetki siitä oli ihan helvettiä. En vaan voi sietää miehen lapsia eikä kiinnosta olla heidän kanssa missään tekemisissä. Ehkä siksi, että heidän äitinsä on myrkyttänyt lastensa mielet minua vastaan. Mutta aivan sama. Omat lapset ovat aina ihania ja vaikka ärsyttäisivät, ovat maailman rakkaimpia. Toisen lapset vaan ärsyttävät. Joten, jos voit, älä mene yhteen miehen kanssa jolla on lapsia. Ehkä poikkeus voisi olla tilanne jossa lapset ovat ihan tosi pieniä ja voit rakentaa heihin vielä kauniin suhteen (oletuksella että lapsien äidillä ei ole mitään sinua vastaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/206 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti en. En halua luoda minkäänlaista suhdetta miehen lapsiin, joten seurustelussa mennään aikuisten ehdoilla. Lapset eivät ole tervetulleita minun kotiini, minun arkeeni, minun elämääni. Jos pysyvät poissa jaloissa (esim. miehen exällä on yksinhuoltajuus) niin sitten voin harkita seurustelua tämän miehen kanssa.

Millainen isä olisi jos ei edes osittaista huoltajuutta...

Vierailija
64/206 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutten lapsettomana osaisi hoitaa lapsia.

Vierailija
65/206 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin mietityttäisi, että riittääkö sillä miehellä fyrkkaa? Jos ajatellaan, että mies saisi palkkaa vaikka 2800e/kk, ja maksaa elareita yht 400€/kk, ja joutuu pitämään isoa asuntoa lasten takia, niin mitä siitä enää jää jäljelle yhteiseen tekemiseen naisystävän kanssa?

Ehkä mä jotain tekemistä keksisin..

Vierailija
66/206 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vihaavat lapsia, omia ja muiden.

Onneksi miehet rakastaa ja hoivaa ihan kaikkeen lapsia.not.

Suuri osa unohtaa välittää niistä omistaankaan.

Vierailija
67/206 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enää

Vierailija
68/206 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upi

Vierailija
69/206 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En pidä lapsista, joten se on ehdoton ei jatkuvan ryyppäämisen lisäksi. 

Vierailija
70/206 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/206 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kuvioissa ne on ne miehen lapset, jotka joutuvat ihan aina kärsimään! Naiset on poikkeuksetta niin kamalia miehen lapsia kohtaan. Ei sitä aina suoraan näytetä, mutta kierolla tavalla sorsitaan miehen selän takana. En tiedä ketään, kenellä ei olisi tällainen kokemus uusperheistä. Tai no, yhden tapauksen tiedän mutta siinä keississä lasten biologinen äiti on kuollut, joten äitipuolen on ollut helppo ottaa oikeastikin enemmän äidin roolia. 

Vierailija
72/206 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella, jos lapset ovat vähintään kouluikäisiä ja en halua viettää aikaa niiden kanssa vaan ainoastaan kahdenkeskistä parisuhdeaikaa ilman kummankaan lapsia. 

Kerran ehdotin tällaista järjestelyä kahden murrosikäisen lapsen vuoroviikkoisälle, niin hän vastasi, ettei se käy, vaan hän haluaa, että naisystävä viettää aikaa hänen lastensa kanssa ja luo heihin suhteen.

Minä en halunnut sekoittaalapsia. Heidän isänsä meni nopeasti uudestaan naimisiin ja saivat lapsen, sitten tuli ero.

Miehen aikuiset lapset olivat muuttaneet pois kotoaan hyvin monta v aikaisemmin. Minun lapset muuttivat pois kotoa yhtäkkiä, ilman varoitusta ja yhtäkkiä minäkin asuin miesystäväni luona, vanha koti myytynä, uusi vuokrattuna.

Kun kuopus muutti kotoa, lähti isänsä kanssa asumaan nyk  ex vaimo nro 3 luo. Ero tuli hetkellä, jossa kuopus olisi muuttanut omilleen, mutta suhde isänsä ex vaimoon jäi. Kuten nro 2.

Näin on helpompaa. Kummankin lapset tulevat meille jouluna

Vierailija
73/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa monta itsekästä lapsivihamielistä, onneksi myös ihania hyviä ihmisiä! Naisia isolla sydämellä. 

Vierailija
75/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu, mikä siinä miehessä on vialla ettei ole kelvannut suhteeseen lastensa äidin kanssa tai lähivanhemmaksi lapsille jos ero johtui lasten äidistä?

Eli vuoroviikkoisä käy, jos hän on pareilla se lähivanhempi? Mutta ei siinä tapauksessa, että lasten virallinen osoite on äidin? Aika outoa. 

Vierailija
76/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska lasten äiti myrkyttäisi lasten mielet minua vastaan ja käyttäisi lapsia kiusanteon välineenä minun ja miehen uudessa suhteessa. Lasten äiti aina soittelisi miehelle lasten varjolla. Mutta jos lasten äiti olisi kuollut, niin sitten lapset eivät minua haittaisi. 

Vierailija
77/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on lapsia, niin totta kai, ja olen seurustellutkin. Mitään uusperhekuviota en ole laittanut pystyyn, vaan pääosin parisuhdetta on ylläpidetty sinä aikana, kun lapset ovat toisella vanhemmalla.

Itse arvostan enemmän miehiä, jotka hoitavat lapset 50 % kuin viikonloppuisät tai vaikka vain 2 viikonloppua kuussa lapsiaan tapaavat. Viikonloppuisät tuntuvat keskimäärin vastuuttomilta, ellei nyt jokin erityisen hyvä peruste ole sille, että lapset ovat enemmän äidillään. Näiltä isiltä saa usein kuulla, kuinka exä käyttää elatusmaksut itseensä. Ei se ainakaan minuun äitinä ole koskaan vedonnut. Kyllä mä naisena huomaan, millaisia asenteita joillakin isillä on exiään kohtaan ja koen sen olevan yleisempi asenne naisiin, työnjakoon, tasa-arvoon ja vapaa-aikaan. Sitten on vielä niitä viikonloppuisiä, jotka vievät lapset isovanhemmille hoitoon omana viikonloppunaan. Ei ihme, että parisuhde on aikoinaan kaatunut.

Vierailija
78/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tapailla, mutta yhteen muutto olisi ehdoton ei. Itselläkin on lapsi tosin.

Vierailija
79/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN. Tämä asia ei enempää selittelyjä kaipaa 🙄

Vierailija
80/206 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee palkatonta työtä toisen naisen puolesta. Mies kasvattaa itse omat lapsensa. Minä en osallistu millään tavalla. 

Samaa mieltä, ei koskaan seurustelua naisen kanssa, jolla on lapsia. Olkoot sinkkuna ja kärsikööt, jos on jo kerran jätetty.