Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia

Vierailija
29.11.2025 |

Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?

Kommentit (225)

Vierailija
221/225 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelisin ja naimisiinkin mentiin. :) Miehelläni on 3 lasta edellisestä liitosta, minulla 1 ja nyt meillä on myös 1 yhteinen lapsi.  Lapset eivät ole ongelma, kun mies on se oikea ja yhdessä on sovittu arjen pelisäännöt kuluista, asumisesta, harrastuksista ja muusta. Uusperhekuviossa pitää oma itsekkyys heittää romukoppaan ja kaikkia perheenjäseniä kohdella tasavertaisesti, olivat he "sinun", "minun" tai "meidän". Jos tällaiseen ei kykene, niin suhde kannattaa unohtaa jo heti alkuunsa. 

Vietittekö ikinä kahdenkeskistä aikaa vai perustuuko teidän parisuhde lasten elämiin?

Vierailija
222/225 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelisin ja naimisiinkin mentiin. :) Miehelläni on 3 lasta edellisestä liitosta, minulla 1 ja nyt meillä on myös 1 yhteinen lapsi.  Lapset eivät ole ongelma, kun mies on se oikea ja yhdessä on sovittu arjen pelisäännöt kuluista, asumisesta, harrastuksista ja muusta. Uusperhekuviossa pitää oma itsekkyys heittää romukoppaan ja kaikkia perheenjäseniä kohdella tasavertaisesti, olivat he "sinun", "minun" tai "meidän". Jos tällaiseen ei kykene, niin suhde kannattaa unohtaa jo heti alkuunsa. 

Lisään, että pelisäännöt eivät yksistään riitä, vaan miehen pitää ollakykenevä myös pitämään eksänsä kurissa ja priorisoimaan nykyisen puolisonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/225 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lapset eivät ole ongelma..." Niin, sinulla ja miehelläsi menee ihanasti, mutta onko lapsilta koskaan kysytty onko tuo kuvio heille kiva ja toimiva? Tosin, monesti lapset varmaan valehtelisivat mumisten "joo, ihan kiva", koska he tietävät että heidän mielipiteillä ei kuitenkaan ole väliä, aikuiset tekee mitä huvittaa.

Vierailija
224/225 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen naisen kanssa, jolla on vuoroviikoin kotona asuvia lapsia. Omat lapseni ovat jo aikuisia. Ei ainakaan toisin päin haittaa. 

Vierailija
225/225 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan