Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia

Vierailija
29.11.2025 |

Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?

Kommentit (381)

Vierailija
201/381 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
202/381 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En seurustelisi miehen kanssa, joka on tehnyt noin isoja virheitä elämässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/381 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. En seurustelisi miehen kanssa, joka on tehnyt noin isoja virheitä elämässään.

Mikä se iso virhe on?

Eihän ihmistä saisi tuomita menneisyyden perusteella?

Vierailija
204/381 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä. Kyllä niitä impotenttejä riitää naisille.

Vierailija
205/381 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

En ole itse lapsia hommannut ja ei huvita äitipuoleksi alkaminen.

Lusäksi eksäakka tai eksäakat tulee kylkiäsenä.

Vierailija
206/381 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on leski ja lapsi ol yli 18-vuotta.

Vierailija
207/381 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on leski ja lapsi ol yli 18-vuotta.

No, noin ei kannata päätellä. Kun otat lesken, niin lapsi on miehen vastuulla koko elämän ajan. Jos eksä elää, niin useinmiten äiti hoitaa lasta, hänen ongelmiaan ja asioitaan vielä aikuisenakin. 

Vierailija
208/381 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse halua lapsia, mutten myöskään inhoa toisten lapsia. Voisin aloittaa suhteen, mutta jos yhtään näyttää siltä että miehellä on lasten äidin kanssa  tosi huonot välit tai jos miehen kasvatustyyli on mielestäni kyseenalainen, lähtisin nopeasti. 

Vierailija
209/381 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen lapsivihamielistä ja ehdotonta porukkaa täällä... Tulee tosi empatiakyvytön fiilis suurimmasta osasta kommentoijia. En ota kantaa itse aiheeseen, mutta perhana sentään te puistatatte minua. 

Vierailija
210/381 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta vain silloin jos mies on todella komea, nuori, älykäs, empaattinen, seurallinen, rikas ja avokätinen. Siis kaikin tavoin hyvä "provider man". Hän ostaa minulle talon ja auton. Hän maksaa minulle kuukausirahan ja ostelee lahjoja. Miehen lapset asuvat miehen talossa, joten minulla on lapsivapaa koti. 

Vierailija
211/381 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen lapsivihamielistä ja ehdotonta porukkaa täällä... Tulee tosi empatiakyvytön fiilis suurimmasta osasta kommentoijia. En ota kantaa itse aiheeseen, mutta perhana sentään te puistatatte minua. 

Minulle sopii hyvin se, että muut ihmiset pitävät minua empatiakyvyttömänä. Ei voisi vähempää kiinnostaa heidän mielipiteensä. 

Vierailija
212/381 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kaikki olisivat lapsivihamielisiä, jos mies kantaisi vastuun omista lapsistaan, eli kantaisi vastuun heidän viihdyttämisestään ja kasvattamisestaan. Viha nousee siitä kokemuksesta, että itse joutuu tekemään jotain, mitä ei halua. Valitettavasti moni mies on sellainen, että ulkoistaa tämän vastuunsa. Lopulta äitipuoli huomaa kasvattavasnsa ja hoitavansa. Jasiitähän kiukku nousee.

Vierailija
213/381 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopii hyvin se, että muut ihmiset pitävät minua empatiakyvyttömänä. Ei voisi vähempää kiinnostaa heidän mielipiteensä. 

Ah, mikä tollikkanainen. Itsekeskeinen ja nyrpeä, vähän kylmä sisältä ja pikkuisen huono itsetunto, jota peitellään röyhkeydellä. Mutta, kun vähän kehaisee tämän naisen hymyä niin hän sulaa syliin. <3 

Vierailija
214/381 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa harvinaisen ylimielinen ihminen. Helppo olla, kun pitää itseään täydellisenä?

Vierailija
215/381 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. On vähän siinä ja siinä suostuisinko ottamaan miestä elämääni ollenkaan, joten mies, lapset + eksä(t)... Ei kiitos :D En halua omiakaan lapsia, enkä ole epätoivoinen saamaan miestä.

Vierailija
216/381 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ollut mitään ongelmaa. Kun alettiin seurustelemaan poika oli 3-vuotias, nykyään 20-vuotias, puolisoni on nähnyt poikani kaksi kertaa silloin kun hän oli vielä pieni, olin kuitenkin vanhempi vuoroviikoin, mutta puolisollani ei ollut mitään tarvetta nähdä lastani tai tutustua häneen, eikä minulla ollut mitään tarvetta esitellä uutta puolisoani lapselleni. Hyvin on toiminut ja nyt homma etenee omalla painollaan, tapaavat tai eivät, aivan sama.

tuo olisikin hyvä, mutta aika harvalle miehelle sopii se, että hän tapaa naisystäväänsä vain lapsivapaana aikana. Moni mies toivoo, että uusi naisystävä alkaa  leikkiä äitipuolta hänen lapselleen.

Vierailija
217/381 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus seurustellut ja asunut samassa asunnossa. Vähitellen se meni siihen, että mun tehtävä oli hoitaa lapsi ja mies lähti harrastuksilleen.

tosi paljon kuulee näitä samanlaisia juttuja.

Vierailija
218/381 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
219/381 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin ja naimisiinkin mentiin. :) Miehelläni on 3 lasta edellisestä liitosta, minulla 1 ja nyt meillä on myös 1 yhteinen lapsi.  Lapset eivät ole ongelma, kun mies on se oikea ja yhdessä on sovittu arjen pelisäännöt kuluista, asumisesta, harrastuksista ja muusta. Uusperhekuviossa pitää oma itsekkyys heittää romukoppaan ja kaikkia perheenjäseniä kohdella tasavertaisesti, olivat he "sinun", "minun" tai "meidän". Jos tällaiseen ei kykene, niin suhde kannattaa unohtaa jo heti alkuunsa. 

Vierailija
220/381 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitenkään.