Vauva palstalle perustettava deittipalvelu!
Täällä on paljon sinkkumiehiä mutta myös paljon sinkkunaisia. Heille pitäisi antaa mahdollisuus kohdata reaalimaailmassakin. Tässä sinkkupalvelussa on kaksi osastoa. Toinen on aidosti sinkuille eli naimattomille ja lapsettomille. Toinen on yhäreille, velanaisille, parinvaihtajille, lesboille yms.
Kommentit (15)
Tarvitsee ehdottomasti "ei suvakkilesbohuorat" - filtterin.
Missä on sitten homppeleiden palsta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole yhtään miestä josta edes olisi deittailemaan. Muutenhan he eivät olisi joka ilta täällä jankuttamassa.
En mä deittailla haluakaan. Haluan sinulta ainoastaan persettä.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsee ehdottomasti "ei suvakkilesbohuorat" - filtterin.
Samoin incelpersu filtterin!
Miksi ihmeessä? Täällä olevat naiset vihaavat miehiä eikä halua olla miehien kanssa missää tekemisissä ellei siihen liity miehen rahojen siirtyminen naiselle
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole yhtään miestä josta edes olisi deittailemaan. Muutenhan he eivät olisi joka ilta täällä jankuttamassa.
Ei ole jäänyt deittailusta käteen kuin nippu kahviloiden ja ravintoloiden kuitteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä deittailla haluakaan. Haluan sinulta ainoastaan persettä.
ja noille oma osasto myös...
Joo mutta täällä on meitä liian vanhoja miehiä, jotka kuulostaa nuoremmilta kuin ollaankaan.
t. Karl 49
Ensin tarvitaan diettipalvelu. Vasta vuoden diettipalvelun käytön jälkeen pääsee deittipalveluun.
Eivätkö velat ja lesbot ole "aidosti sinkkuja"? Itse ainakin olen.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta täällä ei ole yhtään mt-ongelmista vapaata naista myöskään, eli ei täältä mainitsemasi miehet löydä älykästä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta täällä ei ole yhtään mt-ongelmista vapaata naista myöskään, eli ei täältä mainitsemasi miehet löydä älykästä seuraa.
Miehet suorastaan loistavat muelenterveysongelmilla täällä!
Kuvissa pelkkiä farkkuasuisia hopeakettuja. Kiitos ei.