En taaskaa kiinnostanut baarissa eilen naisia
Sama juttu aina ei tässä juomisessa ole yksin järkeä ei mitään, en vain kiinnosta naisia koskaan, ehkä se vika on sitten mussa tai joku karma on minussa tai mut tunnetaan en osaa sanoa, siis parempi luovuttaa ja olla erossa naisista, keksiä muuta elämään.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tavalliset kouluttamattomat kaljuuntuneet ylipainoset miehet emme koskaan kelpaa.
Mulla on kouluttamaton kaljuuntunut ylipainoinen mies. Mutta olen itse samanlainen nainen. Miksi sä yrität tuollaisia merkkilaukku kalliit autot hienot vaatteet mimmejä? Mitä yhteistä sulla edes olisi heidän kanssaan?
Me ollaan ukon kanssa rumia ja köyhiä molemmat. Siinä meillä on yhteistä ihan riittävästi.
KOSKA HKI ON KAIKKI TOMMOSIA NAISIA, MISTÄ MEIDÄNLAISIA LÖYTYY, MÄ EN OLE KÖYHÄ SORI VAAN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloititko juttelun kenenkään naisen kanssa vai odotitko että joku nainen tulee juttelemaan?
En koska ei ollut vapaita naisia kaikilla oli omat kaverit, mulla ei ole kavereita juon aina yksin.
Voi ei! Nurkassa olisi istunut elämäni mies suu mutrussa kyräillen kittaamassa viinaa. Voi minua hölmöä, kun olin vain selvinpäin pitämässä hauskaa ystävieni kanssa, enkä tutustunut känni mörköön!
No niin alko tulemaan osumiaki naiset kiinnostuu hyvä juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloititko juttelun kenenkään naisen kanssa vai odotitko että joku nainen tulee juttelemaan?
En koska ei ollut vapaita naisia kaikilla oli omat kaverit, mulla ei ole kavereita juon aina yksin.
Voi ei! Nurkassa olisi istunut elämäni mies suu mutrussa kyräillen kittaamassa viinaa. Voi minua hölmöä, kun olin vain selvinpäin pitämässä hauskaa ystävieni kanssa, enkä tutustunut känni mörköön!
No sain kuitenkin ennen ja olin rohkeampi baarissa ehkä mahani on kasvanut itsetunto heikompi ja olen vanhentunut ja rupsahtanut
Vierailija kirjoitti:
Joo ei saisi valittaa joo tiedän, mut valitan ja olen katkera, naiset luulee itestää et ovat jotai rikkaita, hienoissa vaatteita hienot 1000 € laukut jopa kalliimmat on uusi auto pihassa, hitto mitä touhua, ite umpi velkaantunut ja rahaa ei ole, ei tommoset tasokkaat naiset ikinä kiinnostu
Sun taso on tällä hetkellä nainen, joka on myös umpivelkaantunut. Jos haluat tasokkaamman naisen niin sun pitää itse ryhtyä tasokkaammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sain kuitenkin ennen ja olin rohkeampi baarissa ehkä mahani on kasvanut itsetunto heikompi ja olen vanhentunut ja rupsahtanut
Katso goolesta: sarkasmi ja ironia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei saisi valittaa joo tiedän, mut valitan ja olen katkera, naiset luulee itestää et ovat jotai rikkaita, hienoissa vaatteita hienot 1000 € laukut jopa kalliimmat on uusi auto pihassa, hitto mitä touhua, ite umpi velkaantunut ja rahaa ei ole, ei tommoset tasokkaat naiset ikinä kiinnostu
Sun taso on tällä hetkellä nainen, joka on myös umpivelkaantunut. Jos haluat tasokkaamman naisen niin sun pitää itse ryhtyä tasokkaammaksi.
En pysty kun olen kouluttamaton ja velkaa yli 40 tonnia ja velkakiertees maksan useampaa lainaa eikä rahaa ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty kun olen kouluttamaton ja velkaa yli 40 tonnia ja velkakiertees maksan useampaa lainaa eikä rahaa ole
tai on siis rahaa mut velka lyhenee niin hitaasti et pakko päästä velkajärjestelyyn että saan elämäni kuntoon tässä maksamisessa ei ole mitää järkeä ku mulla ei ole mitää enkä pysty hankkimaa ei naiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri kerran suuttui Kaivohuonella kun kukaan nainen ei katsonut häntä. Kaveri lähti pois sieltä kesken illan.
Kauhea kosto koko maailman naisille 😂😂😂😂
Naiset ovat tosi pihtareita ei saisi juoda alkoholia ja olla kaljamahaa en tajua, pitäkööt tunkkinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri kerran suuttui Kaivohuonella kun kukaan nainen ei katsonut häntä. Kaveri lähti pois sieltä kesken illan.
Kauhea kosto koko maailman naisille 😂😂😂😂
Kyllä! Se muistetaan edelleen Kaivohuoneen Mustana Perjantaina 😭😭😭
Ai Nyt olet taas vapaa poikamies.
Käyn aina samassa räkälässä. Sieltä irtoaa aina reikää.