En taaskaa kiinnostanut baarissa eilen naisia
Sama juttu aina ei tässä juomisessa ole yksin järkeä ei mitään, en vain kiinnosta naisia koskaan, ehkä se vika on sitten mussa tai joku karma on minussa tai mut tunnetaan en osaa sanoa, siis parempi luovuttaa ja olla erossa naisista, keksiä muuta elämään.
Kommentit (105)
Olispa kiva kun sun sormet ruhjoutuis etkä voisi enää paskaa tänne spämmäillä.
Minä nyt tykkään juoda ja käydä baareissa, se ei kuule ole sinulta pois, monet naisetki juo alkoholia.
Kyllä sen hakemisen epätoivon näkee kauas, niin siinä 99% varmuudella saa tuijotella tuopin pohjaa koko illan. Yleisenä ohjeena ehdottaisin esittämään itselleen kysymyksen, miksi naisen / miehen pitäisi minusta kiinnostua? Mitä minulla on annettavaa?
Se olisi tietty nastaa, jos mukavuus ja "kunnollisuus" olisi käypää valuuttaa, mutta näin se nyt vaan ei mene. Jos katsot viereisiin pöytiin niin siinä voi miettiä, että onko fyysisesti paremmassa kunnossa, kuin muut. Onko siistimmin pukeutunut, kuin muut? Onko paremmat jutut, kuin muilla? Jos ei ole, niin miksi kukaan sitten edes mukaan lähtisi?
Eikä sitä tarvitse olla top 10%. Kyllä se YMPÄRISTÖN keskiarvoa parempana oleminen jo riittää.
Laitat kenkälankkia naamaan ja puhut jotain siansaksaa. Niin tärppää. Ai niin, ja nojailet baaritiskiin rennon oloisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tavalliset kouluttamattomat kaljuuntuneet ylipainoset miehet emme koskaan kelpaa.
Miksi teidän pitäisi kelvata? Mitä lisäarvoa te tuotte naisten elämään?
Keskustelua yhdessäoloa jne, itse kaipaan seksiä ja olisi kiva kosketella naista.
Mistä sinun kanssasi voi keskustella? Kuka kaipaisi seksiä sinulta? Kuka haluaisi kosketella sinua?
Komeat chad miehet kelpaa kauluspaidassa korkeasti koulutetut palkka 5000 € kk kyllä ja mersu pihassa sähköinen, kyllä kelpaa, rahaa on tuhansia tilillä on niin ihana chad.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu, lue tämä Joonas Konstigin kirja ja yritä sisäistää sen ajatuksia:
https://www.kirjavinkit.fi/arvostelut/vuosi-herrasmiehena/
Ehkä pääsisit elämässä hieman eteenpäin nykyisestä jumittamisestasi.
En halua lukea koska ei kiinnosta.
Olet siis toivoton tapaus. Et halua edes yrittää muuttua. Haluat vain valittaa loputtomiin. Se on sitten oma vikasi ettei mikään muutu.
Haluan kyllä muuttua ja jopa laihduttaa ja tarvin kyllä terapiaa.
Lue sitten mainitsemani "Vuosi herrasmiehenä" -kirja. Voisit oppia siitä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tavalliset kouluttamattomat kaljuuntuneet ylipainoset miehet emme koskaan kelpaa.
Miksi teidän pitäisi kelvata? Mitä lisäarvoa te tuotte naisten elämään?
Keskustelua yhdessäoloa jne, itse kaipaan seksiä ja olisi kiva kosketella naista.
Mistä sinun kanssasi voi keskustella? Kuka kaipaisi seksiä sinulta? Kuka haluaisi kosketella sinua?
ihan kaikkea voi keskustella, no sain mä ennenkin seksiä ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt tykkään juoda ja käydä baareissa, se ei kuule ole sinulta pois, monet naisetki juo alkoholia.
Selvä. Mutta se on pois sinulta itseltäsi. Rahasi menevät hukkaan ja maha vain kasvaa. Etkä saa naista. Joku fiksumpi olisi jo vaihtanut taktiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen hakemisen epätoivon näkee kauas, niin siinä 99% varmuudella saa tuijotella tuopin pohjaa koko illan. Yleisenä ohjeena ehdottaisin esittämään itselleen kysymyksen, miksi naisen / miehen pitäisi minusta kiinnostua? Mitä minulla on annettavaa?
Se olisi tietty nastaa, jos mukavuus ja "kunnollisuus" olisi käypää valuuttaa, mutta näin se nyt vaan ei mene. Jos katsot viereisiin pöytiin niin siinä voi miettiä, että onko fyysisesti paremmassa kunnossa, kuin muut. Onko siistimmin pukeutunut, kuin muut? Onko paremmat jutut, kuin muilla? Jos ei ole, niin miksi kukaan sitten edes mukaan lähtisi?
Eikä sitä tarvitse olla top 10%. Kyllä se YMPÄRISTÖN keskiarvoa parempana oleminen jo riittää.
Kyllä mulla on ihan siistit muovaatteet, hienot uudet addun kengät ja jopa valkosia löytyy ja erilaisia paitoja, poolopaitaa hupparia jne. käytän myös hajuvettä
Vierailija kirjoitti:
Komeat chad miehet kelpaa kauluspaidassa korkeasti koulutetut palkka 5000 € kk kyllä ja mersu pihassa sähköinen, kyllä kelpaa, rahaa on tuhansia tilillä on niin ihana chad.
Kuinka monta sellaista chadia oli eilen illalla siinä baarissa jossa sinäkin olit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Mutta se on pois sinulta itseltäsi. Rahasi menevät hukkaan ja maha vain kasvaa. Etkä saa naista. Joku fiksumpi olisi jo vaihtanut taktiikkaa.
Mitä taktiikka mitä tolla haet? Kuule minun suurin osa kavereistani juo alkoholia eivät käy ees töissä, minun taso on parempi on sentään 2 työtä. No ei ole iso edes maha, tajuatko että oon pitkä, pieni pömppis ei haittaa naisia.
Haiset kaappipojulle joten älä ihmittele.Minä olen rentun näköinen ja melkein aina joku nainen tulee pöytääni istumaan ja kyselemään mitenkä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta sellaista chadia oli eilen illalla siinä baarissa jossa sinäkin olit?
Olihan niitä hienosti pukeutuneita herrasmiehiä kauluspaidassa, rahaa näytti olevan ja mersu oottaa pihassa.
Kauanko menee ennenkuin Allu uhkaa taas muita väkivallalla?
Naiset on niin liian vaativia ja nirsoja, parempi pysyä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko menee ennenkuin Allu uhkaa taas muita väkivallalla?
Sori mä en ole väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu, lue tämä Joonas Konstigin kirja ja yritä sisäistää sen ajatuksia:
https://www.kirjavinkit.fi/arvostelut/vuosi-herrasmiehena/
Ehkä pääsisit elämässä hieman eteenpäin nykyisestä jumittamisestasi.
En halua lukea koska ei kiinnosta.
Olet siis toivoton tapaus. Et halua edes yrittää muuttua. Haluat vain valittaa loputtomiin. Se on sitten oma vikasi ettei mikään muutu.
Haluan kyllä muuttua ja jopa laihduttaa ja tarvin kyllä terapiaa.
Etkä halua. Sinullahan on kaikki hyvin, kuten jatkuvasti väität. Äsken just kirjoitit ettet halua laihduttaa, koska sipsi ja limu maistuvat. Sitä paitsi sinun piti aloittaa kuntosali ja terapia marraskuussa. Miten kävi?
Ilmeisesti mies ei saa koskaa juoda alkoholia, ei saa olla kaljamaha, tukka lähtenyt, ei saa olla tavis duunari ja velkaantunut typeryydestä.
Kaikki naiset kuvittelevat olevansa tasokkaita koska joku chad suostui joskus tyhjentämään pussinsa niihin