Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taaskaa kiinnostanut baarissa eilen naisia

Vierailija
29.11.2025 |

Sama juttu aina ei tässä juomisessa ole yksin järkeä ei mitään, en vain kiinnosta naisia koskaan, ehkä se vika on sitten mussa tai joku karma on minussa tai mut tunnetaan en osaa sanoa, siis parempi luovuttaa ja olla erossa naisista, keksiä muuta elämään.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava, vanha ja ruma nainen. Silti olen mieluummin sinkkuna kun tuommoiseen paskaan käteni iskisin. Hyi!

No kuule ihan sama mitä ajattelet, emmäkää koskis suhun vanha ja lihava, sun pitäs olla kaunis ja nuori hyvä perseinen seksikäs nainen. ei kiitos

Vierailija
102/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi lähtee salille ja unohtaa naiset, yksin on helppoa elämässä, ei tarvi hermostua voi ostaa kaikkee kivaa ja tehdä asioita yksinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kapakassa eilen olit? Nyt on pikkujoulu aika, naiset heittää vapaalle ja ukot unohtuu. Jos yhtään osaat lukea naisia ja ennen kaikkea kuunnella ja jutella, niin tähän aikaan vuodesta ei kukaan poistu yksin baarista kotiin ellei sitä itse halua..

Vierailija
104/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No parempi lähtee salille ja unohtaa naiset, yksin on helppoa elämässä, ei tarvi hermostua voi ostaa kaikkee kivaa ja tehdä asioita yksinkin.

Mutta kun ethän sinä lähde salille. Etkä unohda naisia. Viimeistään ensi keskiviikkona olet taas ulisemassa.

Vierailija
105/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et mennyt juttelemaan kellekään vaan odotit vaan että naiset kiinnostuvat sinusta ulkonäkösi perusteella?

Vierailija
106/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tavalliset kouluttamattomat kaljuuntuneet ylipainoset miehet emme koskaan kelpaa.

Se nyt on sanomattakin selvää, joten tukipa jo viimein turpasi. 

Vierailija
107/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAIHDUTA!

MENE KOULUUN! 

MAKSA VELKASI!

LOPETA RYYPPÄYS JA RUIKUTUS!

Vierailija
108/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LAIHDUTA!

MENE KOULUUN! 

MAKSA VELKASI!

Nyt sait hyviä vinkkejä, ap. Aloitapa noista.

Vierailija
109/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LAIHDUTA!

MENE KOULUUN! 

MAKSA VELKASI!

Allu on liian tyhmä ja itsepäinen tehdäkseen mitään noista. Valitsee mieluummin loppuelämänsä pituisen ulinan.

Vierailija
110/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tavalliset kouluttamattomat kaljuuntuneet ylipainoset miehet emme koskaan kelpaa.

Mulla on kouluttamaton kaljuuntunut ylipainoinen mies. Mutta olen itse samanlainen nainen. Miksi sä yrität tuollaisia merkkilaukku kalliit autot hienot vaatteet mimmejä? Mitä yhteistä sulla edes olisi heidän kanssaan? 

Me ollaan ukon kanssa rumia ja köyhiä molemmat. Siinä meillä on yhteistä ihan riittävästi.

Vierailija
111/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs kapakassa eilen olit? Nyt on pikkujoulu aika, naiset heittää vapaalle ja ukot unohtuu. Jos yhtään osaat lukea naisia ja ennen kaikkea kuunnella ja jutella, niin tähän aikaan vuodesta ei kukaan poistu yksin baarista kotiin ellei sitä itse halua..

Juuri noita asioita hän ei osaa. 

Vierailija
112/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrititkö edes ja mieluiten selvin päin, kiitos.

Vierailija
113/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen hakemisen epätoivon näkee kauas, niin siinä 99% varmuudella saa tuijotella tuopin pohjaa koko illan. Yleisenä ohjeena ehdottaisin esittämään itselleen kysymyksen, miksi naisen / miehen pitäisi minusta kiinnostua? Mitä minulla on annettavaa?

Se olisi tietty nastaa, jos mukavuus ja "kunnollisuus" olisi käypää valuuttaa, mutta näin se nyt vaan ei mene. Jos katsot viereisiin pöytiin niin siinä voi miettiä, että onko fyysisesti paremmassa kunnossa, kuin muut. Onko siistimmin pukeutunut, kuin muut? Onko paremmat jutut, kuin muilla? Jos ei ole, niin miksi kukaan sitten edes mukaan lähtisi?

Eikä sitä tarvitse olla top 10%. Kyllä se YMPÄRISTÖN keskiarvoa parempana oleminen jo riittää. 

Kyllä mulla on ihan siistit muovaatteet, hienot uudet addun kengät ja jopa valkosia löytyy ja erilaisia paitoja, poolopaitaa hupparia jne. käytän myös hajuvettä

Ketään normaalijärkistä naista ei kiinnosta vaatteet ja hajuvedet epäkiinnostavalla miehellä. Sisältö ei kiinnosta.

Vierailija
114/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko menee ennenkuin Allu uhkaa taas muita väkivallalla?

Sori mä en ole väkivaltainen.

Et tietenkään ole ja kun joku ei livenä usko niin vedät turpaan (ei-väkivaltaisen väkivallattomasti tietenkin).

Vierailija
115/133 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voithan sä kouluttautua, hankkia hiustensiirron ja laihduttaa. 

mulla on jo 2 duunia ne riittää, jos ei naisille riitä ne ovat liian vaativia nirppanokkia koulutettuja 5000 € palkalla, ei ole rahaa hiustensiirtoon enkä nyt halua laihduttaa, sipsit ja limsa on hyvää

Mies syö kuin pikkukakara, käyttäytyy huonommin kuin uhmaikäinen tenava, vetää alkoholia kuin sieni, vänkyttää kuin kehitysvammainen, löhöää sohvalla kuin ylipainoinen katkera miesvalas. Ei lue kirjoja, ei harrasta, ei pidä hygieniastaan huolta.  Ja kehtaa kysyä miksei naisia kiinnosta. 

Vierailija
116/133 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla on jo 2 duunia ne riittää, jos ei naisille riitä ne ovat liian vaativia nirppanokkia koulutettuja 5000 € palkalla, ei ole rahaa hiustensiirtoon enkä nyt halua laihduttaa, sipsit ja limsa on hyvää

Mies syö kuin pikkukakara, käyttäytyy huonommin kuin uhmaikäinen tenava, vetää alkoholia kuin sieni, vänkyttää kuin kehitysvammainen, löhöää sohvalla kuin ylipainoinen katkera miesvalas. Ei lue kirjoja, ei harrasta, ei pidä hygieniastaan huolta.  Ja kehtaa kysyä miksei naisia kiinnosta. 

EN todellakaan ole tuommonen, mistä luulet ja oletat?

Vierailija
117/133 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene homoseen siellä löytyy kiinnostunutta..  kikkulia peppuliin.

Vierailija
118/133 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies syö kuin pikkukakara, käyttäytyy huonommin kuin uhmaikäinen tenava, vetää alkoholia kuin sieni, vänkyttää kuin kehitysvammainen, löhöää sohvalla kuin ylipainoinen katkera miesvalas. Ei lue kirjoja, ei harrasta, ei pidä hygieniastaan huolta.  Ja kehtaa kysyä miksei naisia kiinnosta.&nbsp

Ei mua kiinnostaa lukea kirjoja ja salille pitäs tosiaan mennä joo.

Vierailija
119/133 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen hakemisen epätoivon näkee kauas, niin siinä 99% varmuudella saa tuijotella tuopin pohjaa koko illan. Yleisenä ohjeena ehdottaisin esittämään itselleen kysymyksen, miksi naisen / miehen pitäisi minusta kiinnostua? Mitä minulla on annettavaa?

Se olisi tietty nastaa, jos mukavuus ja "kunnollisuus" olisi käypää valuuttaa, mutta näin se nyt vaan ei mene. Jos katsot viereisiin pöytiin niin siinä voi miettiä, että onko fyysisesti paremmassa kunnossa, kuin muut. Onko siistimmin pukeutunut, kuin muut? Onko paremmat jutut, kuin muilla? Jos ei ole, niin miksi kukaan sitten edes mukaan lähtisi?

Eikä sitä tarvitse olla top 10%. Kyllä se YMPÄRISTÖN keskiarvoa parempana oleminen jo riittää. 

Kyllä mulla on ihan siistit muovaatteet, hienot uudet addun kengät ja jopa valkosia löytyy ja erilaisia paitoja, poolo

No ei muakaa kiinnosta ruma tavis pullukka

Vierailija
120/133 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa vain niitä täydellisiä koulutettuja status miehiä niin se tulee aina meneen ikuisesti.

Kouluttaudu tai tule kaapista. Oma valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi