Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taaskaa kiinnostanut baarissa eilen naisia

Vierailija
29.11.2025 |

Sama juttu aina ei tässä juomisessa ole yksin järkeä ei mitään, en vain kiinnosta naisia koskaan, ehkä se vika on sitten mussa tai joku karma on minussa tai mut tunnetaan en osaa sanoa, siis parempi luovuttaa ja olla erossa naisista, keksiä muuta elämään.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava, vanha ja ruma nainen. Silti olen mieluummin sinkkuna kun tuommoiseen paskaan käteni iskisin. Hyi!

No kuule ihan sama mitä ajattelet, emmäkää koskis suhun vanha ja lihava, sun pitäs olla kaunis ja nuori hyvä perseinen seksikäs nainen. ei kiitos

Vierailija
102/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi lähtee salille ja unohtaa naiset, yksin on helppoa elämässä, ei tarvi hermostua voi ostaa kaikkee kivaa ja tehdä asioita yksinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kapakassa eilen olit? Nyt on pikkujoulu aika, naiset heittää vapaalle ja ukot unohtuu. Jos yhtään osaat lukea naisia ja ennen kaikkea kuunnella ja jutella, niin tähän aikaan vuodesta ei kukaan poistu yksin baarista kotiin ellei sitä itse halua..

Vierailija
104/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No parempi lähtee salille ja unohtaa naiset, yksin on helppoa elämässä, ei tarvi hermostua voi ostaa kaikkee kivaa ja tehdä asioita yksinkin.

Mutta kun ethän sinä lähde salille. Etkä unohda naisia. Viimeistään ensi keskiviikkona olet taas ulisemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme