Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taaskaa kiinnostanut baarissa eilen naisia

Vierailija
29.11.2025 |

Sama juttu aina ei tässä juomisessa ole yksin järkeä ei mitään, en vain kiinnosta naisia koskaan, ehkä se vika on sitten mussa tai joku karma on minussa tai mut tunnetaan en osaa sanoa, siis parempi luovuttaa ja olla erossa naisista, keksiä muuta elämään.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa sitä olla kaikkia noita, mutta varmemmin pääsee pillun kanssa puljaamaan tukan ollessa päässä, kaljamahattomana ja velattomana. Tervetuloa valintojen maailmaan.

Sori mutta jos on sairaus vieny hiukset ja lihonut ja kaljamaha ja velkaa sille ei voi mitää, ja sairasta haukkua kehitysvammaiseksi mikä ihmisiä vaivaa, ovat todella sekopäitä ja ilkeitä

ei naisetkaa ole täydellisiä, monet rumia ja hyvin lihavia. yöks mä en ole, niin jos se on tosta kii niin antaa naiset olla sit ikuisesti.

Vierailija
82/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on sussa Allu ja tee palvelus ja unohda naiset.

Mitähän se vika on? joo kuultu sata kertaa olen yksinkertainen,, ja velkaantunut ja vielä juoppo oliko muuta ? Ja on iso kaljamaha

Tarvitseeko tuohon listaan lisätä muka jotain?

Kuten sanoin ihminen vanhentuu monet on lihavia, monet on veloissa, mitä sitte mitä hittoa sitte?

Sitä hittoa, ettet ole lähes tulkoonkaan kenenkään ykkösvalinta. Muistaakseni itsekin sanoit, ettei sinulle paksut naiset kelpaa. Mikseivät kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on sussa Allu ja tee palvelus ja unohda naiset.

Mitähän se vika on? joo kuultu sata kertaa olen yksinkertainen,, ja velkaantunut ja vielä juoppo oliko muuta ? Ja on iso kaljamaha

Tarvitseeko tuohon listaan lisätä muka jotain?

Kuten sanoin ihminen vanhentuu monet on lihavia, monet on veloissa, mitä sitte mitä hittoa sitte?

Sitä hittoa, ettet ole lähes tulkoonkaan kenenkään ykkösvalinta. Muistaakseni itsekin sanoit, ettei sinulle paksut naiset kelpaa. Mikseivät kelpaa?

Kuka niin on sanonut ettei kelpaa, en olekkaa ykkösvalinta tiedän ja sille en voi mitää jos olen tälläinen, en ole edes lihava, kyllä kelpaa juurikin pyöreet nätit naiset, ei hoikat missää nimessä.

Vierailija
84/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun ongelma on etten kiinnosta edes paksuja naisia missähän se vika on sitten, ulkonäössä mahassa hiuksissa, emmä tiedä.

Vierailija
85/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, sun ongelmasi on se, että olet loputtomiin inisevä ruikuttaja. Se on äärimmäisen epämiehekästä. Ei sellaista miestä kukaan nainen halua. Se on ihan susta itsestäsi kiinni.

Vierailija
86/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua   🤗

Vierailija
87/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* juomisessa yksin * Noh, jos istut yksin baarissa ja vedät viinaa kaksin käsin, niin ihmetteletkö itse miksei naiset tule juttelemaan.

onko baari oikea paikka etsiä kumppania? Kokeile muualta, jonkun harrastuksenparista.

En vedä kaksin käsin, no tuntuu et baaris on hienoja koulutettuja naisia emmä heille kelpaa, mun taso on aika alhainen paljon velkaa ja kaikkee

Mene alhaisen tason baariin, kuten jonnekin Hakunilan ostarin kaljabaariin.

Vierailija
88/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa sitä olla kaikkia noita, mutta varmemmin pääsee pillun kanssa puljaamaan tukan ollessa päässä, kaljamahattomana ja velattomana. Tervetuloa valintojen maailmaan.

Sori mutta jos on sairaus vieny hiukset ja lihonut ja kaljamaha ja velkaa sille ei voi mitää, ja sairasta haukkua kehitysvammaiseksi mikä ihmisiä vaivaa, ovat todella sekopäitä ja ilkeitä

No mitäs helvettiä? Minä en ole haukkunut ketään kehitysvammaiseksi ja totesin vain tosiasian. Tuskin se naisen saanti on jäänyt kaljuudesta kiinni Vin Dieselillä tai Jason Stathamillakaan. Kaljamaha tulee juopottelusta ja velkaantuminenkin on oma valinta niin näille tosiaankin voi "mitää"..

Vierailija
89/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian humalassa oleva mies ei tosiaan naisia kiinnosta.

Vierailija
90/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa vain niitä täydellisiä koulutettuja status miehiä niin se tulee aina meneen ikuisesti.

Näinhän se on. Mullakin on koulutettu teollisuusputkiasentaja  ja naapurin rouvalla tavallinen putkiasentaja. Toisella naapurilla on hitsaaja ja yhdellä taitaa olla joku teknikko. 

Eipä ne kouluttamattomat kelpaa ;D

Täällä meilläpäin roskakuskin on saanut vaimon, mutta onhan sekin käynyt jonkun koulun. 

Kun nyt mietin niin joka duunarilla on vaimo paitsi niillä, jotka on poikamiehiä.

Vierailija
91/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muttakun ongelma on etten kiinnosta edes paksuja naisia missähän se vika on sitten, ulkonäössä mahassa hiuksissa, emmä tiedä.

Miksi sinä saatanan pölvästi kuvittelet, että lihaville naisille kelpas ihan kuka vain? Tajua jo, sinä helvetin muusinuija, että noin tyhmää miestä ei vaan halua kukaan. Miksi haluaisi? Jotta sinä saisit seksiä? Hyi v[[tttttttu. 

Vierailija
92/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee alasti baariin niinkuin Terminator 2 ssa. Kaikki näkee sinut. Olet huomion keskipiste. Lyn vetoa että harva katsoo silmiin.

Vierailija
93/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä täällä siitä uliset? Ei ketään kiinnosta. 

Vierailija
94/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee alasti baariin niinkuin Terminator 2 ssa. Kaikki näkee sinut. Olet huomion keskipiste. Lyn vetoa että harva katsoo silmiin.

Immu ottaa niskasta kiinni jo ovella ja heittää ulos.

Vierailija
95/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä saatanan pölvästi kuvittelet, että lihaville naisille kelpas ihan kuka vain? Tajua jo, sinä helvetin muusinuija, että noin tyhmää miestä ei vaan halua kukaan. Miksi haluaisi? Jotta sinä saisit seksiä? Hyi v[[tttttttu. 

tajuatko sä mitä sä oletat ja haukut minua ku et tunne minua, en ole tyhmä ja vammainen, en istu rullatuolissa, ootko sä ihan sekopää suosittelen hoitaan hakeutumista ja katto vaikka peiliin, ei todellakaa kelpaakkaa kuka vain, ei minullekkaan kelpaa kuka lihava vain tajuatko sitä hä

Vierailija
96/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs helvettiä? Minä en ole haukkunut ketään kehitysvammaiseksi ja totesin vain tosiasian. Tuskin se naisen saanti on jäänyt kaljuudesta kiinni Vin Dieselillä tai Jason Stathamillakaan. Kaljamaha tulee juopottelusta ja velkaantuminenkin on oma valinta niin näille tosiaankin voi "mitää"..

Juu ei voi kuule yhtään mitää jos ei omana ittenään kelpaa naiselle niin antaa semmoset naiset olla, emmäkää mitää 20 v missejä havittele tajuan sen itsekki.

Vierailija
97/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tuhansia yksinäisiä miehiä yhtä naista kohden. Nainen valitsee. Yritä erottua joukosta etsimällä itsestäsi ne hyvät puolet ja let s rocnroll.

Vierailija
98/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni ihmiset hiljeni hyvä. 

Vierailija
99/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava, vanha ja ruma nainen. Silti olen mieluummin sinkkuna kun tuommoiseen paskaan käteni iskisin. Hyi!

Vierailija
100/104 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei voi kuule yhtään mitää jos ei omana ittenään kelp

Ikä kuuna kullan valkeana en suosittele ketään olemaan "oma itsensä". Kaikissa on sellaisia valuvikoja mitä ei välttämättä itse tajuakaan, joten ainoa kelvollinen ohje on "ole parempi". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme