En taaskaa kiinnostanut baarissa eilen naisia
Sama juttu aina ei tässä juomisessa ole yksin järkeä ei mitään, en vain kiinnosta naisia koskaan, ehkä se vika on sitten mussa tai joku karma on minussa tai mut tunnetaan en osaa sanoa, siis parempi luovuttaa ja olla erossa naisista, keksiä muuta elämään.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt tykkään juoda ja käydä baareissa, se ei kuule ole sinulta pois, monet naisetki juo alkoholia.
Selvä. Mutta se on pois sinulta itseltäsi. Rahasi menevät hukkaan ja maha vain kasvaa. Etkä saa naista. Joku fiksumpi olisi jo vaihtanut taktiikkaa.
Mitä taktiikka mitä tolla haet? Kuule minun suurin osa kavereistani juo alkoholia eivät käy ees töissä, minun taso on parempi on sentään 2 työtä. No ei ole iso edes maha, tajuatko että oon pitkä, pieni pömppis ei haittaa naisia.
Me emme nyt puhu kavereistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko menee ennenkuin Allu uhkaa taas muita väkivallalla?
Sori mä en ole väkivaltainen.
Olethan, täysin hullukin.
Sinä vasta oletkin sairas ja hullu haukkuja, pysy kaukana minusta sekopää
Ostin unileluksi sellaisen söpön pehmoleluhauvan. Sen jälkeen en oo naista kaivannu.
Mies40
On kyllä kovapäinen kaveri. Ei opi mitään.
* juomisessa yksin * Noh, jos istut yksin baarissa ja vedät viinaa kaksin käsin, niin ihmetteletkö itse miksei naiset tule juttelemaan.
onko baari oikea paikka etsiä kumppania? Kokeile muualta, jonkun harrastuksenparista.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri kerran suuttui Kaivohuonella kun kukaan nainen ei katsonut häntä. Kaveri lähti pois sieltä kesken illan.
Aha
Vierailija kirjoitti:
* juomisessa yksin * Noh, jos istut yksin baarissa ja vedät viinaa kaksin käsin, niin ihmetteletkö itse miksei naiset tule juttelemaan.
onko baari oikea paikka etsiä kumppania? Kokeile muualta, jonkun harrastuksenparista.
En vedä kaksin käsin, no tuntuu et baaris on hienoja koulutettuja naisia emmä heille kelpaa, mun taso on aika alhainen paljon velkaa ja kaikkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on sussa Allu ja tee palvelus ja unohda naiset.
Mitähän se vika on? joo kuultu sata kertaa olen yksinkertainen,, ja velkaantunut ja vielä juoppo oliko muuta ? Ja on iso kaljamaha
Tarvitseeko tuohon listaan lisätä muka jotain?
Ihmettelen ku ennen olin myös veloissa join alkoholia ja silti sain naisia edes joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on sussa Allu ja tee palvelus ja unohda naiset.
Mitähän se vika on? joo kuultu sata kertaa olen yksinkertainen,, ja velkaantunut ja vielä juoppo oliko muuta ? Ja on iso kaljamaha
Tarvitseeko tuohon listaan lisätä muka jotain?
Kuten sanoin ihminen vanhentuu monet on lihavia, monet on veloissa, mitä sitte mitä hittoa sitte?
Kaipasin kosketella naista ja olisi myös kiva saada välillä seksiä.
Menet nyt vain Allu rohkeasti sinne kehitysvammaisten tapaamisiin. Sieltä löydät kaltaistasi seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Menet nyt vain Allu rohkeasti sinne kehitysvammaisten tapaamisiin. Sieltä löydät kaltaistasi seuraa.
En ole menossa koskaan, en ole vammainen, koskaan ei ollut vammaisia naisia vaikka kuten oletat ja luulet ja väität minusta
Ehkä olen sitten rupsahtanut ja alkoholi ja velka ne on niin isoja asioita harmi ettei naisia kiinnosta, ihanko naiset on täydellisiä, tai sitten olen tylsä tai persoonassani on vikaa.
Kuitenkin nuorempana hoikempana ja mahaki oli pienempi sain enempi naisia ja naiset juttelivat mulle ja olivat kiinnostuneita.
Sain hyvinkin paljon nättejä naisia ja jopa ylipainosia, nyt ylipainoset eivät halua ollenkaa tutustua ja jutella minulle, nurkassa istun baarissa yksin vaan.
Kai se pakko alkaa kunnolla kehittämään itseään hyvä et käy töissä, mut ei se kai naisille riitä, kuntosalille vaan sitten.
Saa sitä olla kaikkia noita, mutta varmemmin pääsee pillun kanssa puljaamaan tukan ollessa päässä, kaljamahattomana ja velattomana. Tervetuloa valintojen maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä olla kaikkia noita, mutta varmemmin pääsee pillun kanssa puljaamaan tukan ollessa päässä, kaljamahattomana ja velattomana. Tervetuloa valintojen maailmaan.
Sori mutta jos on sairaus vieny hiukset ja lihonut ja kaljamaha ja velkaa sille ei voi mitää, ja sairasta haukkua kehitysvammaiseksi mikä ihmisiä vaivaa, ovat todella sekopäitä ja ilkeitä
No niin on, mutta en kelpaa naisille vaikka asiat on hyvin, onko naiset haloo sokeita?