Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset siivoaa niin paljon parisuhteessa miesten jälkiä?

Vierailija
30.04.2024 |

Niin oletteko siis palvelijoita ja siivoojia vai kumppaneita jolloin miehen pitää tehdä puolet kotitöistä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ne elämisen jäljet haittaa enemmän?

Vierailija
2/26 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope, meillä mies on aina siivonnut omat jälkensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvi mitään siivota. Mies siivoaa joskus mun sotkuja keittiössä.

Vierailija
4/26 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa olisin ollut kohta 20 vuotta sotkuisen miehen kanssa. Molemmat siivoavat jälkensä, kuten aikuisten kuuluukin.

Vierailija
5/26 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on niin että mies sottaa ja nainen siivoo koska mies on komea ja naiset haluaa palvella komeaa miestä jotta ei menettäisi sitä miestä.

Vierailija
6/26 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuva mies käyttää kotitöihin vähemmän aikaa kuin naisen kanssa asuva mies. Ja silti naiset uhriutuvat. 

Vierailija
7/26 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin asuva mies käyttää kotitöihin vähemmän aikaa kuin naisen kanssa asuva mies. Ja silti naiset uhriutuvat. 

Miehet myöntää Tiktokissa hakevansa mahdollistajaa. Harvalla miehellä on varaa hommata 400e/kerta veloittavaa sisäkköä. (Helsingissä näytti olevan yks firma) 

Vierailija
8/26 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet myöntää Tiktokissa hakevansa mahdollistajaa. Harvalla miehellä on varaa hommata 400e/kerta veloittavaa sisäkköä. (Helsingissä näytti olevan yks firma) 

Tilastokeskus tutkii tätä asiaa väestötasolla ihan oikeasti. Se on minusta vähän parempi lähde kuin sinun väitteesi siitä mitä tiktokin algoritmi sinun tiktok-feedilläsi näyttää. 

Vierailija
9/26 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumpikin siivoaa omat jälkensä. Mutta ollaankin keski-ikäinen pariskunta ja lapset on jo maailmalla. Ei sitä siivoamista hirveästi tule. Kumpikin hoitaa sitten oman työ/harrastehuoneensa. Jos toisen työhuoneen siivo haittaa, niin laittaa oven kiinni. 

Yleisellä tasolla todettuna taitaa nainen olla se, jonka toimintaa ihmetellään, jos koti on sekaisin. Perheen vaimo on laiska tms. Miehelle tällaista painetta ei koidu. Jos on isännällä moottoripyörän remontti kesken olohuoneessa, niin sille lähinnä hyväntahtoisesti naureskellaan. Jos on vessa likainen, niin pyöritellään silmiä ja syyttävä sormi osoittaa naisen suuntaan. 

Vierailija
10/26 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se naisen perusluonto. häärätä keittiössä ja imurin varressa.

Vierailija
11/26 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat laiskoja enkä minä ainakaan jaksa elää sekasotkun keskellä. Parempi kun siivoaa itse eikä edes enää pyydä, menee voimavarat. Siksikin.

Vierailija
12/26 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies siivoaa. Ei vain minä.

Mun 70+ vanhemmat ovat aina siivonneet yhdessä.

Vierailija
13/26 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on niin että mies sottaa ja nainen siivoo koska mies on komea ja naiset haluaa palvella komeaa miestä jotta ei menettäisi sitä miestä.

Viddu mitä pazkaa. Miehen pitää myös siivota. Vätyksestä ei ole mihinkään.

Vierailija
14/26 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se karvainen römpsä antaa teille naisille muka etuoikeuden päättää talouden siisteyssttandardin?

Vierailija
15/26 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole imuroinut moneen kuukauteen.

Vierailija
16/26 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kun kysyisimiksi jotkut siivoaa. Viihtyvät mieluummin siistissä kuin sotkuisessa kodissa.

Vierailija
17/26 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole imuroinut moneen kuukauteen.

Tuota ei usko kukaan.

Vierailija
18/26 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on tutkimus niin onko verrattu tuossa naisen kanssa asumisessa nimenomaan tilanteita, joissa ei ole lapsia ja asumismuoto on sama? Vai onko verrattu yksin kerrostalossa asumista perhe-elämään omakotitalossa?

Vierailija
19/26 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se karvainen römpsä antaa teille naisille muka etuoikeuden päättää talouden siisteyssttandardin?

Ei täällä kukaan ole sinulta vaatimassa mitään. Voit elää siellä paskan keskellä ihan vapaasti.

Vierailija
20/26 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on puusilmä, joka ei tajua, että jokin paikka on likainen. Joka ei tajua, että kattoon asti kasvanut pyykkivuori ei katoa itsestään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi