Jos viet naisen ravintolaan niin tarjoudutko maksamaan myös?
Yks nainen jonka vein ravintolaan, kysyi ennen treffejä että maksanko. Sanoin vaan että maksan minä koska oli ekat treffit. Sitten puhuttiin rahasta ja se sanoi että monet miehet pyytäneet sen maksamaan ja pyytäneet rahaa lainaksi niin siihen loppunut suhteen alku. En minä mene konkkaan parinkympin illallisen takia mutta en minä joka kerta maksaisi naisen ruokia.
Kommentit (91)
Muijat maksaa mun safkat ku kerron et oon työtön. Ja rillustelun jälkeen ei tarvii pelätä et soittavat perään.
tai no on sitäkin tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt syyllistät naista siitä kun hän kertoi tulleensa huijatuksi?
Missä se syyllistäminen tuossa näkyy.
-kertoo faktat.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tarjoaa, pojat eivät.
Kyllä se tarjoaminen loppuu kun sinua tarpeeksi monta kertaa käytetään hyväksi. Tiedän erään henkilön, joka tarjosi avokätisesti naisille ja kavereille. Lopulta hän ei edes tarjonnut takaisin, jos hänelle tarjottiin.
Mies kyllä maksaa mikäli pitää naista viehättävänä!!!
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllä maksaa mikäli pitää naista viehättävänä!!!
Nykyään nuoret ja komeat miehet odottavat naisen maksavan miehen ravintolalaskun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä ensitreffeillä ravintolaan. Jos naiselle ei synnykään romanttisia tunteita, niin silloin on aikaa, vaivaa ja rahaa hukkaan.
Sitä sanotaan elämänkokemukseksi ja on rahaakin arvokkaampaa.
M50
Se alkaa ennen pitkää vaikuttaa treffien ilmapiiriin jo etukäteen, jos toistuvasti joutuu maksamaan ravintolassa tyhjästä. On parempi olla kaukaa viisas, ja ei mene ollenkaan ravintolaan syödään ensitreffeillä. Myöhemmin voi kyllä mennä.
Kukaan nainen ei varmasti viitsi käyttää aikaa ja vaivaa tavata miestä josta hän ei ole yhtään kiinnostunut. Ei se parinkymmenen euron ruoka ole niin mahtava korvaus siitä että varaa aikaa, laittaa itsensä nätiksi, ja käyttää illan tapaamiseen. Mutta varma ei voi kukaan olla etenkään ennen tapaamista - jos tapaamisen ehtona olisi 100% kiinnostus, niin en ainakaan itse voisi koskaan tavata ketään. Sinne treffeillehän mennään nimenomaan selvittämään, tuleeko "romanttisia tunteita" vai ei.
Ensin pitää järjestää matalan kynnyksen tapaaminen, jossa selviää tunteeko molemmat varmasti romanttisia tunteita. Vasta sen jälkeen voi harkita ravintolaillallista.
Kuten sanottua, jos naisen seura eli ravintoloiti on sinulle "tyhjää" niin pois deittiaplikaatioista ja suoraan only fansiin. Siellä maksat siitä, mitä olet oikeasti vailla.
Kun menimme nykyisen miesystäväni kanssa 1. Kerran ravintolaan, hän oli hyvin ihmeissään siitä, kun sanoin suoraan hänen ehdottama paikka oli minulle liian kallis ja halusin itse maksaa oman osuuteni.
Nykyåån käymme edukkaissa paikoissa ja maksamme itse omilla lounassetelikorteillamme
Jos mies kutsuu naisen romanttiselle ravintolaillalliselle, niin mies maksaa aina. Tai romanttiselle lounaalle - aina.
M_49
Vierailija kirjoitti:
Mites sitten kun joskus olet naimisissa ja perheellinen? Et joka kerta vaimon ja lasten syömistä maksa, maksakoot itse?
Miksei vaimo maksa miehen ja lasten syömistä?
Jos käyttäytyy kuin perinteinen miehekäs herrasmies, niin silloin vetää puoleensa myös perinteisiä naisellisia naisia. Ei minua kiinnosta, mitä ne loput 95% naisista minusta ajattelee vaan omasta mielestäni vain se paras 5%. Muutkin on varmasti ihan kivoja tyyppejä, mutta sytyn romanttisessa mielessä vain perinteisestä naisellisuudesta, enkä mahda sille mitään. =)