Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos viet naisen ravintolaan niin tarjoudutko maksamaan myös?

Vierailija
29.11.2025 |

Yks nainen jonka vein ravintolaan, kysyi ennen treffejä että maksanko. Sanoin vaan että maksan minä koska oli ekat treffit. Sitten puhuttiin rahasta ja se sanoi että monet miehet pyytäneet sen maksamaan ja pyytäneet rahaa lainaksi niin siihen loppunut suhteen alku. En minä mene konkkaan parinkympin illallisen takia mutta en minä joka kerta maksaisi naisen ruokia.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi ennestään tuntematonta naista tapaamatta ensin IRL ensitreffeillä ravintolaan, vaan kahville tms. Siis jotain suht' edullista vaihtoehtoa ehdottaisin ja sellaiseen paikkaan, josta kummankin on helppo poistua, jos tuntuu ettei ole 'kemiaa', eikä kiinnosta uudestaan tavata.

Tosin täytyy todella kolahtaa IRL -tapaamisessa, että ehdottaisin naiselle kahville tulemista tms. En siis ole deittisovelluksissa.

Tarjoutuisin tietysti maksamaan jos kutsun, mutta samalla kysyn onko asia OK, vai miten hän haluaa sopia asian.

Enkä lähde sellaiseen, että nainen saisi valita jonkun kalliin ravintolan ja minun sitten pitäisi maksaa hänelle koko ilta, en todellakaan. Tuollainen ehdotus johtaisi siihen, etten halua tavata/trefffata sitä ensimmäistäkään kertaa.

mies

Vierailija
62/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mä kuparin tarjota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä ensitreffeillä ravintolaan. Jos naiselle ei synnykään romanttisia tunteita, niin silloin on aikaa, vaivaa ja rahaa hukkaan.

Sitä sanotaan elämänkokemukseksi ja on rahaakin arvokkaampaa.

M50

Se alkaa ennen pitkää vaikuttaa treffien ilmapiiriin jo etukäteen, jos toistuvasti joutuu maksamaan ravintolassa tyhjästä. On parempi olla kaukaa viisas, ja ei mene ollenkaan ravintolaan syödään ensitreffeillä. Myöhemmin voi kyllä mennä.

Kuten sanottua, jos naisen seura eli ravintoloiti on sinulle "tyhjää" niin pois deittiaplikaatioista ja suoraan only fansiin. Siellä maksat siitä, mitä olet oikeasti vailla.

Deittiappien säännötkin kieltävät pervoilut ja se on myös laissa kielletty ahdisteluna. Eikö tämä tee jo selväksi, että tavallisten naisten kanssa ollaan tekemisissä kohteliaasti ja ihmisinä, eikä muna kädessä eläimenä? Prostituutit sitten asia erikseen (vielä - eivät välttämättä hekään ikuisesti).

Naisen ei pidä lähteä treffeille lainkaan, jos vähänkin epäilee ettei tunne tai tule tuntemaan romanttisia tunteita miestä kohtaan. Näin säästyy valtavasti turhaa vaivaa.

Vierailija
64/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten kun joskus olet naimisissa ja perheellinen? Et joka kerta vaimon ja lasten syömistä maksa, maksakoot itse?

Silloin on varmaan yhteiset rahat. Lisäksi lapset eivät muutenkaan maksa kulujaan? Millä oletat taaperon maksavan?

Vierailija
65/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa aina kutsussa mainita- haluan tarjota  sinulle lounaan tai xxx tai xx.  tai tarjoon sulle kahvit.

aina tuo etuliite, niin ei tule kiusallista.

fiksu nainen voisi ruokailun jälkeen  tarjota vaikka muualla jälkiruuan-kahvit, drinkin, oluen.

Vierailija
66/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten kun joskus olet naimisissa ja perheellinen? Et joka kerta vaimon ja lasten syömistä maksa, maksakoot itse?

eri asia perhekulut

Vierailija
67/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa viime vuosien aikana. Näistä yhdet oli kävelytreffit, sitten on muutama lounas ja muutama kahvittelu, kolme brunssia ja loput ovat illalla ravintolassa syömistä. 

Lounastreffeillä kaksi miestä tarjosi minulle, yhden lounaan olen kerran miehelle tarjonnut , kahvittelulla yksi mies tarjosi. Brunssilla kumpikin maksoi omat safkansa ja kerran minä tarjosin, ja ravintola illallisella ehkä n. 8 miestä on halunnut tarjota minulle ja kerran olen tarjonnut miehelle. Eli mun laskujen mukaan n. 20% miehistä oli tarjonnut minulle ensitreffeillä. Eli ainakaan minun kohdallani ei ole yleistä, että mies haluaa tarjota ensitreffeillä.

Vierailija
68/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tilaan lasin vettä ja makkaraperunat, tulee pillulle hintaa  mutta ainahan on maksettava eikös juu.

Vierailija
69/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon, että maksaisin oman osuuteni enkä suostuisi että mies maksaa kaiken. En ole koskaan elänyt tuollaisessa maailmassa jossa mies maksaa ja olen jo lähes 60v.

voi tarjota. kunhan esittää pyytäessä-  että  mä haluun tarjota sulle lounaan   tmsxxxx. silloin homma jo selvillä.  ja fiksu nainen tarjoutuu mm - mennäänkä ens viikolla syömään,   mun vuoro tarjota sitten.

tai voi viedä heti vaikka muualle jaloittelun jälkeen jälkiruokadrinkille- kahville tms kesällä jätskelölle.

Vierailija
70/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vuonna 2025 "viedä naisia ravintolaan". Naisten kanssa mennään ravintolaan ja kumpikin tietysti maksaa omansa.

Vierailija
71/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä ensitreffeillä ravintolaan. Jos naiselle ei synnykään romanttisia tunteita, niin silloin on aikaa, vaivaa ja rahaa hukkaan.

M50

Se alkaa ennen pitkää vaikuttaa treffien ilmapiiriin jo etukäteen, jos toistuvasti joutuu maksamaan ravintolassa tyhjästä. On parempi olla kaukaa viisas, ja ei mene ollenkaan ravintolaan syödään ensitreffeillä. Myöhemmin voi kyllä mennä.

Tyhjästä? Etkö saa annosta vaikka tilaat?

Vierailija
72/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikka on kuollut. Mies tarjoaa tietenkin, mutta nyt puhutaankin ns. normaaleista ihmisistä ja normaalista pariutumisesta, jossa kaksi aidosti toisistaan kiinnostunutta ihmistä tapaa toisensa, mies kutsujana. Jos treffit esim. kahvilassa, kumpikin maksaa omansa. Ei puhuta mistään tinderistä, jossa toisensa löytävät ovat todennäköisesti hyvin epätasapainoisia henkisesti, mm. narsistisesti. Nähty on nämä tinder-miehet, ovat pettämässä vaimoaan tai luonnesairaita.

Vierailija
73/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Tyhjästä? Etkö saa annosta vaikka tilaat?

Mies menee ravintolaan syömään ainoastaan saadakseen itselleen naisen. Muuten mies syö kotona terveellistä lihasta kasvattavaa ruokaa.

Vierailija
74/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen maksaa. Tasa arvostaanhsn ne aina puhuu. Siis maksakoon ateriat. 

Vierailija
75/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Kuten sanottua, jos naisen seura eli ravintoloiti on sinulle "tyhjää" niin pois deittiaplikaatioista ja suoraan only fansiin. Siellä maksat siitä, mitä olet oikeasti vailla.

Deittiappien säännötkin kieltävät pervoilut ja

"Naisen ei pidä lähteä treffeille lainkaan, jos vähänkin epäilee ettei tunne tai tule tuntemaan romanttisia tunteita miestä kohtaan. Näin säästyy valtavasti turhaa vaivaa."

Kukaan nainen ei varmasti viitsi käyttää aikaa ja vaivaa tavata miestä josta hän ei ole yhtään kiinnostunut. Ei se parinkymmenen euron ruoka ole niin mahtava korvaus siitä että varaa aikaa, laittaa itsensä nätiksi, ja käyttää illan tapaamiseen. Mutta varma ei voi kukaan olla etenkään ennen tapaamista - jos tapaamisen ehtona olisi 100% kiinnostus, niin en ainakaan itse voisi koskaan tavata ketään. Sinne treffeillehän mennään nimenomaan selvittämään, tuleeko "romanttisia tunteita" vai ei. 

Vierailija
76/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kommentoivista jämälaarin "miehistä" jotka viettävät aikaansa myös ulinan laudalla saa mieskuvan köyhästä voxraa syövästä syrjäytyneestä in celis tä. Esimerkkinä se hullu joka tapp o i teini-ikäisen ra iskaa malla kotimatkallaan. Ihan oikeasti, täällä pyörii todella jämäaines, ja kommentoi. Se kannattaa pitää mielessä.

Vierailija
77/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En veisi ennestään tuntematonta naista tapaamatta ensin IRL ensitreffeillä ravintolaan, vaan kahville tms. Siis jotain suht' edullista vaihtoehtoa ehdottaisin ja sellaiseen paikkaan, josta kummankin on helppo poistua, jos tuntuu ettei ole 'kemiaa', eikä kiinnosta uudestaan tavata.

Tosin täytyy todella kolahtaa IRL -tapaamisessa, että ehdottaisin naiselle kahville tulemista tms. En siis ole deittisovelluksissa.

Tarjoutuisin tietysti maksamaan jos kutsun, mutta samalla kysyn onko asia OK, vai miten hän haluaa sopia asian.

Enkä lähde sellaiseen, että nainen saisi valita jonkun kalliin ravintolan ja minun sitten pitäisi maksaa hänelle koko ilta, en todellakaan. Tuollainen ehdotus johtaisi siihen, etten halua tavata/trefffata sitä ensimmäistäkään kertaa.

mies

Esimerkki normaalista ihmisestä, kummallekin osapuolelle ja sukupuolelle

Vierailija
78/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Kukaan nainen ei varmasti viitsi käyttää aikaa ja vaivaa tavata miestä josta hän ei ole yhtään kiinnostunut. Ei se parinkymmenen euron ruoka ole niin mahtava korvaus siitä että varaa aikaa, laittaa itsensä nätiksi, ja käyttää illan tapaamiseen. Mutta varma ei voi kukaan olla etenkään ennen tapaamista - jos tapaamisen ehtona olisi 100% kiinnostus, niin en ainakaan itse voisi koskaan tavata ketään. Sinne treffeillehän mennään nimenomaan selvittämään, tuleeko "romanttisia tunteita" vai ei. 

Treffeillä käy paljon ulosotossa olevia naisia, jotka lähtevät treffeille kaikkien miesten kanssa, jotka maksavat naisen virvokkeet.

Vierailija
79/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Treffeillä käy paljon ulosotossa olevia naisia, jotka lähtevät treffeille kaikkien miesten kanssa, jotka maksavat naisen virvokkeet."

Jos törmäät näihin oikeasti paljon, ihan ystävällisesti suosittelen tarkastelemaan millä kriteereillä treffeille etenet. Väitän että nämä ovat aika tietty ihmistyyppi jonka oppii kyllä pääsääntöisesti välttämään, kun viilaa parinvalintakriteereitään. 

Vierailija
80/91 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Treffeillä käy paljon ulosotossa olevia naisia, jotka lähtevät treffeille kaikkien miesten kanssa, jotka maksavat naisen virvokkeet."

Jos törmäät näihin oikeasti paljon, ihan ystävällisesti suosittelen tarkastelemaan millä kriteereillä treffeille etenet. Väitän että nämä ovat aika tietty ihmistyyppi jonka oppii kyllä pääsääntöisesti välttämään, kun viilaa parinvalintakriteereitään. 

Ainoat kriteerini naisen kauneus ja nuoruus. Ja ettei vaadi mieheltä ihan älyttömiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi