Paras (tai edes hyvä) joululahja miehelle?
Minun mies ei osaa toivoa mitään lahjoja. Kun kysyy, hän sanoo aina vain, että ei toivo mitään. Mutta haluaisin kuitenkin antaa jonkin hyvän joululahjan. Kyseessä on noin 50-vuotias mies.
En kuitenkaan odota tähän vastaukseksi mitään listaa, jossa epätoivoisesti yritetään keksiä kaikenlaista partakoneista villasukkiin ja miestentuoksuihin, tai varsinkaan mitään lahjakortteja tai valmiiksi maksettuja elämyksiä. Tuollaisiin pystyn ilman apuakin enkä edes kysyisi, jos nuo olisivat hyviä lahjoja. Eikä myöskään tekoälyspämmejä vastaukseksi, kiitos.
Kuulisin mielelläni vinkkejä miehiltä, jotka ovat saaneet joskus hyvän joululahjan - mikä on ollut paras lahja?
Myös naiset, jotka olette joskus onnistuneet antamaan miehellenne oikeasti hyvän lahjan, kertookahan mikä on ollut onnistunut lahja!
Kommentit (25)
Seuraan. En ole onnistunut mutta jos joku olisi.
Kauhean vaativaa! Miksei voi antaa vain sukkia, kaljaa ja karkkia?
No siis minulle riittäisi saunan jälkeen suihinotto.
M40
Ei me tarvita tai haluta mitään, olisi kiva kun olisi edes päivä vuodessa kun ei kysellä ja vaadita jotain. Itse tykkäisin tuollaisenakin päivänä saada portviinipullon ja vaikkapa villasukat.
Paras saamani lahja on ollut lupa käydä kerran vuodessa vieraissa, mutta aina eri rouvan lemmenluolassa. Nyt olen neljä kertaa käynyt ja aina vaan tuntuu tuttu pillu paremmalta ja paremmalta.
Akkuporakone ja 10 metriä köyttä on aina hyvä lahja. Ja ehkä 46 m pressu.
Vierailija kirjoitti:
Paras saamani lahja on ollut lupa käydä kerran vuodessa vieraissa, mutta aina eri rouvan lemmenluolassa. Nyt olen neljä kertaa käynyt ja aina vaan tuntuu tuttu pillu paremmalta ja paremmalta.
Käykö vaimokin kylillä kullittelemassa?
Tein itse kortin johon tulostin kauniin hiekkarannan kuvan palmuineen ym ja teksi että "ensi syksynä vien sinut tänne."
Makso kyllä hitosti, mut mies ilahtu, kun käydään harvoin missään ja hän ei itse halua sijoittaa rahojaan tommoseen.
Vierailija kirjoitti:
Fleshlight ja liukkaria
Tuo on hyvä joululahja miehille, ei vaimon tarvitse antaa edes sitä yhtä kertaa kuukaudessa.
Joku elämys mistä oikeasti tykkää.Liput lätkämatsiin tms.Jos on sohvspottuniin sitten vaikka hieno olutlasi ja kokoelma erilsia oluita maisteltavaksi.
Huonolle nukkujalle ostin painopeiton. Parin vuoden ajan on kehunut.
Et siis tunne miestäsi ollenkaan.
Naisten elämä pyörii vain naisissa itsessään
Mieheni ei koskaan toivo mitään. Mutta on myös sellainen, ettei ikinä osta itselleen mitään. Ei muka tarvitse, mutta sitten kuitenkin kehuu.
Vuosien varrella olen ostanut älykellon ja vastamelukuulokkeet. Langattoman varavirran ja magneetilla tarttuvan korttikotelon puhelimeen. Kotelon kuulokkeille. Uuden hihnan hajonneen tilalle äkykelloon. Sellaisen pienen man bagin, joka on kätevä matkustaessa, kun mahtuu puhelin, kuulokkeet, passi, huulirasva jne. Nämä noin esimerkiksi. Kaikki tarpeeseen.
Tänä vuonna olen ostanut miehelle juoksuvyön ja siihen pari pulloa (harjoittelee maratonille), uusia boksereita reikäisten tilalle, tietynlaisia sukkia, joita tykkää käyttää, unimaskin ja korvatulpat, kun on lähdössä kavereiden kanssa USAan reissuun alkuvuodesta. Reppua harkitsen vielä, juuri tuota reissua ajatellen, mutta en ole vielä päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei koskaan toivo mitään. Mutta on myös sellainen, ettei ikinä osta itselleen mitään. Ei muka tarvitse, mutta sitten kuitenkin kehuu.
Vuosien varrella olen ostanut älykellon ja vastamelukuulokkeet. Langattoman varavirran ja magneetilla tarttuvan korttikotelon puhelimeen. Kotelon kuulokkeille. Uuden hihnan hajonneen tilalle äkykelloon. Sellaisen pienen man bagin, joka on kätevä matkustaessa, kun mahtuu puhelin, kuulokkeet, passi, huulirasva jne. Nämä noin esimerkiksi. Kaikki tarpeeseen.
Tänä vuonna olen ostanut miehelle juoksuvyön ja siihen pari pulloa (harjoittelee maratonille), uusia boksereita reikäisten tilalle, tietynlaisia sukkia, joita tykkää käyttää, unimaskin ja korvatulpat, kun on lähdössä kavereiden kanssa USAan reissuun alkuvuodesta. Reppua harkitsen vielä, juuri tuota reissua ajatellen, mutta en ole vielä päättänyt.
Laita pakettiin myös kondomeja.
Oma autotalli