Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras (tai edes hyvä) joululahja miehelle?

Vierailija
29.11.2025 |

Minun mies ei osaa toivoa mitään lahjoja. Kun kysyy, hän sanoo aina vain, että ei toivo mitään. Mutta haluaisin kuitenkin antaa jonkin hyvän joululahjan. Kyseessä on noin 50-vuotias mies.

En kuitenkaan odota tähän vastaukseksi mitään listaa, jossa epätoivoisesti yritetään keksiä kaikenlaista partakoneista villasukkiin ja miestentuoksuihin, tai varsinkaan mitään lahjakortteja tai valmiiksi maksettuja elämyksiä. Tuollaisiin pystyn ilman apuakin enkä edes kysyisi, jos nuo olisivat hyviä lahjoja. Eikä myöskään tekoälyspämmejä vastaukseksi, kiitos. 

Kuulisin mielelläni vinkkejä miehiltä, jotka ovat saaneet joskus hyvän joululahjan - mikä on ollut paras lahja? 

Myös naiset, jotka olette joskus onnistuneet antamaan miehellenne oikeasti hyvän lahjan, kertookahan mikä on ollut onnistunut lahja!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma autotalli

Vierailija
2/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan. En ole onnistunut mutta jos joku olisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vaativaa! Miksei voi antaa vain sukkia, kaljaa ja karkkia? 

Vierailija
4/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlight ja liukkaria

Vierailija
5/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis minulle riittäisi saunan jälkeen suihinotto. 

M40

Vierailija
6/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me tarvita tai haluta mitään, olisi kiva kun olisi edes päivä vuodessa kun ei kysellä ja vaadita jotain. Itse tykkäisin tuollaisenakin päivänä saada portviinipullon ja vaikkapa villasukat.

Vierailija
7/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinukke.

Vierailija
8/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras saamani lahja on ollut lupa käydä kerran vuodessa vieraissa, mutta aina eri rouvan lemmenluolassa. Nyt olen neljä kertaa käynyt ja aina vaan tuntuu tuttu pillu paremmalta ja paremmalta. 

Vierailija
9/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkuporakone ja 10 metriä köyttä on aina hyvä lahja. Ja ehkä 46 m pressu.

Vierailija
10/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras saamani lahja on ollut lupa käydä kerran vuodessa vieraissa, mutta aina eri rouvan lemmenluolassa. Nyt olen neljä kertaa käynyt ja aina vaan tuntuu tuttu pillu paremmalta ja paremmalta. 

Käykö vaimokin kylillä kullittelemassa?

Vierailija
11/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse kortin johon tulostin kauniin hiekkarannan kuvan palmuineen ym ja teksi että "ensi syksynä vien sinut tänne." 

Makso kyllä hitosti, mut mies ilahtu, kun käydään harvoin missään ja hän ei itse halua sijoittaa rahojaan tommoseen.

Vierailija
12/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fleshlight ja liukkaria

Tuo on hyvä joululahja miehille, ei vaimon tarvitse antaa edes sitä yhtä kertaa kuukaudessa.

Vierailija
13/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku elämys mistä oikeasti tykkää.Liput lätkämatsiin tms.Jos on sohvspottuniin sitten vaikka hieno olutlasi ja kokoelma erilsia oluita maisteltavaksi.

Vierailija
14/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolle nukkujalle ostin painopeiton. Parin vuoden ajan on kehunut.

Vierailija
15/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti. 

Vierailija
17/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis tunne miestäsi ollenkaan. 

Naisten elämä pyörii vain naisissa itsessään

Vierailija
18/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partakone

Vierailija
19/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei koskaan toivo mitään. Mutta on myös sellainen, ettei ikinä osta itselleen mitään. Ei muka tarvitse, mutta sitten kuitenkin kehuu.

Vuosien varrella olen ostanut älykellon ja vastamelukuulokkeet. Langattoman varavirran ja magneetilla tarttuvan korttikotelon puhelimeen. Kotelon kuulokkeille. Uuden hihnan hajonneen tilalle äkykelloon. Sellaisen pienen man bagin, joka on kätevä matkustaessa, kun mahtuu puhelin, kuulokkeet, passi, huulirasva jne. Nämä noin esimerkiksi. Kaikki tarpeeseen.

Tänä vuonna olen ostanut miehelle juoksuvyön ja siihen pari pulloa (harjoittelee maratonille), uusia boksereita reikäisten tilalle, tietynlaisia sukkia, joita tykkää käyttää, unimaskin ja korvatulpat, kun on lähdössä kavereiden kanssa USAan reissuun alkuvuodesta. Reppua harkitsen vielä, juuri tuota reissua ajatellen, mutta en ole vielä päättänyt. 

Vierailija
20/34 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei koskaan toivo mitään. Mutta on myös sellainen, ettei ikinä osta itselleen mitään. Ei muka tarvitse, mutta sitten kuitenkin kehuu.

Vuosien varrella olen ostanut älykellon ja vastamelukuulokkeet. Langattoman varavirran ja magneetilla tarttuvan korttikotelon puhelimeen. Kotelon kuulokkeille. Uuden hihnan hajonneen tilalle äkykelloon. Sellaisen pienen man bagin, joka on kätevä matkustaessa, kun mahtuu puhelin, kuulokkeet, passi, huulirasva jne. Nämä noin esimerkiksi. Kaikki tarpeeseen.

Tänä vuonna olen ostanut miehelle juoksuvyön ja siihen pari pulloa (harjoittelee maratonille), uusia boksereita reikäisten tilalle, tietynlaisia sukkia, joita tykkää käyttää, unimaskin ja korvatulpat, kun on lähdössä kavereiden kanssa USAan reissuun alkuvuodesta. Reppua harkitsen vielä, juuri tuota reissua ajatellen, mutta en ole vielä päättänyt. 

Laita pakettiin myös kondomeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän