Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär pitäisi hakea kaupungilta puolen yön aikaan. Mies meni TAAS nukkumaan, ei ikinä kysy kumpi valvoo

Vierailija
28.11.2025 |

Samalla tavalla ulkoisti lastenhoidon aina minulle kun lapset oli pieniä. Ei edes pidä puhelimessa ääniä päällä. Entä jos teinillä olisi joku hätä?

Kommentit (217)

Vierailija
81/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ja isänä täytyy sanoa etä jo totta niin todella eriskummallista touhua. Päinvastoin, luulisi häntä kiinnostavan tyttären hakeminen, etenkin kun toi touhu kartsalla on nykyään mitä on.

Hieno mies sinulla, ei mulla muuta lisättävää.

Voi olla vaikka sun kaveris. Ja kun hän kertoo oman puolensa asioista, näet asian toisin. Älä ala haukkumaan ihmistä kun et mistään mitään tiedä.

Olen eri, mutta mikä asia puolustaa tuollaista, ettei isää kiinnosta oman lapsensa kuskaaminen ja on jo ihan pikkulapsiaikanakin sysännyt äidin vastuulle? Alkoholismi? 

Vierailija
82/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi se taas kerran on naisen tehtävä organisoida ja muistuttaa miestä että lapsi on senkin lapsi. Eikö miestä jaksa oma-aloitteisesti mikään kiinnostaa. 

Niin tyttö sopi äitinsä kanssa asiasta, kukaan ei puhunut miehelle mitään ennen kuin pitäisi startata auto ja lähteä hakemaan kakaraa 100km päästä.

Kyllä normi isä lapsensa tarvittaessa hakee mistä vain ja milloin vain jos tarve vaatii. 

Miksi mies hakisi kun äiti on reissusta sopinut puhumatta miehen kanssa sanaakaan?

Eiköhän äippä itse kykene hakemaan sen siinä missä mieskin. Ei mies ole mikään taksipalvelu jota käytetään kun naista ei huvitakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
84/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoi taksin maksavan 70 euroa, eli lapsi ( ikä?) on 25-30 km päässä kotoaan.

Miksi ap ei lähde hakemaan lastaan paikasta minne ajaa n. 20 minuutissa ja miksi on päästänyt

lapsensa tuonne jos hakumatkasta tulee avioero? Ai niin, marttyyri pitää olla.

Miksi mies ei lähde? 

Vierailija
85/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ja isänä täytyy sanoa etä jo totta niin todella eriskummallista touhua. Päinvastoin, luulisi häntä kiinnostavan tyttären hakeminen, etenkin kun toi touhu kartsalla on nykyään mitä on.

Voi olla vaikka sun kaveris. Ja kun hän kertoo oman puolensa asioista, näet asian toisin. Älä ala haukkumaan ihmistä kun et mistään mitään tiedä.

Olen eri, mutta mikä asia puolustaa tuollaista, ettei isää kiinnosta oman lapsensa kuskaaminen ja on jo ihan pikkulapsiaikanakin sysännyt äidin vastuulle? Alkoholismi? 

Miten se ettei äitiä kiinnosta vaan se sysää asiat miehen vastuulle olisi jotenkin parempi?

Onko nainen alkoholisti?

Vierailija
86/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi se taas kerran on naisen tehtävä organisoida ja muistuttaa miestä että lapsi on senkin lapsi. Eikö miestä jaksa oma-aloitteisesti mikään kiinnostaa. 

Niin tyttö sopi äitinsä kanssa asiasta, kukaan ei puhunut miehelle mitään ennen kuin pitäisi startata auto ja lähteä hakemaan kakaraa 100km päästä.

Kyllä normi isä lapsensa tarvittaessa hakee mistä vain ja milloin vain jos tarve vaatii. 

Miksi mies hakisi kun äiti on reissusta sopinut puhumatta miehen kanssa sanaakaan?

Eiköhän äippä itse kykene hakemaan sen siinä missä mieskin. Ei mies ole mikään taksipalvelu jota käytetään kun naista ei huvitakkaan.

Koska lapsi menee aina etusijalle eikä ärsyttävän kumppanin toimet vaikuta siihen. T. toinen iskä

Vierailija
87/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut lapsilleni, että minulle saa aina soittaa ja tulen hakemaan mistä tahansa. Muutamia kertoja olen käynytkin, vaikka harvoin he ovat myöhään missään olleet ja yleensä tulevat bussilla tai muilla kyydeillä. 

Minulle aikoinaan isä sanoi samalla tavalla,  mutta kun soitin, niin hän oli jo ottanut olutta. Äidillä ei ajokorttia ollut. 

Vierailija
88/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko matkaa? Pyydä tulemaan taksilla. Mies maksaa.

Ei teinejä, varsinkaan tyttöjä, voi enää laittaa taksiin. Liian vaarallista. 

Vierailija
89/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se ettei äitiä kiinnosta vaan se sysää asiat miehen vastuulle olisi jotenkin parempi?

Onko nainen alkoholisti?

Äiti tekeekin ilmeisesti näin aina eikä isä koskaan, jos nyt ap:n tarinaa lukee.

Vierailija
90/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu, kun sanot miehelle hyvissä ajoin, että hän hakee tänään Leenu-Liinun kaupungilta klo 24

No mun piti tuossa kymmenen aikoihin kysyä että mites tehdään mutta herra veteli jo pelkissä kalsareissaan sikeitä 🙎

Ap

Etkö tosiaan näe omassa käytöksessäsi mitään ongelmaa? 

Naaraat eivät näe asiaa noin. Naaraissa ei koskaan ole mitään vikaa.

Vierailija
91/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ap kertoi, että on yksin sopinut tyttären kanssa? En löytänyt sellaista kommenttia. Linkkaatko.

Vierailija
92/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoi taksin maksavan 70 euroa, eli lapsi ( ikä?) on 25-30 km päässä kotoaan.

Miksi ap ei lähde hakemaan lastaan paikasta minne ajaa n. 20 minuutissa ja miksi on päästänyt

lapsensa tuonne jos hakumatkasta tulee avioero? Ai niin, marttyyri pitää olla.

Miksi mies ei lähde? 

Koska mies nukkuu ja naaras ei ole puhunut miehelle asiasta mitään. Naaras vain kiukuttelee tällä miesvihapalstalla.

Vierailija
93/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lapsi menee a

MIten lapsi menee etusijalle kun naaras ei ole puhunut asiasta mitään?

Vierailija
94/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa melkoiselta urheilulta päästää teinit "kaupungille" omine nokkineen näinä aikoina.  On sitä järkevämpiäkin tapoja viettää aikaa kavereiden kanssa.

Vierailija
95/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti tekeekin ilmeisesti näin aina eikä isä koskaan, jos nyt ap:n tarinaa lukee.

Kun ap:n tarinaa lukee, ymmärtää ettei mies ole ko. järjestelystä illan osalta edes tietoinen. Nainen ajatteli kertoa miehelle tulevasta hakukeikasta hieman ennen sen tapahtumista, mutta miespä oli jo lepäämässä.

Miksi mies tarvitsee niin paljon unta että on perjantaina jo ennen kymmentä valmis petiin... ei se ainakaan viinaan menevältä vaikuta. Ennemmin tulee mieleen työstressi. Onkohan nainen edes töissä. Kantaako hän vastuuta perheyksikön toimeentulosta, vai onko kaikki kaadettu miehen niskaan.

Vierailija
96/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ap kertoi, että on yksin sopinut tyttären kanssa? En löytänyt sellaista kommenttia. Linkkaatko.

Hän suunnitteli kertovansa miehelle asiasta kymmenen aikaan.

Mikäli miehen kanssa olisi sovittu noudosta, se tuskin tarvitsis asiaa tietoonsa kymmeneltä samana iltana.

Vierailija
97/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos teinillä olisi hätä, eikö hän osaa soittaa äidilleen?

Vierailija
98/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eipä tästä mitään, minä ulkoista itseni tästä parisuhteesta kun tämä nuorinkin muuttaa omilleen.

Ap

Ainoa oikea päätös itsellesi. Mies kun elelee jo nyt sinkkuna.

Moni mies elää suhteessa kuin poikamies, en ymmärrä naisia, jotka tyytyvät moiseen. 

Vierailija
99/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu, kun sanot miehelle hyvissä ajoin, että hän hakee tänään Leenu-Liinun kaupungilta klo 24

No mun piti tuossa kymmenen aikoihin kysyä että mites tehdään mutta herra veteli jo pelkissä kalsareissaan sikeitä 🙎

Ap

Onko kello 22 samana iltana sinusta "hyvissä ajoin" ?

Vierailija
100/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän suunnitteli kertovansa miehelle asiasta kymmenen aikaan.

Mikäli miehen kanssa olisi sovittu noudosta, se tuskin tarvitsis asiaa tietoonsa kymmeneltä samana iltana."

Millainen isä ei huomaa tyttärensä olevan poissa ja menee nukkumaan varmistamatta asiaa? Minun puolisoni kävi AINA toivottamassa lapsillele hyvää yötä. Outo mies ap:llä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän