Tytär pitäisi hakea kaupungilta puolen yön aikaan. Mies meni TAAS nukkumaan, ei ikinä kysy kumpi valvoo
Samalla tavalla ulkoisti lastenhoidon aina minulle kun lapset oli pieniä. Ei edes pidä puhelimessa ääniä päällä. Entä jos teinillä olisi joku hätä?
Kommentit (217)
Kaikkea sitä onkin! Mun mies ja lasteni isä haki heidät mistä vaan ja milloin vaan möykkäämättä sen enempää. Yleensä kaveritkin pääsivät siinä samalla koteihinsa.
Lapsia kannattaakin tehdä vain hyvien miesten kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siat pitäisi olla jo suolaliemessä näin lähellä joulua.
Onneksi palstalla ei ole miesvihaa.
Onneksi palstalle ei ole miesviha provoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä onkin! Mun mies ja lasteni isä haki heidät mistä vaan ja milloin vaan möykkäämättä sen enempää. Yleensä kaveritkin pääsivät siinä samalla koteihinsa.
Kaikkeen sitä ihmiset uskookin.
Tietenkin kumpikin hakee. Kyllä meillä kumpikin kuskaa myös harrastuksiin. Sopikaa ihmiset asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko menet kanssa nukkumaan ja laitat kellon herättämään tai sitten menet itse nukkumaan ennen kuin mies ehtii ja muistutat, että hän käy hakemassa lapsen. Tulevia kertoja varten siis.
Tämä!
Koska naiset eivät kykene kommunikoimaan miehelle ajoissa että lapsukaisen kanssa on sovittu että se on myöhään radalla Kareemin ja Abdullahin kanssa, ja se ei välttämättä pysty kävelemään joten se pitää hakea kotiin. Nainen, jonka kanssa asiasta sovittiin ei aio lastaan hakea, vaan hän ulkoistaa asian miehelleen jolla ei ole tapauksesta mitään tietoa.
Mieskö ei huomaa, että lapsi ei ole kotona? Eikä tule mieleen ajatella tai kysyä, että missä hän on?
Eiköhän tuo mies ole jo henkisesti eronnut puolisostaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko matkaa? Pyydä tulemaan taksilla. Mies maksaa.
Se mikä on pois mieheltä on pois myös vaimolta.
Vierailija kirjoitti:
Jouluna tiputat pommin: ero. Siinä saa rykiä tortunmurut kurkussa, että kuuliko oikein. Tulee tietysti yllätyksenä hänelle kuten tavallista.
Mies on jo henkisesti eronnut. Voipi olla jopa helpotus.
Niin miksi se taas kerran on naisen tehtävä organisoida ja muistuttaa miestä että lapsi on senkin lapsi. Eikö miestä jaksa oma-aloitteisesti mikään kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei AP! Miksi sun mies aikoinaan edes halusi lapsia, jos höbyö ei kiinnosta olla niiden kanssa? Kirjoitit, että hän ulkoisti lastenhoidon sinulle jo silloin kun lapset oli pieniä
Ap teki klassisen... "ehkäisy petti"
Miksi miehet eivät ehkäise? Siksikö, jotta voivat uhriutua, kun ehkäisy pettää? Jos mieskin olisi käyttänyt ehkäisyä, mitään raskautta ei olisi. Haluaako mies siis lapsia, koska ei vaivaudu ehkäisemään?
Osa miehistä on typeryksiä, ja ne ovatkin ainoita joiden kanssa naiset onnistuvat saamaan lapsia.
Fiksu mies pitää huolen siitä ettei porsiminen ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂. Just näin.
Onneksi teidät kalkkunat lahdattiin jo kiitospäivän kunniaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi palstalla ei ole miesvihaa.
Onneksi palstalle ei ole miesviha provoja.
Joita ei poisteta, ja spermaviemärit viettävät näissä taas viikonlopun haukkuen miehet.
Tässäkin ketjussa nimitellään sioiksi aivan surutta.
Se on miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kumpikin hakee. Kyllä meillä kumpikin kuskaa myös harrastuksiin. Sopikaa ihmiset asioista.
Ei, vaan minä päätän koska miehen tulee hakea kakara paikasta johon olen hänet päästänyt.
-ap
Mies sitä, mies tätä. Tyypillistä naisen ulinaa. Kasvata pallit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko menet kanssa nukkumaan ja laitat kellon herättämään tai sitten menet itse nukkumaan ennen kuin mies ehtii ja muistutat, että hän käy hakemassa lapsen. Tulevia kertoja varten siis.
Tämä!
Koska naiset eivät kykene kommunikoimaan miehelle ajoissa että lapsukaisen kanssa on sovittu että se on myöhään radalla Kareemin ja Abdullahin kanssa, ja se ei välttämättä pysty kävelemään joten se pitää hakea kotiin. Nainen, jonka kanssa asiasta sovittiin ei aio lastaan hakea, vaan hän ulkoistaa asian miehelleen jolla ei ole tapauksesta mitään tietoa.
Mieskö ei huomaa, että lapsi ei ole kotona? Eikä tule mieleen ajatella tai kysyä, että missä hän on?
Mies kun alkaa kyselemään, nainen ottaa ikävän asenteen ja tiuskii lyhytsanaisia vastauksia ja haukkuu miehen epäluuloiseksi gestapo-kuulustelijaksi.
Miehet oppivat yleensä että antaa paskan olla, nainen kertoo jos kokee tarpeelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi se taas kerran on naisen tehtävä organisoida ja muistuttaa miestä että lapsi on senkin lapsi. Eikö miestä jaksa oma-aloitteisesti mikään kiinnostaa.
Niin tyttö sopi äitinsä kanssa asiasta, kukaan ei puhunut miehelle mitään ennen kuin pitäisi startata auto ja lähteä hakemaan kakaraa 100km päästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä spermaviemäri et hakenut niitä?
Miesten kannattaa tehdä lapsia vain hyvien naisten kanssa, ei näiden palstailijoiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tyttö sopi äitinsä kanssa asiasta, kukaan ei puhunut miehelle mitään ennen kuin pitäisi startata auto ja lähteä hakemaan kakaraa 100km päästä.
Kyllä normi isä lapsensa tarvittaessa hakee mistä vain ja milloin vain jos tarve vaatii.
Vierailija kirjoitti:
No, eipä tästä mitään, minä ulkoista itseni tästä parisuhteesta kun tämä nuorinkin muuttaa omilleen.
Ap
Tyypillinen suomalaisen avioliiton surullinen kaava.
Toinen tekee asioita ajattelemattomuuttaan ja itsekkyyttään. Asioista ei tietenkään keskustella vaan pikemmin mahdollistetaan omalla käytöksellä, marttyroidaan hiljaa ja punotaan omaa juonta. Toinen ei tajua mistään mitään, ei muuta mitään, kun kaikkihan on hänen näkökulmastaan hyvin. Ei tule mieleenkään asettua toisen asemaan. Toinen jatkaa marttyrointia ja uhriutumista, kaunaa kertyy, jo kosketus inhottaa.. Toista ei voi sietää enää. Ja sitten kärvistellään "lasten takia". Lopulta lähdetään ja toiselle tulee kaikki yllätyksenä. Mistään ei kommunikoida, mitään ei yritetä. AJOISSA.
Oppiipahan mokoma! Itsessä ei ollut mitään vikaa - tietenkään.
Perus.
😂😂😂😂😂😂. Just näin.