Tytär pitäisi hakea kaupungilta puolen yön aikaan. Mies meni TAAS nukkumaan, ei ikinä kysy kumpi valvoo
Samalla tavalla ulkoisti lastenhoidon aina minulle kun lapset oli pieniä. Ei edes pidä puhelimessa ääniä päällä. Entä jos teinillä olisi joku hätä?
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, kun sanot miehelle hyvissä ajoin, että hän hakee tänään Leenu-Liinun kaupungilta klo 24
No mun piti tuossa kymmenen aikoihin kysyä että mites tehdään mutta herra veteli jo pelkissä kalsareissaan sikeitä 🙎
Ap
Etkö tosiaan näe omassa käytöksessäsi mitään ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko menet kanssa nukkumaan ja laitat kellon herättämään tai sitten menet itse nukkumaan ennen kuin mies ehtii ja muistutat, että hän käy hakemassa lapsen. Tulevia kertoja varten siis.
Tämä!
Koska naiset eivät kykene kommunikoimaan miehelle ajoissa että lapsukaisen kanssa on sovittu että se on myöhään radalla Kareemin ja Abdullahin kanssa, ja se ei välttämättä pysty kävelemään joten se pitää hakea kotiin. Nainen, jonka kanssa asiasta sovittiin ei aio lastaan hakea, vaan hän ulkoistaa asian miehelleen jolla ei ole tapauksesta mitään tietoa.
Mieskö ei huomaa, että lapsi ei ole kotona? Eikä tule mieleen ajatella tai kysyä, että missä hän on?
Mies kun alkaa kyselemään, nainen ottaa ikävän asenteen ja tiuskii lyhytsanaisia vastauksia ja haukkuu miehen epäluuloiseksi gestapo-kuulustelijaksi.
Miehet oppivat yleensä että antaa paskan olla, nainen kertoo jos kokee tarpeelliseksi.
Höpö höpö. Mies huomaa, että lapsi ei ole kotona, ottaa kännykän käteen, lähettää lapselle viestin: Missä olet? Jos lapsi ei vastaa, soittaa hänelle.
Ei se lapsi ole mikään paska, eikä pelkästään äitinsä vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, kun sanot miehelle hyvissä ajoin, että hän hakee tänään Leenu-Liinun kaupungilta klo 24
No mun piti tuossa kymmenen aikoihin kysyä että mites tehdään mutta herra veteli jo pelkissä kalsareissaan sikeitä 🙎
Ap
Jos nukkui jo tuohon aikaan, niin varmaan siihen on syynsä. Miksi on väsynyt? Onko ollut pitkä päivä, onko herännyt aikaisin? Onko sairautta?
Me ei tiedetä mitään teidän perheen elämästä, mutta moni täällä haukkunut miehen maanrakoon. Sulla on oma vastuusi tässä kuviossa. Käyttäydy kuin aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Ens kerralla kun teini on menossa jonnekin, sano että kysy isältä kyytiä. Helppoa.
Näin. Sanot että saat toki mennä mutta vain sillä ehdolla että isäsi lupaa hakea sinut.
Vierailija kirjoitti:
Hei AP! Miksi sun mies aikoinaan edes halusi lapsia, jos höbyö ei kiinnosta olla niiden kanssa? Kirjoitit, että hän ulkoisti lastenhoidon sinulle jo silloin kun lapset oli pieniä
Nyt kun luet ap:n kommentteja, kuinka luotettavana pidät häntä antamaan objektiivista tietoa?
Itse en luota tuohon marttyyriin ollenkaan.
Alaikäisellä ei ole mitään konkreettista tarvetta hillua nykymaailmassa kaupungilla viikonloppuna puoleen yöhön.
Miksei voi tulla bussilla? Itsekin tulin aina. Viimeisen kerran taisin saada vanhemmiltani kyydin ekalla luokalla, sen jälkeen aina julkisilla kaikkialle. Miksi nykyajan lapsista kasvatetaan tämmöisiä?
Vierailija kirjoitti:
Joko menet kanssa nukkumaan ja laitat kellon herättämään tai sitten menet itse nukkumaan ennen kuin mies ehtii ja muistutat, että hän käy hakemassa lapsen. Tulevia kertoja varten siis.
Ei näin
Vaan asioista KESKUSTELLAAN. Ei näpäytetä, ei opeteta..
Ei ihme että täällä on niin surkeeta porukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällinen ulkomaalaistaustainen taksikuski tuo sen kotiin
Kokemusta rikkaampana
Tai rikastusta kokeneempana.
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi se taas kerran on naisen tehtävä organisoida ja muistuttaa miestä että lapsi on senkin lapsi. Eikö miestä jaksa oma-aloitteisesti mikään kiinnostaa.
Yleensä se joka on lapsen menoista sopinut, informoi toista. Näin meillä. Aina se joka tietää, kertoo toiselle. Miksei voisi sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi se taas kerran on naisen tehtävä organisoida ja muistuttaa miestä että lapsi on senkin lapsi. Eikö miestä jaksa oma-aloitteisesti mikään kiinnostaa.
Yleensä se joka on lapsen menoista sopinut, informoi toista. Näin meillä. Aina se joka tietää, kertoo toiselle. Miksei voisi sanoa?
Toinen on jo mennyt nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos olis toisinpäin, hirvee vinkuminen, että miksei mies voi kertoa jos tietää missä tytär on. Miksi sitä pitäis kysyä erikseen?!?! Taas joutuu metatöihin, kun pitää selvittää..
Ei näissä mies voita koskaan.
Miehenä ja isänä täytyy sanoa etä jo totta niin todella eriskummallista touhua. Päinvastoin, luulisi häntä kiinnostavan tyttären hakeminen, etenkin kun toi touhu kartsalla on nykyään mitä on.
Hieno mies sinulla, ei mulla muuta lisättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen on jo mennyt nukkumaan.
KYMMENELTÄ! Miksei voinut sanoa vaikka heti kun lapsi lähti? 🤣
Mutta tämä on tätä. Itsessä ei ole koskaan mitään vikaa. Mehän ei tiedetä, vaikka mies tekis raskasta vuorotyötä ja ap makais kotona. Nuo marttyyrikuningattaret osaa kyllä uhriutua
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ja isänä täytyy sanoa etä jo totta niin todella eriskummallista touhua. Päinvastoin, luulisi häntä kiinnostavan tyttären hakeminen, etenkin kun toi touhu kartsalla on nykyään mitä on.
Hieno mies sinulla, ei mulla muuta lisättävää.
Voi olla vaikka sun kaveris. Ja kun hän kertoo oman puolensa asioista, näet asian toisin. Älä ala haukkumaan ihmistä kun et mistään mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
a) missä metsässä asutte?
b) miksi huolehdittava heiluu kaupungilla, jos ei ole vielä sen ikäinen että selviää itse?
c) kun on hätä ja raiskataan, uhri ei ehdi apuja kotoa soitella
"Metsässä" asuminen on noin muuten kyllä miljoona kertaa parempaa kuin kaupungilla.
Ap kertoi taksin maksavan 70 euroa, eli lapsi ( ikä?) on 25-30 km päässä kotoaan.
Miksi ap ei lähde hakemaan lastaan paikasta minne ajaa n. 20 minuutissa ja miksi on päästänyt
lapsensa tuonne jos hakumatkasta tulee avioero? Ai niin, marttyyri pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko matkaa? Pyydä tulemaan taksilla. Mies maksaa.
Miten käy humalaisen teinitytön taksissa yöaikaan Helsingissä?
Vierailija kirjoitti:
Alaikäisellä ei ole mitään konkreettista tarvetta hillua nykymaailmassa kaupungilla viikonloppuna puoleen yöhön.
Samaa mieltä, yleensä se tyhmyys tiivistyy mitä myöhempään mennään ja päihtymys lisääntyy, ja sitä mukaa vaarat.
Työt keskeytyi siksi aikaa, kun lapsi kavereineen piti saada kotiin. Yli 1 000€:n kassaa/yö ehti viikonloppuna ajamaan siltikin. Sovittuun aikaan ei muita kyytejä otettu ja nuoret tiesivät, että aika on se, mkkä sovittiin.