Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär pitäisi hakea kaupungilta puolen yön aikaan. Mies meni TAAS nukkumaan, ei ikinä kysy kumpi valvoo

Vierailija
28.11.2025 |

Samalla tavalla ulkoisti lastenhoidon aina minulle kun lapset oli pieniä. Ei edes pidä puhelimessa ääniä päällä. Entä jos teinillä olisi joku hätä?

Kommentit (217)

Vierailija
21/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siat pitäisi olla jo suolaliemessä näin lähellä joulua. 

Onneksi palstalla ei ole miesvihaa

Vierailija
22/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu, kun sanot miehelle hyvissä ajoin, että hän hakee tänään Leenu-Liinun kaupungilta klo 24

No mun piti tuossa kymmenen aikoihin kysyä että mites tehdään mutta herra veteli jo pelkissä kalsareissaan sikeitä 🙎

Ap

Et taida olla kovin proaktiivinen henkilö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin viimeinen bussi lähtee klo 21.30. En koskaan saanut viettää iltaa myöhempään ellei kaverin luota järjestynyt yöpaikka. Usein järjestyikin. Hotellikin tuli usein taksimatkaa halvemmaksi.

Ihmeen säätöä siellä säädetään.

Vierailija
24/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se siellä tekee ja miksei järjestä itse kyytejään, vaan juoksuttaa vanhempia?

Vierailija
25/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta (ja niin vieraalta) tuntuu kun vanhempi suostuu hakemaan isompaa lastaan myös yöllä menoistaan! Meillä ei olisi tullut kuuloonkaan, äiti julisti aina kovaan ääneen että minä en ainakaan rupea valvomaan ja kuskaamaan, kerrankin oli niin vihainen kun joutui arkena vähän ennen yheksää illalla hakemaan minut teatterista, jonne lukion äikän kurssin puolesta menimme. 

Vierailija
26/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Miksi sun mies aikoinaan edes halusi lapsia, jos höbyö ei kiinnosta olla niiden kanssa? Kirjoitit, että hän ulkoisti lastenhoidon sinulle jo silloin kun lapset oli pieniä 

Vierailija
27/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi puoliyö nyt niin myöhään ole. Ehtisit itsekin siinä vaikka tunnin parin torkut ottaa. Ja tuskin noita hakuja joka vkl on. Nauttikaa, että teillä on vielä yksi kotona kenestä voitte huolehtia. N66

Vierailija
28/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko matkaa? Pyydä tulemaan taksilla. Mies maksaa.

Huhut kertovat että naiset tienaavat itse rahansa vuonna 2025 eivätkä tarvitse miestä mihinkään.

Vierailija
29/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu, kun sanot miehelle hyvissä ajoin, että hän hakee tänään Leenu-Liinun kaupungilta klo 24

No mun piti tuossa kymmenen aikoihin kysyä että mites tehdään mutta herra veteli jo pelkissä kalsareissaan sikeitä 🙎

Ap

Tuliko sinulle yllätyksenä että tyttäresi on kavereillaan yötä myöten?

Mitäs pidät jos mies kello 17 istahtaa pöytään ja kysyy mitä teit ruoaksi, kun sinä kuvittelit että mies hoitaa aterian.

Vierailija
30/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei AP! Miksi sun mies aikoinaan edes halusi lapsia, jos höbyö ei kiinnosta olla niiden kanssa? Kirjoitit, että hän ulkoisti lastenhoidon sinulle jo silloin kun lapset oli pieniä 

Mikä on höbyö?

Vierailija
31/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko menet kanssa nukkumaan ja laitat kellon herättämään tai sitten menet itse nukkumaan ennen kuin mies ehtii ja muistutat, että hän käy hakemassa lapsen. Tulevia kertoja varten siis.

Vierailija
32/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap teki klassisen... "ehkäisy petti"

Vierailija
33/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla kun teini on menossa jonnekin, sano että kysy isältä kyytiä. Helppoa.

Vierailija
34/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja suusi ei jostain syystä auennut kun hän alkoi vetäytyä makuuhuoneeseen? Tai silloin kun tytön iltamenoihin annettiin lupa? 

Vierailija
35/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siat pitäisi olla jo suolaliemessä näin lähellä joulua. 

Onneksi palstalla ei ole miesvihaa

Sioistahan tuossa oli kyse!

Vierailija
36/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko menet kanssa nukkumaan ja laitat kellon herättämään tai sitten menet itse nukkumaan ennen kuin mies ehtii ja muistutat, että hän käy hakemassa lapsen. Tulevia kertoja varten siis.

Tämä!

Koska naiset eivät kykene kommunikoimaan miehelle ajoissa että lapsukaisen kanssa on sovittu että se on myöhään radalla Kareemin ja Abdullahin kanssa, ja se ei välttämättä pysty kävelemään joten se pitää hakea kotiin. Nainen, jonka kanssa asiasta sovittiin ei aio lastaan hakea, vaan hän ulkoistaa asian miehelleen jolla ei ole tapauksesta mitään tietoa.

Vierailija
37/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja suusi ei jostain syystä auennut kun hän alkoi vetäytyä makuuhuoneeseen? Tai silloin kun tytön iltamenoihin annettiin lupa? 

Älä naurata, tuohan vaatisi metatyötä

Vierailija
38/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko matkaa? Pyydä tulemaan taksilla. Mies maksaa.

Maksaa n. 70 € 😬

Ap

Ihan ok hinta. Hädin tuskin oppirahat miehelle.

Vierailija
39/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap teki klassisen... "ehkäisy petti"

Miksi miehet eivät ehkäise? Siksikö, jotta voivat uhriutua, kun ehkäisy pettää? Jos mieskin olisi käyttänyt ehkäisyä, mitään raskautta ei olisi. Haluaako mies siis lapsia, koska ei vaivaudu ehkäisemään?

Vierailija
40/217 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eipä tästä mitään, minä ulkoista itseni tästä parisuhteesta kun tämä nuorinkin muuttaa omilleen.

Ap

Girl power.💪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän