Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppisen miehen jatkuvat "kaksimielisyydet"

Vierailija
07.10.2024 |

Tapasin pari kuukautta sitten miehen, joka on muuten oikeasti tosi mukava, huomioonottava yms. mutta keksii _jatkuvasti_ jotain kaksimielistä aivan täysin arkisista asioista kesken täysin normaalin keskustelun kuin joku 15-vuotias! Ikää on kuitenkin yli 30. Ei haittaisi yhtään, jos nämä kaksimielisyydet liittyisi minuun, mutta jos sanon näkeväni kaveriani saattaa sanoa että "no ehkä pääset syliin ;)" ja saattaa keksiä jopa lemmikeistäni jotain. Olen yrittänyt sanoa kauniisti että en pidä näitä vitsejä hauskoina, olen yrittänyt olla noteeraamatta vitsejä, olen yrittänyt jatkaa aiheesta puhumista ikään kuin mies olisi sanonut jotain oikeasti aiheeseen liittyvää.. Ja silti jutut vaan jatkuu. Mulla on oikeasti alkanut tulla jo jopa fyysisesti huono olo noista jutuista, enkä ymmärrä mistä ne kumpuaa kun mies on muuten siis oikeasti todella mukava ja tullaan hyvin juttuun. Onko minulla muuta vaihtoehtoa kuin ilmoittaa miehelle että olen huumorintajuton tiukkapipo ja tämä oli tässä?

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto on ilmoittaa miehelle, että hän on huumorintajuton pelle ja tämä oli tässä.

Vierailija
2/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa nyt että tää oli tässä kuin koettaa ritkua vuosikausia. Ei se ukko siitä muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti jaksatko kuunnella noita juttuja joka päivä jos alatte vakavampaan suhteeseen? Luultavasti ne alkavat silloin tuntua entistä ärsyttävämmiltä ja samalla koko ihminen ällöttävämmältä. Itse en ainakaan jaksaisi.

Vierailija
4/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tuskin se itsekkään jaksaa tollasta tosikkoa.

Vierailija
5/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susta ois hirveen hauska vitsi jos mies, vastauksena siihen että kerron ostaneeni sipsipussin, vastaa "kohta kissat saa kuunnella kun voihkit nautinnosta"?

Vierailija
6/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta ois hirveen hauska vitsi jos mies, vastauksena siihen että kerron ostaneeni sipsipussin, vastaa "kohta kissat saa kuunnella kun voihkit nautinnosta"?

Missä kohtaa tuossa on se vitsi? Jos se tuollasia laukoo niin tuntuu vähän siltä että valitsit sekundatuotteen.

M

Vierailija
7/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta voit ap lukea tulevaisuutesi, jos jäät tuohon suhteeseen:

https://www.vauva.fi/keskustelu/2892041/naimisissa-pellen-kanssa-en-jak…

Vierailija
8/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jatkuu läpi elämän. Muutaman kymmenen vuoden kuluttua alatte muistuttaa toisianne ja latelet sujuvasti samantasoista juttua.

Vierailija
9/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on ilmoittaa miehelle, että hän on huumorintajuton pelle ja tämä oli tässä.

Kolmas vaihtoehto on ilmoittaa miehelle, että olen huumorintajuton pelle ja tämä oli tässä.

Vierailija
10/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti noin tyhmä? 🙄 Miekkonen yrittää vajaaälyisen "vitseillään" kertoa sinulle mitä sinusta haluaa. Eli s e k s i ä . Yrittää pukea sen surkeiksi "vitseiksi",  koska ei halua sanoa suoraan, eikä myöskään halua sinun kuvittelevan, että on VAKAVISSAAN KIINNOSTUNUT. Kun ei ole.

Vierailija
11/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, kuulostaa raskaalta. Toisaalta tekisi mieli sanoa, että yritä vielä sanoa suoraan, ei kauniisti. Toisaalta neuvoin kuuri aikuista tytärtä luottamaan ns gut feelingiin, alitajuntaa kannattaa uskoa, kun se yrittää jotain kertoa. Sinun alitajuntasi karjuu jo, siitä inhon tunne. Ette vaan sovi yhteen. -eri

Vierailija
12/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa tuossa on se vitsi? Jos se tuollasia laukoo niin tuntuu vähän siltä että valitsit sekundatuotteen.

M

Kiitos kun sanoit tämän ääneen, just tämä mun piti kuulla. Jotenkin sitä vaan niin sokeutuu kun ihminen on muuten niin mukava, mut kai se todellisuus käy ilmi tällaisissa asioissa.

Vierailija
13/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi itse tuommoista tyyppiä kuunnella. Tuollaiset tyypit on yksinkertaisia, eikä niillä ole henkisellä puolella juurikaan mitään annettavaa. Keskusteluyhteydessäkään noiden tyyppien kanssa ei ole kehumista, pahenee ajan kanssa kun tulevat tutummiksi ja kun vanhenevat. 

Vierailija
14/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen on poika.

Vierailija
15/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi itse tuommoista tyyppiä kuunnella. Tuollaiset tyypit on yksinkertaisia, eikä niillä ole henkisellä puolella juurikaan mitään annettavaa. Keskusteluyhteydessäkään noiden tyyppien kanssa ei ole kehumista, pahenee ajan kanssa kun tulevat tutummiksi ja kun vanhenevat. 

Puit sanoiksi sen mikä eniten häiritsee! Tosi vaikea saada aikaan normaalia keskustelua, kun tuo jatkuvasti kääntää jutut tällaisiksi.

..nyt kun kuuntelee itseään niin miettii miten edes antoi tällaiselle mahdollisuuden :D

Vierailija
16/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon. Miksi haluaisit kaverisi syliin? Ja kuka heittää jostain lemmikeistä kaksimielistä juttua?! Kuulostaa joltain pervolta.

Vierailija
17/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, kuulostaa raskaalta. Toisaalta tekisi mieli sanoa, että yritä vielä sanoa suoraan, ei kauniisti. Toisaalta neuvoin kuuri aikuista tytärtä luottamaan ns gut feelingiin, alitajuntaa kannattaa uskoa, kun se yrittää jotain kertoa. Sinun alitajuntasi karjuu jo, siitä inhon tunne. Ette vaan sovi yhteen. -eri

Kiitos.

Vierailija
18/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Kiitos kun sanoit tämän ääneen, just tämä mun piti kuulla. Jotenkin sitä vaan niin sokeutuu kun ihminen on muuten niin mukava, mut kai se todellisuus käy ilmi tällaisissa asioissa.

Nyt kuulet jo ääniä? 

Vierailija
19/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukahauskat tyypit on pahinta laatua. Eivät kestä samaa huulta itselleen päin yhtään eivätkä kestä jos toisella on oikeasti hauskempi juttu. Ne haluaa olla framilla, its showtime baby.

Jatka matkaa. Ei noita tyyppejä jaksa kukaan selväjärkinen. 

Vierailija
20/180 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän taitaa kirjoittaa Aihe vapaalla, jossa todella moni juttu muutetaan henkisest 15-vuotiaiden miesten mielessä kikkelijutuiksi?

Noloa ja ällöttävää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi