Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälin naisia, joilla on alle tuhannen euron käsilaukku

Vierailija
28.11.2025 |

En kehtaisi liikkua julkisilla

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkoitatko nyt maksuhäiriöisten pissisten suosimia kalliimpia laukkuja? Ne on säälittäviä, vuittonit sun muut. Rumia useimmat, varsinkin jos on näkyviä logoja niin yöks. Ei jaksa kiinnostaa, mieluummin kannan kirppislaukussa tai repussa tavarat ja säästyvät rahat sijoitan sekä matkustelen. 

Vierailija
62/78 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Porschessa tavarat ja mukana pelkkä lompsa. Säälin sinua kun et käytä Porschea käsilaukkuna

😆😆😂😆😄😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on palvelija, joka kantaa tarvaroitani puolestani, sekä luonnollisesti autonkuljettaja, joka kuljettaa minut Rolls Roycellani minne vain haluan. Ulkomaille mennessä valitsen yksityiskoneeni, ettei tarvitse kulkea rahvaan kanssa tavallisilla reittilennoilla.

Vierailija
64/78 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pieni olan yli "laukku", koko n. 21 14, ja sinne mahtuu puhelin, muutama satasen seteli ja pari pankki- ja luottokorttia, joissa sisältöä, sekä henkilökortti. Laukku on vahvaa kangasmateriaalia, ulkomailta ostettu vuosia sitten ja siitä asti käytössä. Olen pessyt sen muutaman kerran. 

Mulla nuo on taskussa tai mersussa

Vierailija
65/78 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan sama kunhan ei ole marimekko🤮

Vierailija
66/78 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIhän tuohon hintaan saa edes kunnon narutoppia.

Vierailija
67/78 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun laukkuni maksoi 2900 euroa. ;)

Vierailija
68/78 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sääli on sairautta

Vierailija
69/78 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin ihmisiä jotka ovat riittävän hölmöjä ostaakseen yli tonnin laukun.

Vierailija
70/78 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli mua! Mä kuljen julkisilla, en erota 2,5 euron laukkua 2500 euron laukustanenlä ymmärrä edes hävetä kumpaakaan. Säälin otan mieluummin bursiitista, onpa tylsää olla kun ei pääs liikkeelle. 😡

Vierailija
71/78 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä mietin, että puuttuuko näiltä ja muilta elämässään statuksella törsäileviltä sisäisesti elämästään jotain?

Itse tienaan 60ke vuodessa, mutta auton tehtävään riittää 20v tonnin vehje. Vanhemmilla on varallisuutta reilusti yli miljoona, mutta heilläkin autona palvelee 2004 Avensis.

Toki on omistusasunnot jne tjsp ja sijoituksia, mutta minkä helkutin takia irrottaisin sijoituksista rahaa ostaakseni uuden auton? korvaako uudesta autosta saatava "hyvä mieli" sen "pahan mielen" , jonka vähintään 20-30ke menettäminen aiheuttaa. Epäilen.

Minä taas en ymmärrä, miksi rahaa pitää haalia, ei toisi itselleni mitään iloa sijoituksissa tai tileillä makaamassa. Sen verran on kiva olla, ettei tarvitse elää kädestä suuhun, mutta vanhalla autolla en ajelisi ihan mukavuussyistä. Merkkilaukkuja tai vaatteita en osta merkin itsensä takia, mutta kyllä vaikkapa laadukkaat retkeilyvaatteet ovat hintansa arvoiset. Se, mitä muut ajattelevat, ei kiinnosta yhtään, viihdyn enimmäkseen omissa oloissani enkä ole somessakaan, joten hankinnoistani ei juuri kukaan edes tiedä. 

Mulle ne sijoituksissa makaavat rahat todellakin tuo iloa. Ne takaa, että voin tehdä vain itseäni kiinnostavia töitä eikä tarvitse stressaantua turhaan, vaikka pitäisi vaihtaa työpaikkaa. Ne takaa, että pääsen lääkärille, kun tarvitsee päästä. Ne takaa, että mulla on riittävät tulot eläkkeellä. Ja jos käy niin, että en näitä rahoja koskaan tarvitsisi, niin ne jää minun lapsilleni ja helpottaa heidän elämäänsä.

Vierailija
72/78 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käytä käsilaukkua ollenkaan. Enkä liiku julkisilla.

En minäkään... mulla on kuljettaja! Sen kustantaa kaupunki...läl läl lää!

Vierailija
73/78 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin säälin kaikkia naisia, joilla on käsilaukku. Olisi tylsää raahata sitä mukanaan.

Ihan turhaan säälit. On huomattavasti kätevämpää kuljettaa tavaroita laukussa kuin housujen ja takin taskuissa. Mulla on ainakin mukana muutakin kuin lompakko, avaimet ja puhelin. Mulla on aina mukana aurinkolasit kotelossa, avaava astmalääke. Pieni pussukka missä hammastikkuja, kynsiviila, kynsisakset, särkylääkkeitä ja pampula. Nessuja, liina silmälaseja varten, silmälasien puhdistamiseen kosteita liinoja, pikkuhousunsuojia, siteitä, huulirasva, käsirasva. Työpaikan avaimet on omassa nipussa ja laukun sivutaskussa. Joskus on laukussa myös puhelinta varten matkalaturi. 

Vierailija
74/78 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kalliit laukuthan just tekee naisesta hölmön näköisen. Se laukku huutaa, että olen etuoikeutettu, koska kannan ylihinnoiteltua säkkiä mukanani saadakseni huomiota ja mielikuvan siitä, että olen oikein rahakaskin.

Vierailija
75/78 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat ja käsilaukut tuo mukanaan vain ongelmia, perempi olla ilman ja vältellä molempia. Aloittajan kaltaista sosiaalista hyväksyntää hakeva laukkupelle saa rypeä säälittävässä ahdistuksessaan, jos ei tuota tajua. 

Vierailija
76/78 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti säälit sitten ihan kunnolla kanssa, eli 24/7/365. Sääli täyttäköön ajatuksesi aina ja ikuisesti!

Vierailija
77/78 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, omistatko asunnon? 

Vierailija
78/78 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin naisia joilla ei ole muuta kuin kallis käsilaukku ja sillä pitää leijua...