Säälin naisia, joilla on alle tuhannen euron käsilaukku
Kommentit (78)
En tiedä mitä kanniskelisin käsilaukussa niin en sellaista omista. Tarvin myös 2 kättä niin en viitsi joutavaa laukkua kantaa turhaan mukanani.
Ei tarvi sääliä. Mulla on hevonen ja se syö tollasen tonnin laukun kuukaudessa.
Jo on hupsua meininkiä lukea näitä, toisaalta hauskaa..kiitos vaan.
Minä säälin ap:ta ajatellessani, mitä hän on joutunut tekemään käsilaukkunsa eteen.
Minulla on pieni olan yli "laukku", koko n. 21 14, ja sinne mahtuu puhelin, muutama satasen seteli ja pari pankki- ja luottokorttia, joissa sisältöä, sekä henkilökortti. Laukku on vahvaa kangasmateriaalia, ulkomailta ostettu vuosia sitten ja siitä asti käytössä. Olen pessyt sen muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pieni olan yli "laukku", koko n. 21 14, ja sinne mahtuu puhelin, muutama satasen seteli ja pari pankki- ja luottokorttia, joissa sisältöä, sekä henkilökortti. Laukku on vahvaa kangasmateriaalia, ulkomailta ostettu vuosia sitten ja siitä asti käytössä. Olen pessyt sen muutaman kerran.
21 kertaa 14
Hyvä kun kerrot. Ei taida olla sinulla kauan. Vai aiotko varastaa sen porukalla kiinni käyden?
Mun käsilaukkurahat kasvaa sijoituksissa 🤩
Säälin naisia keille laukku on joku statusymboli, ja yleensä se on sitä niille keillä ei oikeasti edes ole statusta :D
Mun 500 euron laukku on säilynyt uudenveroisena yli kymmenen vuotta ja eiköhän tuo loppuelämän käyttökelpoisena säily. Nykyään en kyllä maksaisi noin paljon laukusta kun kaikessa laatu huonontunut mutta oli se ihan ok ostos kun ajaton malli ja hyvänä säilynyt.
Ap tuskin olet laukkua itse maksanut, jos maksoit niin taisi rahat tulla reittä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä on provo tai sitten joku on oikeasti tyhmä. Minua lähinnä huvittaa nuo pienipalkkaiset naiset, joiden on laitettava vähät rahansa johonkin kalliiseen merkkilaukkuun tai muuhun merkkikamaan, jota voi sitten sopivasti vilautella somekuvissa. Vielä nolompaa on se, että ostattaa sen parempipalkkaisella miehellään, kuten eräs liikeyhteyksistä tuttu mies kertoi vaimostaan.
Merkkilaukut ovat kuulemma sijoituksia. Itse sijoitan kyllä ihan muuhun kuin käsilaukkuihin joita minulla kyllä on mutta ei mitään tonnin saati kalliimpia. Kestävä ja kaunis käsilaukku saa olla ihan oman mielen iloksi mutta mikään statussymboli se ei minulle ole.
Mikä sen tonnin laukun funktio on? Arvostan enemmän sitä tonnia osakesalkussa kuin laukkua esittelykappaleena olalla.
Toisaalta mulla on kyllä tonnin laukku, mutta se on harrastuksen takia. Eikä oo mikään käsilaukku.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mietin, että puuttuuko näiltä ja muilta elämässään statuksella törsäileviltä sisäisesti elämästään jotain?
Itse tienaan 60ke vuodessa, mutta auton tehtävään riittää 20v tonnin vehje. Vanhemmilla on varallisuutta reilusti yli miljoona, mutta heilläkin autona palvelee 2004 Avensis.
Toki on omistusasunnot jne tjsp ja sijoituksia, mutta minkä helkutin takia irrottaisin sijoituksista rahaa ostaakseni uuden auton? korvaako uudesta autosta saatava "hyvä mieli" sen "pahan mielen" , jonka vähintään 20-30ke menettäminen aiheuttaa. Epäilen.
Minä taas en ymmärrä, miksi rahaa pitää haalia, ei toisi itselleni mitään iloa sijoituksissa tai tileillä makaamassa. Sen verran on kiva olla, ettei tarvitse elää kädestä suuhun, mutta vanhalla autolla en ajelisi ihan mukavuussyistä. Merkkilaukkuja tai vaatteita en osta merkin itsensä takia, mutta kyllä vaikkapa laadukkaat retkeilyvaatteet ovat hintansa arvoiset. Se, mitä muut ajattelevat, ei kiinnosta yhtään, viihdyn enimmäkseen omissa oloissani enkä ole somessakaan, joten hankinnoistani ei juuri kukaan edes tiedä.
Olisi varaa ostaa helposti yli 100 kpl tuollaista laukkua, mutta mieluummin pidän rahat tuottavissa sijoituksissa kuin käytän ne johonkin tuollaiseen turhuuteen.
Säälin naisia, joilla ei ole kunnon yliopistotutkintoa ja hyvää työpaikkaa, joten itsetuntoa nostetaan jollakin kuolleen eläimen nahasta tehdyllä "trendilaukulla". Pahimmassa tapauksessa miehen selkänahasta revitty.
Oikeasti rikkaat eivät halua näyttää logoja vaatteissaan tai asusteissaan. Sehän on nousukasmaistakin.
Vierailija kirjoitti:
Tonnin käsilaukun omaavat eivät liiku julkisilla.
Miksi ihmeessä eivät? Ei tonnin laukku niin suuri ostos ole, että se tarkoittaisi, että rahaa on rajattomasti. Itse en ikinä ostaisi autoa, vaikka rahaa ja korttikin on, mieluummin keskityn matkustaessa muuhun kuin ajamiseen. Jos olisin tarpeeksi rikas, ajaisin useammin taksilla, mutta eipä siinäkään mitään järkeä metroreitin varrella liikkuessa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Säälin naisia, joilla ei ole kunnon yliopistotutkintoa ja hyvää työpaikkaa, joten itsetuntoa nostetaan jollakin kuolleen eläimen nahasta tehdyllä "trendilaukulla". Pahimmassa tapauksessa miehen selkänahasta revitty.
Oikeasti rikkaat eivät halua näyttää logoja vaatteissaan tai asusteissaan. Sehän on nousukasmaistakin.
Ja minä säälin niitä, joiden itsetunto on koulutuksesta ja tittelistä kiinni. Omassa elämässäni ihan muut asiat ovat tärkeitä ja töissä käyn vain rahoittaakseni elämäni, joka ei aineellisesti ole kummoinen, mutta onni tulee rakkaista ihmisistä ja riittävästä vapaa-ajasta.
Säälin naisia jotka kulkevat julkisilla. Mulla on jagge.
Säälin naisia, joilla on tuhannen euron käsilaukku. Tai edes satojen eurojen.