Säälin naisia, joilla on alle tuhannen euron käsilaukku
Kommentit (78)
Ei ole ensimmäistäkään käsilaukkua. Ei kannata sääliä. Tonnin käsilaukkuun olisi varaa, mutta kun habitus muuten on vuodenajasta riippuen akselilla t-paita ja shortsit -- pilkkihaalari niin ei se oikein mene noiden asujen kanssa. Käytännön syistäkään en ole tarvinnut niin mikäs tässä.
Mulla ei oo käsilaukkua ollenkaan. 😱
Ostan mielummin jotain kestävää ja ekologista kuin merkin perusteella.
Onneksi mulla ei ole käsilaukkua :D
Onpahan ikioma helvetinpunainen auto ja iso velaton asunto, toinen perittynä ja remontoituna.
Ap, mä säälin sua. Sulla ei ole elämää, ei kavereita, ei laukkua, ei autoa.
Tosi järkevää omistaa tonnin käsilaukku jos joutuu liikkua julkisilla!
Kuljen julkisilla, minulla on reppu, ei ensimmäistäkään käsilaukkua. Mulle on ihan yks'lysti sun tai kenenkään sääli, ihan vapaasti saat sääliä, provo.
Vierailija kirjoitti:
Säälin naisia, jotka ostavat itsetuntoa ja hyväksyntää itselleen käsilaukulla.
sanos muuta. tulee joku kempparintäti mieleen, joka tärkeänä kertoo asiakkaalleen lääkärintakki päällä jonkun voiteen emulgoivasta vaikutuksesta.
Voisin ostaa useammankin tonnin tai kalliimman käsilaukun mutta en halua. Saat silti sääliä minua, ihan vapaasti, jos saat siitä jotain tyydytystä.
Säälin naaraita joilla ei ole varaa Lidl muovikassiin. Niitä varastellaankin naaraiden toimesta.
Mäkään en kehtaa liikkua julkisilla.
Minua hävettäisi kulkea yli 1000 € laukun kanssa, vaikka rahaa on. Näin olemme erilaisia.
Työskentelen kehitysavun ja humanitaarisen kriisiavun parissa. Muun muassa Sudanin, Syyrian ja Ukrainan kriiseissä. Voiko ap tajuta, että suhteellisen harvalla niissä kriiseissä elävillä on min 1000 euron laukku? Voiko.?
Toivottavasti tämä on provo tai sitten joku on oikeasti tyhmä. Minua lähinnä huvittaa nuo pienipalkkaiset naiset, joiden on laitettava vähät rahansa johonkin kalliiseen merkkilaukkuun tai muuhun merkkikamaan, jota voi sitten sopivasti vilautella somekuvissa. Vielä nolompaa on se, että ostattaa sen parempipalkkaisella miehellään, kuten eräs liikeyhteyksistä tuttu mies kertoi vaimostaan.
Tonnin käsilaukun omaavat eivät liiku julkisilla.
Mun vaimo laittaa kalliin käsilaukun aina kaupungilla halvan kassin sisään. Turha viestiä ympäristölle, että täällä voisi olla jotain varastettavaa.
Minun käsilaukku maksoi kymppitonnin. Eikä tarvitse julkisilla kulkea kun sillä käsilaukulla pääsee ajamaan. Kauppakasseinakin tuollaiset tunnetaan, hyvin mahtuu avaimet, lompakko, ostokset ja itseni lisäksi koko perhe mukaan.
Kyllä niitä tonninkin käsilaukkuja välillä on myynnissä, että kun oikeanlaisen ap ostat niin ei tarvitse sinunkaan julkisilla enää kulkea 👍
Minulla on kolme yli tonnin käsilaukkua, mutta en viitsi käyttää niitä.