Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi DNA-/isyystestit eivät ole pakollisia aina, kun vauva syntyy?

Vierailija
28.11.2025 |

Suomessa ainakin 1-2% lapsista kasvaa perheessä, jossa isä on eri kuin biologinen isä. Joissain maissa luku on jopa 30%.

Lapsellakin on oikeus tietää kuka on oikea isä jotta saa tietää piilevät sairausriskit suvusta. Totuutta piilotteleva äiti toimii lapsen edun vastaisesti.

Jos synnytysosastoilla annettaisiin 1-2% tapauksissa äideille VÄÄRÄ VAUVA mukaan kotiin, alkaisiko äiditkin vaatia pakollista DNA-testiä? Sehän olisi sensaatiouutinen ja kohu, ja miten asiaan täytyy heti puuttua.

Moni ongelma ratkeaisi jos kaikki vauvat DNA-testattaisiin joko raskausaikana, tai heti syntymän jälkeen, jolloin isä olisi heti selvillä. Kuka voisi vastustaa ideaa joka hyödyttää kaikkia osapuolia...? Kuka häviää kun totuus on kaikkien tiedossa?

Kommentit (2324)

Vierailija
2141/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut valita se nainen paremmin? Tuo kertoo enemmän sinusta kuin mistään muusta.

En ole aloittaja, ja valitsin oikein hyvän naisen. Silti teetin DNA-testin molemmista lapsistamme. En epäillyt vaimoani uskottomuudesta, mutta halusin olla varma, että lapsemme ovat minun. Kyllä se antoi mielenrauhaa. 

Hienoa, teit siis juuri niin kuin valtaosa ketjun naisista on kehottanut. Jos mietityttää, sitä varten ne testit on keksitty.

Vierailija
2142/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua vastuuta elämästä,sixei testejä tehdä

Eikö miehet voisi itse ottaa vastuuta ehkäisystään, siittiösoluistaan ja isyystesteistään?

Miesten kehollista itsemääräämisoikeutta rajoitetaan lainsäädännöllä. Naisilla on keinonsa.

Niin, sillä samalla lainsäädännöllä, millä rajoitetaan myös naisen kehollista itsemääräämisoikeutta. Onko sinulla jotain uutta sanottavaa aiheesta?

On.

Nainen ei tarvitse tuota koska hänellä on toiset keinot ratkaista sama ongelma.

Ne toiset keinot voisi kieltää tai laittaa samat ehdot kuin sterissä. Ehkäpä sitten alkaisi kiinnostaa eikä asenne olisi tuollainen  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut valita se nainen paremmin? Tuo kertoo enemmän sinusta kuin mistään muusta.

En ole aloittaja, ja valitsin oikein hyvän naisen. Silti teetin DNA-testin molemmista lapsistamme. En epäillyt vaimoani uskottomuudesta, mutta halusin olla varma, että lapsemme ovat minun. Kyllä se antoi mielenrauhaa. 

Oletko kertonut tuosta vaimollesi?

Vierailija
2144/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kyllähän jokainen mies voi kertoa naiselle ennen lapsen tekoa, että hei tehdään sitten dna testi kun lapsi syntyy.

Näin juuri se kannattaa tehdä, ennenkuin asia on ihan käsillä. Pelisäännöt selviksi. 

Tai nainen voi kertoa ennakkoon ettei missään nimessä halua että asiaa testataan. Miehelle tuo voi olla "tietysti se testataan, miksi edes ilmoittaa asiasta koska se on itsestään selvää"

Miksi edes aloittaa parisuhde, jos toiseen ei luota? Itse mieluummin jatkan sinkkuna kuin olen miehen kanssa, jota minun täytyy epäillä asiasta x tai y.

Kuten miehet nykyään tekevätkin. He eivät aloita parisuhdetta, eivät edes haaveile sellaisesta.

Nainen ei ole muuta kuin terveydellinen ja taloudellinen riski miehelle.

Vierailija
2145/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et epäillyt vaimoasi uskottomuudesta, mutta et ollut varma että lapset ovat sinun? Uskot ilmeisesti neitseelliseen sikiämiseen?

Vierailija
2146/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi syntyy avoliittoon, niin isä käy ihan erikseen tunnustamassa sen lapsen omakseen ja niin halutessa myös DNA testi otetaan lapsen synnyttyä. En ihan ymmärrä mitä tämä riehuja täällä riehuu. 

Entä jos ei synny?

Ihan samoin kuin silloinkin, kun pari ei ole naimisissa ja asuu erillään. Mikä tuossa on inulle epäselvää?

Lapsi on automaattisesti naisen puolison. Ei siinä mitään kysellä.

Nainen myös ottaa eron sillä sekunnilla kun mies teettää testit.

<

Jokainen mies on mahdollisesti raiskaaja. Mikä tässä on epäselvää? Jos sulle tarjotaan karkkeja joista yksi on myrkyllinen, niin otatko muka sen riskin? On se jumalauta kun pitää yksinkertaisia asioita teille peniksen omaaville apinoille rautalangasta vääntää.

Ja jokainen nainen on mahdollisesti pettävä emakko joka tekee lapset toiselle miehelle. Mikä tässä on epäselvää? Jos sulle tarjotaan karkkeja joista yksi on myrkyllinen, niin otatko muka sen riskin? On se jumalauta kun pitää yksinkertaisia asioita teille kohdullisille naaraille rautalangasta vääntää.

Vierailija
2147/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua vastuuta elämästä,sixei testejä tehdä

Eikö miehet voisi itse ottaa vastuuta ehkäisystään, siittiösoluistaan ja isyystesteistään?

Miesten kehollista itsemääräämisoikeutta rajoitetaan lainsäädännöllä. Naisilla on keinonsa.

Eli sen vuoksi, että 50 vuotta sitten päätettiin että et voi ottaa vasektomiaa 14-vuotiaana, et voi käyttää kondomia, olla naimatta ympäriinsä etkä teettää isyystestiä jos mieltä vaivaa epäily? Onko mitään, mistä katsot voivasi ottaa itse vastuun?

Poistetaan oikeutenne aborttiin.

Voithan käyttää pillereitä ja vaatia miestä käyttämään kumia.

Ota sinäkin vastuuta kun kerran vasektomian tekeminen ei sitä olisi.

Vierailija
2148/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on merkitystä? Noinhan naiset ovat ketjussa kehoittaneet toimimaan.

-eri

Vierailija
2149/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun tulos: yksi incelli ei halua parisuhdetta tai lapsia, koska naiset on kieroja. 

Selvä. Ehkä parempi kaikille niin. 

Oliko nyt oikeasti niin kova henkinen hätä, että piti 100 sivua siitä kirjoittaa? Ehkä sitten oli. 

Täähän on oikein uutisia! Incelli ei pidä naisista.

Onkohan se joku muu mielenterveyden häiriö, että siitä pitää tehdä näin iso numero. Narsismia? 

Vierailija
2150/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et epäillyt vaimoasi uskottomuudesta, mutta et ollut varma että lapset ovat sinun? Uskot ilmeisesti neitseelliseen sikiämiseen?

Siis oletin, että vaimoni ei ole pettänyt. Mutta 100% varmastihan sitä ei voi tietää. Halusin kuitenkin 100% varmuuden siitä, että lapsemme ovat minun, sillä myöhemmin isyydestä ei enää pääse irti, vaikka osoittautuisi, että lapset ovatkin biologisesti jonkun muun. Mitenköhän tämän nyt selittäisi niin, että sinäkin ymmärtäisit. En myöskään epäile naapureitani tai heidän vieraitaan varkaiksi, mutten silti jätä asuntomme ovea auki, kun lähden kotoa. 

Vierailija
2151/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, miksi aiheuttaisin turhaa draamaa?

Vierailija
2152/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, vois tän trollialoituksen jo poistaa. Länsimaiden rappiota ajavat trollit esittävät täällä miestä ja naista ja ollaan niin urosta ja niin naarasta ja kaikki on ihan just sellaisia kuin minä sanon ja kaikki miehet ja kaikki naiset ja jankuti jankuti jaa 

Onneksi tätä soopaa ei varmaan kukaan enää lue. Kaikki vähänkään järkevät argumentit meni jo kauan sitten. 

Vierailija
2153/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletin, että vaimoni ei ole pettänyt. Mutta 100% varmastihan sitä ei voi tietää. Halusin kuitenkin 100% varmuuden siitä, että lapsemme ovat minun, sillä myöhemmin isyydestä ei enää pääse irti, vaikka osoittautuisi, että lapset ovatkin biologisesti jonkun muun. Mitenköhän tämän nyt sel

Toivottavasti vaimosi on asentanut suhun jonkun seurantalaitteen. Et taida itse olla kykeneväinen uskollisuuden, jos tollaset asiat pyörii päässä. 

Jos multa olisi tollasia testejä pyydetty, niin olisin ottanut eron välittömästi. 

Vierailija
2154/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aina sitä vaan ei voi säädellä mieleen tulevia ajatuksiaan. Vaikka älyllisesti tietää, että asiassa ei ole järkeä, eikö pidä sitä todennäköisenä, niin testaa silti. Jos mies maksaa tuon omasta pussistaan, niin ei minusta mikään ongelma. Jos minun mieheni testaa meidän lapsemme, hän voi niin tehdä (on ehkä jo tehnytkin)? 

Vierailija
2155/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletin, että vaimoni ei ole pettänyt. Mutta 100% varmastihan sitä ei voi tietää. Halusin kuitenkin 100% varmuuden siitä, että lapsemme ovat minun, sillä myöhemmin isyydestä ei enää pääse irti, vaikka osoittautuisi, että lapset ovatkin bi

Toivottavasti vaimosi on asentanut suhun jonkun seurantalaitteen. Et taida itse olla kykeneväinen uskollisuuden, jos tollaset asiat pyörii päässä. 

Jos multa olisi tollasia testejä pyydetty, niin olisin ottanut eron välittömästi. 

Kuvaa täydellisesti naaraiden asennetta. Kiitos.

sp-tautien testaus on tosi ok! Lisäksi mies voi aina olla rais kaaja, ei voi luottaa!

Naaras, ikuinen uhri ja aina täydellinen ihminen.

Vierailija
2156/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kyllähän jokainen mies voi kertoa naiselle ennen lapsen tekoa, että hei tehdään sitten dna testi kun lapsi syntyy.

Näin juuri se kannattaa tehdä, ennenkuin asia on ihan käsillä. Pelisäännöt selviksi. 

Tai nainen voi kertoa ennakkoon ettei missään nimessä halua että asiaa testataan. Miehelle tuo voi olla "tietysti se testataan, miksi edes ilmoittaa asiasta koska se on itsestään selvää"

Miksi edes aloittaa parisuhde, jos toiseen ei luota? Itse mieluummin jatkan sinkkuna kuin olen miehen kanssa, jota minun täytyy epäillä asiasta x tai y.

Kuten miehet nykyään tekevätkin. He eivät aloita parisuhdetta, eivät edes haaveile sellaisesta.

Nainen ei ole muuta

"Taloudellinen riski". Ole huoleti, ei kukaan ole sun 20000€ vuositulojen perässä. Miesten narsismi ja suuruuden kuvitelmat on kyllä pirun hupaisaa.

Vierailija
2157/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

97 % tuomituista seksuaalirikollisista Suomessa vuonna 2023 oli miehiä. 

Sp-tautien testaus raskausaikana on syntymättömän lapsen terveydenhoitoa, ei äidin. Turha tänä aikana kärsiä helposti lääkittävistä sairauksista, jotka voivat aiheuttaa sikiölle sokeutta tai muita vakavia epämuodostumia. 

Oliko vielä muuta? 

Vierailija
2158/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten miehet nykyään tekevätkin. He eivät aloita parisuhdetta, eivät edes

"Taloudellinen riski". Ole huoleti, ei kukaan ole sun 20000€ vuositulojen perässä. Miesten narsismi ja suuruuden kuvitelmat on kyllä pirun hupaisaa.

Komeaa tämä naaraiden projisointi. Hupaisaa tosiaan

Vierailija
2159/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sp-tautien testaus raskausaikana on syntymättömän lapsen terveydenhoitoa, ei äidin. Turha tänä aikana kärsiä helposti lääkittävistä sairauksista, jotka voivat aiheuttaa sikiölle sokeutta tai muita vakavia epämuodostumia. 

Oliko vielä muuta? 

95% vauvansa tappaneista oli naisia.

Pitäisikö lapset ottaa huostaan välittömästi?

No niin, tulihan se katkeran ukon olkiukko sieltä! Tunteella pitää kaikkeen reagoida, tyypillistä mieskäytöstä.

eri

Vierailija
2160/2324 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vielä muuta? 

95% vauvansa tappaneista oli naisia.

Pitäisikö lapset ottaa huostaan välittömästi?

Mitä sä mussutat? Ensin itket, että miehet syyllistetään seksuaalirikoksista, vaikka 97 % tuomituista tekijöistä on miehiä. 

Sen jälkeen siirryt lapsenmurhaajiin. Et pysy edes aiheessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi