Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketaan, "Miehen tulee olla 180 cm tai yli, sporttinen (mutta ei bodari) , tulot kuussa yli 5000 euroa, lapseton, ei saa olla kalju"

Vierailija
28.11.2025 |

"Haluan tavismiehen, joka on 180 cm tai yli, sporttinen (mutta ei bodari) , tulot kuussa yli 5000 euroa, lapseton, ei saa olla kalju."

Tein kahvitaukoni viihteeksi ja matemaattiseksi harrasteeksi nopean laskelman, miten paljon haettuja miehiä on miehistä noin yleensä, jos ei huomioida miehen ikää tai siviilisäätyä.

*180cm tai yli => siis 50% miehistä

*sporttinen, ei mikään bodari => ei tästä mitään tietoa ole, mutta ollaan avokätisiä ja sanotaan 50%

*tulot yli 5000 euroa kuussa => poikkeuksellisen hyvätuloinen siis, eli luokkaa 10% ja alle

*ei lapsia => jostain kuulin, että kolmannes miehistä on lapsettomia, joten 33%

*ei saa olla kalju => muistaakseni puolta miehistä koskettaa kaljuuntuminen, joten 50%

Ja sitten lasketaan: 0,5 x 0,5 x 0,1 x 0,33 x 0,5 => 0,004125 => 0,4% suomalaisista miehistä täyttää vaaditun mitan, eli jos oikein laskin niin yhteensä 277 kpl, jos ei huomioida ikää tai siviilisäätyä. Oletin, että suomalaisia on 5,6 miljoonaa, ja heistä puolet miehiä eli 2,8 miljoonaa kappaletta.

Jos mukaan otetaan vain tietty ikäluokka ja heistäkin vain sinkut, laskee tarjolla olevien miesten määrä vielä huomattavasti lisää. Sokerina pohjalla muistetaan, että miehen pitää vielä olla halukas sitoutumaan juuri tähän naiseen. Perstuntumalta heitän, että lukumäärällisesti liikutaan reilusti joissakin kymmenissä miehissä koko valtakunnassa.

Siitä vain "tavismiestä" etsimään, kun epäonnistumisen todennäköisyys on 99,6%. ;)

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä naiset. Itse 1.69 siisti kroppa , käyn säännöllisesti salilla. Pitkät paksut vaaleat hiukset ja rypytön iho .Vitivalkoiset hampaat vieläkin vaikka olen eläkkeellä. 

Miehet jotka minua ihailevat ovat useimmiten noin 50 . Ikävä ottaa ikäkeskustelu. 

Että mikään täti en ole enkä tule olemaan. 

Vierailija
42/52 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pituutta 186 ja painoa 90kg ja sporttinen, hiukset päässä, tulot 100k vuodessa, mutta mulla lapsi, toki aikuinen jo. Eli en kelpaa.

Yksinkö sen lapsen sait? Mihin kadotit lapsen äidin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen elämäni aikana tavannut varmasti kymmeniä tuhansia miehiä, osan toki vain vilaukselta. Silti vain 2-3 on herättänyt mielenkiinnon niin, että olen voinut kuvitella olevani parisuhteessa hänen kanssaan. Yhden kanssa pariuduin, eikä minun ole tarvinnut koskaan jossitella, että löytyisikö jostain parempaa.

Siinäpä oikea suomalainen prinsessa, jolla on narsistinen persoonallisuushäiriö.

Haluatko sinä puolisoksi naisen, jolle kelpaa kuka tahansa ja joka sitten koko ajan etsii, josko löytyisi joku nykyistä parempi?

Tinder perustuu just tuohon. Voi löytyä joku, mutta silti ajatellaan et löytyiskö vielä parempi. Kun etsitään liian täydellistä vaikka ei itsekään ole täydellinen. Valikoidaan kuin kaupan hedelmäosastolla. 

Vierailija
44/52 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään oikeaa, elävää aikuista naista joilla olisi tuollaiset kriteerit. Voihan sitä olkiukkolaskelmia tehdä vaikka minkälaisia jos sillä aikansa saa kulumaan. 

Vierailija
45/52 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki muut vaatimukset nollautuu kyllä mikäli vuositulot ovat pitkälle yli kuusinumeroiset ja omaisuus seitsemän numeroinen.

Vierailija
46/52 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt lähde heittämään oletuksia yllä esitettyjen laskelmien todenmukaisuudesta, mutta jäi kiinnostamaan, mikä oli tämän aloituksen pointti? Ensinnäkin kenen tämä esitetty vaatimus-/toivelista on? Kai se riippuu omistakin ominaisuuksista, millaista kumppania on realistista havitella.

Toiseksi, hakeehan kumppania tällä hetkellä myös sir Benjamin, 79, jonka toivenainen on alle 59 vuotias, yli 167 cm, kelpo lisääntyjä, osaa ampua haulikolla, pitää paritanssista sekä Backgammon-lautapelistä, omaa hallinnollisia taitoja, ei ole valtiosta, jonka nimi alkaa I-kirjaimella ja jonka lipussa on vihreää, ynnä muuta. Sir Benjamin ajattelee, että hänellä on tarjota jotain vastineeksi ja kumppani voi näillä kovilla kriteereillä löytyä. Jos ei löydy, niin sir Benjamin tekee itse sitten päätöksen joko tyytyä parittomuuteen tai alentaa vaatimuksiaan. Minä totesin heti, että koska olen alle 167 cm enkä pidä Backgammonista, ei sir Benjamin ole minulle ihanteellinen kumppani enkä aio hakemusta sinne lähettää.

Ei minua korpea se, että jotkut etsivät kumppaneita kovilla kriteereillä. Miksi juuri tuo lista juuri tuolta listan tekijältä häiritsee ap:tä?

Vierailija
47/52 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ainoastaan tuo yli 5000 e/kk tulot noista mainituista asioista on tosi harvinaista. Sellaista vaatimusta en olekaan koskaan yhdelläkään suomalaisella naisella nähnyt. 

Vierailija
48/52 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt lähde heittämään oletuksia yllä esitettyjen laskelmien todenmukaisuudesta, mutta jäi kiinnostamaan, mikä oli tämän aloituksen pointti? Ensinnäkin kenen tämä esitetty vaatimus-/toivelista on? Kai se riippuu omistakin ominaisuuksista, millaista kumppania on realistista havitella.

Toiseksi, hakeehan kumppania tällä hetkellä myös sir Benjamin, 79, jonka toivenainen on alle 59 vuotias, yli 167 cm, kelpo lisääntyjä, osaa ampua haulikolla, pitää paritanssista sekä Backgammon-lautapelistä, omaa hallinnollisia taitoja, ei ole valtiosta, jonka nimi alkaa I-kirjaimella ja jonka lipussa on vihreää, ynnä muuta. Sir Benjamin ajattelee, että hänellä on tarjota jotain vastineeksi ja kumppani voi näillä kovilla kriteereillä löytyä. Jos ei löydy, niin sir Benjamin tekee itse sitten päätöksen joko tyytyä parittomuuteen tai alentaa vaatimuksiaan. Minä totesin heti, että koska olen alle 167 cm enkä pidä Backgammonista, ei sir Benjamin ole minulle ihanteellinen kumppani enkä aio hakemusta sinne lähettää.

Ei minua korpea se, että jotkut etsivät kumppaneita kovilla kriteereillä. Miksi juuri tuo lista juuri tuolta listan tekijältä häiritsee ap:tä?

Eipä tuo lista ketään häiritse. Ihmiset saavat etsiä juuri sellaista kumppania kuin haluavat sellaisilla vaatimuksilla kuin haluavat. Ei saa vaan itkeä myöhemmin keski-ikäisenä, kun pelasi itsensä ulos kumppanista ja perheestä, kun vaatimuksia täyttäviä kumppaneita oli alkujaankin 5 pääkaupunkiseudulla ja niistä 3 oli yli 60-vuotiaita.

Vierailija
49/52 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän jotakuinkin kaikki ehdot ja jotkut ylitän reippaasti, mutta vaimo ei ole siltikään tyytyväinen.

Vierailija
50/52 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän jotakuinkin kaikki ehdot ja jotkut ylitän reippaasti, mutta vaimo ei ole siltikään tyytyväinen.

Eihän ne koskaan ole. Etsivät Supermiestä ja, kun senkin saavat aletaan etsimään kosmoksen luojaa.

Vierailija
51/52 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla pituutta 186 ja painoa 90kg ja sporttinen, hiukset päässä, tulot 100k vuodessa, mutta mulla lapsi, toki aikuinen jo. Eli en kelpaa.

Yksinkö sen lapsen sait? Mihin kadotit lapsen äidin?

Olen leski.

Vierailija
52/52 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpä uudelleen: Miksi tuollainen paketti olisi harvinaisuus? Paitsi Suomessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi