Olet mitä syöt
Kommentit (398)
Oli eilen oikeen vi#un karmee esitys meteolla 5- jälkeen ja ilta 7: n uutisten säässä, tuo järkky meteo.
Punaiset sukat, punainen minihame, et prse melkein näkyi, punaiset 25 cm koroilla olevat korkokengät ja karmee uulsteri, sekä peruukki tietty.
Kyllä pitää päässä / Päissä viirata järkyn lailla, että kehtaa tulla televisioon säälähetyksiin valitsemilla asuillaan?
Kyllä nyt ihan vakavasti ottaen, niin nyt pitäisi päällikköiden puhaltaa jo pelipoikki. Ja laittaa ulos tuo tyyppi.
7 pitkää vuotta tota samaa 💩 on tarvinnut katella.
Vierailija kirjoitti:
Ja tähän väliin klassinen heitto: vanhana olen ennemmin sika kun vihannes.
Jenna kirjoittaa taas? 👠👠
Vierailija kirjoitti:
Eli suurimmaksi osaksi vettä, näin mulle opetettiin biologian tunnilla viime vuostuhannella.
Sul on läskii alapäässä ja kusta yläpäässä.
Vierailija kirjoitti:
Eli en mitään 🤣
Olet oman kehosi esittelevä idiootti.
👠👠
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten tähän ohjelmaan enää löytyy uutta kulmaa kun ohje on aina enemmän kasviksia, vähemmän rasvaa ja suolaa, ja enemmän liikuntaa.
Koska muuta keinoa ei ole hoikkuuteen
Olen kaikkea mitä olen ikinä syönyt? Vai se mitä olen viimeisimmäksi syönyt (joka tietty vaihtelee)? Jos viimeisin niin olen sitten jäätelö. Pätee se ehkä muutenkin, kun sulan lämpimässä.
aamiainen: kaurapuuro ja ruisleip.
Siitä tunnin päästä Saarioisten roiskeläppä. illalla ehkä sipsejä ja valkkaria.
Haluaisin ohjelmaan aidon ihmissyöjän. Olet sitä mitä syöt.
En ole. Banaaniksi minua on kutsuttu mutta en syö banaania.
KrisseKoo kirjoitti:
aamiainen: kaurapuuro ja ruisleip.
Siitä tunnin päästä Saarioisten roiskeläppä. illalla ehkä sipsejä ja valkkaria.
Eikö viinien pitäisi olla aika terveellisiä - rypälemehua periaatteessa, valmistusprosessissa voi olla tullut kuona-aineita, mutta ei kai kaikissa laaduissa? Sipseissäkin on nykyään kai 100% kasvisrasvaa kaikki rasva, ainakin Pringles taitaa mainostaa, mutta on tietysti ihme prosessilla puristettua jauhetta ko. sipsi muuten.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten tähän ohjelmaan enää löytyy uutta kulmaa kun ohje on aina enemmän kasviksia, vähemmän rasvaa ja suolaa, ja enemmän liikuntaa.
Uutta kuvakulmaa?? Kun ne sanotut ovat oikeat toimintatavat!
Kyllä olen mitä syön. N 57, 62/170. Ollut aina sitä mitä syön. Niinhän me kaikki. Paitsi ne joilla on "aineenvaihduntahäririö".
Vierailija kirjoitti:
🌭🌭🌭🌭 t: A.Satonen
Ter, Jenna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli suurimmaksi osaksi vettä, näin mulle opetettiin biologian tunnilla viime vuostuhannella.
Sul on läskii alapäässä ja kusta yläpäässä.
Niin onkii…
Te, Jenna
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen mitä syön. N 57, 62/170. Ollut aina sitä mitä syön. Niinhän me kaikki. Paitsi ne joilla on "aineenvaihduntahäririö".
Joo mul onkii paljo häiriöitä
, terv Jenna
Ja se näkyy sun 👠👠 ropastas ilman, et kerrot.
🤣🤣🤣