Olet mitä syöt
Kommentit (395)
Kasvissyöjät on siis vihanneksia?
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten tähän ohjelmaan enää löytyy uutta kulmaa kun ohje on aina enemmän kasviksia, vähemmän rasvaa ja suolaa, ja enemmän liikuntaa.
Nykyään pitää olla aina uutta kulmaa, vaikka olis ihan kauheeta shaissea. No, ei ihmekään, että sitä kauheaa shaissea sitten tuotetaan.
Just nyt olen mansikka kääretorttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ei syö mitään?
Henki lähtee ..ei siinä muuta.
Elu et ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka epäterveellinen tämän Manimainkin ruokavalio on! Ja näyttää hoikalta ja hehkeältä. Mä syön mielestäni terveellisesti eli paljon kasviksia enkä juo kuin vettä janojuomana jne. En sipsejä, en karkkia. Silti olen kuin ryhävalas. Ikää tosin on jo 52v.
Niin? Ikä tekee tehtävänsä. Itsekin olin todella hoikka parikymppisenä, vaikka dokasin ja söin rasvaista krapulamättöä joka viikonloppu ja viikollakin ruoka oli leipää, irttareita ja nuudeleita. Autoa ei ollut, joten liikuin kaikkialle jalan, mutta matkat oli lyhyitä eikä muuta liikuntaa. Nyt lähes 40v. elämäntavat terveelliset ja liikun paljon, mutta niin vaan raskauksista jäi tuollainen vararengas vyötärölle eikä lähde millään.
Ikä vaikuttaa maksimissaan parin prosentin verran. Ihan samat vaatteet mahtuu päälle kuin parikymppisenä vaikka lapsiakin on.
N45v
Ikä vaikuttaa maksimissaan parin prosentin verran. Ihan samat vaatteet mahtuu päälle kuin parikymppisenä vaikka lapsiakin on.
N45v
=> olen eri mieltä. Tai tarkemmin: ikä itsessään ehkä vaikuttaa parin orosentin verran, mutta iän mukanaan tuomat hormonaaliset muutokset vaikuttavat huomattavan paljon enemmän. Minäkin olin sinun ikäsenä todella hoikka, samat vaatteet mahtuivat päälle. Tilanne muuttui vaihdevuosissa.
Vain 20 % on geneettisesti onnekkaita, ettei ikä nosta painoa.Taitaa olla vähän niin, että kun meille nyt ollaan jankutettu tätä "ikä tuo kiloja, vaihdevuosissa lihoo automaattisesti" niin jengi vaan antaa itsensä lihoa kun "ei sille mitään voi"?
No, mä kuulun itse tuohon 20% ja olen ihmetellyt tätä "automaattilihomista".
Ei vaikuta lihomiseen geeneissä muukun itsekuri ja halu ottaa asioista selvää
👠👠🤣
Kaikki kirjoituksesi ovat hyvinkin selvästi luettavissa, että mitä tarkoitat kenestäkin.
Ei me lukijat niin tyhmiä olla , kuin sinä luulet.
olen omena olen omena omen pyöreä omenaaa , olen makkara olen makkara olen grilli makkaraa
Olen vanha jääkiekkoilija ja sitä syömällä saa vaaaltavat lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Jenna Salminen, meteoriitti, näyttää kovin Suttuiselta naikkoselta.
On siihen toinenkin nimitys, no en kirjoita tähän sen enempää. Täällä on tyypit niin fiksuja, että ne ymmärtävät yskän..
Oisko sun aika laittaa puhelin pois hetkeksi ja mennä vaikka ulos, et vaikuta voivan kovin hyvin viestiesi perusteella.
Niin olenkin eli kaljaa ja makkaraa me rillataan koko kesän suloisen lämpimän.
Ei minusta kyllä kanaa ole tullut, vaikka sitä enimmäkseen syön.
Satonen, Soini, hirveä ruokavalio.
Eli suurimmaksi osaksi vettä, näin mulle opetettiin biologian tunnilla viime vuostuhannella.
Päälliköt syövät kuormasta ja siksi pitää tuota perseen pyörittäjää maikkarilla .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenna Salminen, meteoriitti, näyttää kovin Suttuiselta naikkoselta.
On siihen toinenkin nimitys, no en kirjoita tähän sen enempää. Täällä on tyypit niin fiksuja, että ne ymmärtävät yskän..Oisko sun aika laittaa puhelin pois hetkeksi ja mennä vaikka ulos, et vaikuta voivan kovin hyvin viestiesi perusteella.
Jenna etkö siedä , että Faktat tuodaan pöytään.
Mene ulos ja ulos myös Maikkarilta!
Vierailija kirjoitti:
Päälliköt syövät kuormasta ja siksi pitää tuota perseen pyörittäjää maikkarilla .
Ettekö piälysmiehet nää mikä esitys.
Olen munaa ja kinkkua. Pitää paikkansa. Tosta ketsupista en ole varma