Olet mitä syöt
Kommentit (342)
Vierailija kirjoitti:
98-108 kiloa painoi tämä terapeutti noin silmällä katsottuna.
92 kg oli näytöllä!Olitko itte vaalla ?
🤣🤣🤣🤪
Tarkoititko vaa'alla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jenna Salmisen mielestäsi kaikki muut henkilöt täällä ovat mielipuolisia, päässä viiraa ja vaikka miten olet nimitellyt?
Kyllä, sinusta saa ja pitää voida kirjoittaa Faktat!
Jenna Salminen sinä olet julkisuuden henkilö ja sinun tulee myöskin ottaa Faktat vastaan.
Olet ihan itse pilannut julkisuuden kuvasi.
Ootko Jenna keskustellut kenenkään terveydenhuoltohenkilön kanssa
Toki voit soittaa vaikka Mieli ry:n auttavaan puhelimeen anonyyminä näistä tunteista, mitä sinussa aiheuttaa tämän tavan toimia.
Voi pientä.
Huomasit, että täällä voi muokata muiden kommentteja.
(onhan se kieltämättä alkeellista, mutta ei ainoa huonosti toimiva asia tällä foorumilla)
"Olet mitä syöt"
Kasvissyöjät ovat siis kasveja.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Hanna Myllymaa voi huijata noin pahasti itseään 😳 Ei ole ruisleivällä tullut nuo kymmenet liikakilot..
Itse painoin enimmillään 120 kg, ja en ollut missään vaiheessa klassinen herkuttelija. Ei mennyt kohtuuttomasti suklaata, irtokarkkeja, siideriä, pullia tms. Vain vuosikymmenten ajan tavallista suomalaista kotiruokaa jonkun verran yli istumatyöläisen, lyhyen naisen pienen peruskulutuksen. Se mun lihominen tosiaan tapahtui hitaasti 30 vuoden aikana, ei niin että olisi ollut joku herkkuahmintakausi ja muuttunut äkkiä hoikasta lihavaksi. En väitä että ruokavalioni oli terveellinen, esim. söin kyllä ihan liikaa voileipiä esimerkiksi, juustoa rakastin vähän liikaa, ja annoskoot oli ison miehen annoksia. Mutta ei ollut mitään sellaista stereotyyppistä sipsipussi ja siideri kourassa sohvalla ahmimistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsojaa kuitenkin aina kiinnostaa lähtötilanne versus lopputilanne. Mielestäni katsojat jätetään tyhjän päälle kun alussa ei kerrota mitään lukemia eikä lopussa. Lässytetään vain kaikkea joutavanpäiväistä... "tämä kynttilä tässä kuvastaa sitä ja tätä...." Hohhoijaa.
Jenna Salminen puhuu lässyttäen joutavaa skeidaa, joka säälähetyksessä vuodesta toiseen, jo on kulunut reilut 6-vuotta. Ja pullukana esiintyy kyseenalaisilla asuillaan.Muutosta ei vaan näy?
Miksi nuo päällikötkään eivät vaikuta asiaan, vaikka joka lähetyksen jälkeen lähtee palautteita.
Maikkarille?
Haapalalle isopäällikölle menee törkyviestejä tosta tyypistä, mutta mitään muutosta ei tule?
Millä konstilla pitää työnsä?
Naisilla on naisten konstit, ilmeisesti?
Pienenä vinkkinä, törkyviesteillä ei asioita muuteta.
Sanoma saisi tarjota jenna-jankkaajalle banaanin vaivannäöstä.
Se nyt on kuitenkin fakta, että jos kulutus on isompaa kuin ravinnon saanti, paino putoaa.
Muutenhan meillä ei olisi maailmassa nälänhätää juurikaan.
Pointti on näillä varmaan se, että aineenvaihdunta jossain määrin sopeutuu siihen, että energiaa saa liian vähän, eli kulutus pienene. Mistä seuraa väsymystä ym. kun elimistö turvaa ensisijaisesti elintoimintoja ylläpitävän energiansaannin."
Niin, mitähän minä teen tuolla tiedolla, et pitää syödä vähemmän, kuin kuluttaa? Se ei laihduta vielä ketään. Ja jos keho on säästöliekillä, kulutus vähenee liian vähäisen ravinnon myötä. Tietenkin aina pitää selvittää lähtötilanne itse kullakin. Ja sitten aloittaa siitä se muutos, joko lisätä ravintoa tai vähentää. Tärkeintä olisi joka tapauksessa panostaa laatuun ensi sijaisesti. Ei ole laihtumisessakaan ihan sama, millä ne kalorit otat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Hanna Myllymaa voi huijata noin pahasti itseään 😳 Ei ole ruisleivällä tullut nuo kymmenet liikakilot..
Jos sinulle on hankala käsittää se, että ei se ylienergian saanti katso mistä se tulee, niin sitten olet tyhmä. Eli paljastat tällä jankkauksella olevasi vain tyhjäpää. Onnea.
Jokainen tietää, että liika energian saanti lihottaa, vain sinä olet niin ääliö, että luulet kaikkien herkuttelevan.
Tosiasia on, ettei ylipainon ylläpitoon tarvita mitään erityisiä herkkuja. Kehon tarve pitää kiinni saavutetuista makkaroista on perua kivikaudelta. Hanna kuuluu ilmeisesti luontaisesti ylipainoisiin, kun kerran on ollut sitä nuoresta alkaen, urheilusta ym. huolimatta. Ollut sitä siis pitkään, niin keho ei siitä rasvasta helpolla luovu, jos ollenkaan.
Leipuri hiiva heittää hiivaa taikinaan jotta se paisuu ja paisuu ja paisuu.
Vierailija kirjoitti:
Leipuri hiiva heittää hiivaa taikinaan jotta se paisuu ja paisuu ja paisuu.
Syö jauhoja ja hiivaa niin muuttuu tosi läskiksi vaikka olisi ruisjauhoa.
Vihanneksia syövä on siis vihannes.
Et ole mitä syöt . Mutta kuinka paljon niin se kyllä näkyy . Tai vähän. Ei kukaan muutu kameliksi tai kukoisti vaikka niitä syö. No toiset kyllä näyttää vuohipukilta hyvä ettei sarvet kasva.
Tuntuu, että ohjelmasta on puhti pois. Viihdearvo alkaa olla nolla.
Eli jos syön Timo Jutilan niin olen Timo Jutila?
Pouta oli oikeassa ainakin juustoasiassa. Ei kannata syödä juustoa ollenkaan, jos ei voi syödä "oikeaa" juustoa.
Mä oon siis pääasiassa kauraa, juustoa ja kahvia....
Ripaus chilipähkinöitä....
Sun kannattaa käydä päätohtorilla.