Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kerro ammattisi ja se pidätkö tekoripsiä (voimakkaita) kauniina?

Vierailija
23.11.2025 |

Kiinnostaa 

Kommentit (186)

Vierailija
61/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin jo kerran, nainen olen, mutta tuli mieleen, että osa naisista ei osaa lainkaan lukea yhteiskuntaluokan merkkejä - miten ne erottavat ja yhdistävät. Tekoripsillä houkutellaan niitä oman elämänpiirin miehiä, mutta ei muita. kauneuskaan ei auta jos annetaan kuvaa trash-meiningistä johon tekoripset ym. kuuluvat.

Joku taannoin täällä valitti koulutettujen ja varakkaiden miesten nirsoudesta deittipalveluissa, tekstissä oli aika paljonnkielioppivirheitä. Jo kirjoitustaidon puute erottaa. Ja vielä enemmän se jos tyyli on aivan toinen.

On tarkoitus olla kaunistua mutta tullaan rajanneeksi miesvalikoima aika pieneksi sillä alemman keskiluokankaan tai duunarien mieleenkään ei välttämättä ole tuollainen tyyli.

Kyse siis ei ooe nirsoudesta vaan ihan muista asioista. 

Vierailija
62/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti taitaa olla niin että mitä koulutetumpi statusmies kyseessä sen vähemmän tekohärpäkkeet ovat arvossaan. Itsekin elän niissä piireissä ja kyllä sen huomaa. Tasokkaiden miesten vaimot meikkaavat hillitysti eikä tekoripsiä, silikoneja, ankkahuulia tai tatuointeja näy. 

Riikka Purralla on muuten ripsienpidennys/tuuhennos (luonnolliset) ja tehty jotain pistoshoitoja. Tiedän eräältä kosmetologilta.

Eivät kovin luonnolliset kyllä ole ja huomasin heti, kun hän sellaiset oli hankkinut. Joskus ovat ihan vinossa :D  Fiksumpi ihminen tajuaa, ettei ole kovin viisasta laittaa liimaa limakalvolle silmän lähelle.

Todella epäeettistä, jos  kosmetologi on juorunnut asiakkaansa asioita eteenpäin. En menisi tuollaiselle kosmetologille enää ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppias, 43 v. Pimpsan molemmin puolin kiinnitetyt pitkät tekoripset on ihanat!

Vierailija
64/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin jo kerran, nainen olen, mutta tuli mieleen, että osa naisista ei osaa lainkaan lukea yhteiskuntaluokan merkkejä - miten ne erottavat ja yhdistävät. Tekoripsillä houkutellaan niitä oman elämänpiirin miehiä, mutta ei muita. kauneuskaan ei auta jos annetaan kuvaa trash-meiningistä johon tekoripset ym. kuuluvat.

Joku taannoin täällä valitti koulutettujen ja varakkaiden miesten nirsoudesta deittipalveluissa, tekstissä oli aika paljonnkielioppivirheitä. Jo kirjoitustaidon puute erottaa. Ja vielä enemmän se jos tyyli on aivan toinen.

On tarkoitus olla kaunistua mutta tullaan rajanneeksi miesvalikoima aika pieneksi sillä alemman keskiluokankaan tai duunarien mieleenkään ei välttämättä ole tuollainen tyyli.

Voi kun olisikin tällaista kun kerrot. Itse olen tyylikäästi pukeutuva, luonnollisesti meikkaava ja ihan sievän näköinen nainen. Melkein koko elämäni olen saanut olla yksin, kun taas kaikki wt naiset tatuointineen ja junttikampauksineen ovat aina suhteessa. Jos olen suhteessa, niin melko varmasti mies jättää minut tuollaisen wt:n takia.

Vierailija
65/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempi johtaja, pidän kauniina.

Vierailija
66/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräsmies. En pidä minkäänlaista tekoripsistä enkä meikatuista naisista. Mieluiten ilman ripsaria, puuteria, ei huulipunaa. Miksi ihmeessä jotku naiset luulevat että mies haluaa heidän feikkaavan?

Vierailija
67/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin tällaista kun kerr

Jos kaikki ympärilläsi ovat wt niin sittenhän itsekin kuulut yhteiskuntaluokkaan, jossa tuollaista arvostetaan. 

Vierailija
68/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylempi johtaja, mikä se on 😆

Vierailija
69/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tekoripsiä, huulipunaa kyllä laitan.

Vierailija
70/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkahuulet, tekoripset, rakennekynnet kuuluvat samaan kaatopaikalle menevään jätteeseen

Vierailija
71/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Minulla on tekoripset, koska en pidä meikkaamisesta ja olen työn puolesta paljon sateessa. Yhdentekevää, mitä mieltä joku mies niistä on. Lisäksi olen jo naimisissa.

Juurikin tuo on kauheimman näköistä: isot, mustat feikkiripset eikä muuta meikkiä. Siinä ne räpsykkeet töröttävät keskellä valjua naamataulua kuin kuhmu päässä.

N54

Vierailija
72/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pitää olla irto ripset.

Vierailija
73/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin pitää olla irto ripset.

T. Tyätön

Vierailija
74/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti taitaa olla niin että mitä koulutetumpi statusmies kyseessä sen vähemmän tekohärpäkkeet ovat arvossaan. Itsekin elän niissä piireissä ja kyllä sen huomaa. Tasokkaiden miesten vaimot meikkaavat hillitysti eikä tekoripsiä, silikoneja, ankkahuulia tai tatuointeja näy. 

Riikka Purralla on muuten ripsienpidennys/tuuhennos (luonnolliset) ja tehty jotain pistoshoitoja. Tiedän eräältä kosmetologilta.

Ei tarvitse "tietää kosmetologilta". Sen kun katsoo riikkulin naamaa.

Vierailija
75/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajohtaja, inhoan kaikkea rakenteellista lisuketta, täytettä, väriä tai peitettä. Paljas on parhain.

Vierailija
76/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maajohtaja, inhoan kaikkea rakenteellista lisuketta, täytettä, väriä tai peitettä. Paljas on parhain.

Määkii tykkään paljaalta

Vierailija
77/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, en pidä.

Vierailija
78/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskasvatuksen opettaja (mies). Lähtökohtaisesti en pidä. Joku mahdollisimman luonnollisen näköinen pidennys voisi menetellä.

Vierailija
79/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä. En pidä tekoripsistä enkä mistään muustakaan keinotekoisesta. Nainen on kauneimmillaan luonnollisen näköisenä, tietysti pieni hillitty ehostus voi olla ihan sopiva. Ankkahuulet ovat karmivat, etenkin sellaiset todella huomiota herättävät. 

Vierailija
80/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylempi johtaja, mikä se on 😆

Se on suur johtaja tai toimitus-johtaja varmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän