Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kerro ammattisi ja se pidätkö tekoripsiä (voimakkaita) kauniina?

Vierailija
23.11.2025 |

Kiinnostaa 

Kommentit (186)

Vierailija
81/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat aina sitä mieltä, etteivät pidä meikatuista naisista.

Mutta käytännössä juuri heitä katsovat kieli pitkällä.

Joten miksi ihmeessä kysyt miesten mielipidettä, puheet ja teot eivät vastaa.

Ja mitä tulee luonnonkauniisiin naisiin, niin heitä on aika vähän. 

Vierailija
82/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katsot monien ns.  statusmiesten vaimoja, suurimmalla osalla ei ole vaikkapa juuri noita pullasutiripsiä tai ankkahuulia. Maamme suurimmat yritysjohtajat, poliittinen eliitti jne. Entäpä presidentin puolisot? Miettikääpä vaikka näitä kahta viimeisintä. Eipä ole Suzannella eikä Jennillä mitään tekohärpäkettä vaan tyylikkäitä ikäistensä näköisiä naisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä, en pidä kauniina tekoripsiä. 

Vierailija
84/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseeni kiinnittyy naisiin, jotka ovat ronskisti meikattu tai ehostettu, säälistä. Meikkaaminen ja ehostaminen, kun päivittäin toistuvaa, on yhtä luokatonta kuin ihon pilaaminen lopullisesti tatuoinneilla. Rumaa ja sälittävää.

Vierailija
85/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalia. Voisimme kysyä myös mitä naiset tuumaa tekoparrasta? 

Kyllähän ne tykkää, kun tekopeeniskin kelpaa.

Vierailija
86/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomikosmetologi. Tykkään!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
87/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsot monien ns.  statusmiesten vaimoja, suurimmalla osalla ei ole vaikkapa juuri noita pullasutiripsiä tai ankkahuulia. Maamme suurimmat yritysjohtajat, poliittinen eliitti jne. Entäpä presidentin puolisot? Miettikääpä vaikka näitä kahta viimeisintä. Eipä ole Suzannella eikä Jennillä mitään tekohärpäkettä vaan tyylikkäitä ikäistensä näköisiä naisia. 

Kyllä niilläkin on irtoripsiä ja huulitäytteitä mutta vaan maltillisemmin ammattilaisten tehtynä. Perus suominainen vetäisee näiden lisäkkeiden kanssa toiseen päätyyn eli paksuimmat mahdolliset ripset ja kasvoista irti pullistuvat huulet. Näiden kanssa joko sellainen vähän vanhanaikainen paksu mattameikki ja pökkelökulmat tai ei meikkiä ollenkaan, no joku vastaava jännäukkokin noista kiihottuu :D

Tosin vauvapalstalla olevat miehet eivät ehkä ole ihan siitä nuoremmasta päästä. Moni käyttää sanaa "pissis" ja niitä oikeita pissiksiä oli joskus 20v sitten...

Vierailija
88/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Täällä vastailee naiset miehinä. 

Jos miehet ei pitäisi noista tekoripsistä tai vaikka silareista, ei ne olisi niin yleisiä naisilla varsinkin heillä jotka ovat parisuhteessa ja muuten viihdealalla

Juu ei kaikki pidä mutta suurin osa vaikuttaa tykkäävän. 

Ja tämä on ihan luomunaisen kommentti joka ei käytä teko tehosteita.

Maailman kauniimmaksi valitulla naisellakin tekoripset 

.....ja taaaas, kuten aina: naiset kysyvät miehiltä, ja sitten rynnivät itse kertomaan mitä miehet ajattelevat. Mikä hitto teitä vaivaa?

Ei tarvitse teititellä.

Vierailija
89/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Lääkäri.

Vierailija
90/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskivertomies ottaa 10 kertaa mieluummin överin rajamailla olevan instababen kainaloonsa kuin kummankaan rouva tasavallan presidenteistä.

Vierailija
91/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet ei pitäisi noista tekoripsistä tai vaikka silareista, ei ne olisi niin yleisiä naisilla varsinkin heillä jotka ovat parisuhteessa ja muuten viihdealalla

.....ja taaaas, kuten aina: naiset kysyvät miehiltä, ja sitten rynnivät itse kertomaan mitä miehet ajattelevat. Mikä hitto teitä vaivaa?

On varmaan niitä jotka ei pidä, mutta kaikilla näillä instatyrkyillä joilla on miljoonia seuraajia ja miehiä kuolaamassa kommenteissa on tekoripsiä ja kynsiä ja vaikka mitä.

Näyttääkö ne hyviltä vai onko se sitä että antavat käyttäjästään yksinkertaisen ja seksuaalisen mielikuvan? Kiinnostaisi tietää mitä miehet jotka näitä seuraavat ajattelevat.

/Eri

Vierailija
92/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Ihan perus konttorirotta olen.

Vierailija
93/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatilla ei ole väliä oikeasti tässä. Tietenkin ehkä panoa varten kiinnittää helpommin huomion naiseen joka on huoliteltu (tekoripset kuuluu listaan). Mutta en todellakaan halua tuollaista naista parisuhteeseen. Panoihin tietenkin saa olla mitä huolittelua, kivahan niitä on katsella sen yhden illan. Mutta parisuhteessa haluan olla yhden henkilön kanssa, en variksenpelättimen kanssa öisin/aamuisin ja päivisin prinsessa.

En ymmärrä tätä miesten logiikkaa. Siis pelkkää panoa varten mieluummin laitettu nainen mutta parisuhteeseen nainen joka ei ole yhtä laitettu? Mikä ajatus tässä on takana?

Kuulostaa muutenkin jotenkin inhottavalta että miehet vaan panevat naisia keitä eivät edes arvosta ihmisinä ja suorastaa jollain tapaa halveksuvat. En kyllä itse haluaisi suhteeseen tuollaisen ihmisen kanssa...

Vierailija
94/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ohjelmistosuunnittelija/projektipäällikkö (DI). Pidän vahvasti seksikkään tyylikkäästi meikkaavista naisista. Paksut irtoripset eivät yleensä toimi, mitä paksuudella itse ajattelen.

Vierailija
95/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Minulla on tekoripset, koska en pidä meikkaamisesta ja olen työn puolesta paljon sateessa. Yhdentekevää, mitä mieltä joku mies niistä on. Lisäksi olen jo naimisissa.

Juurikin tuo on kauheimman näköistä: isot, mustat feikkiripset eikä muuta meikkiä. Siinä ne räpsykkeet töröttävät keskellä valjua naamataulua kuin kuhmu päässä.

N54

No mulla on luonnostaan tummanruskeat (lähes mustat) hiukset ja kulmakarvat, joten ripset sopivat hyvin omiin väreihini. Olen saanut ripsistäni paljon kehuja miehiltä. Olen kuitenkin joutunut heille toteamaan, että olen jo naimisissa tohtorismiehen kanssa, enkä ole häntä vaihtamassa. Itsellä maisterin koulutus. 

Vierailija
96/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän nuorilla tytöillä jotka kokeilevat niitä ja vetää joskus överiksi.

Vierailija
97/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällikkö ja raskaat tekoripset ovat todella rumat. Toki tatuoinnit ja lävistykset ovat

vielä rumempia.

Vierailija
98/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten huomio maksimoidaan ulkonäöllä, joka maksullisilla naisilla on ilmoituksissaan. Jos miehiä oikeasti kiinnostaisi eniten jokin muu luukki, niin prostituoidut näyttäisivät siltä. Esim Pattayalla näkee intialaisia maksullisia naisia, joita seisoo rivissä Walking Streetillä kaulasta alaspäin puettuina löyhiin maahan ulottuviin mekkoihin jotka ovat kuosiltaan kuin mummolan verhot 50-luvulta. Ilmeisesti tuo luukku vetoaa intialaisiin miehiin pukeutumisessa. Silmä meikki heilläkin vahva.  

Vierailija
99/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Softakehittäjänä huikkaan että en pidä kauniina. Sama juttu kynsien ja huulipunan kanssa. Mitä luonnollisempi meikki sen parempi.

Puoliso ei usko kun sanon hänen olevan kauneimmillaan vasta herättyä tai lenkiltä tultua. Viettää sitten ennen juhlia tuntikausia meikkaamassa itsestään hoopomman version. Ei jaksa ymmärtää, mutta kiva hän on silti.

Vierailija
100/186 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan niitä jotka ei pidä, mutta kaikilla näillä instatyrkyillä joilla on miljoonia seuraajia ja miehiä kuolaamassa kommenteissa on tekoripsiä ja kynsiä ja vaikka mitä.

Näyttääkö ne hyviltä vai onko se sitä että

En katso lainkaan instababyjä tai mitään muitakaan vastaavia plasticbabyjä vaan pårnoa jossa kaunottaret eivät ole meikattuja (mutta tatuoinnit kyllä rumentaa pahasti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan